[POLONEZ] - jaki prąd ładowania ?

Data: 2010-03-03 19:20:22
Autor: peter
[POLONEZ] - jaki prąd ładowania ?
Witam, polonez ATU PLUS 2000 GSI. Jaki powinien być prąd ładowania? Zmierzyłem, i obojętnie czy na wolnych czy na wysokich obrotach - 13,8 V.Czy to dobra wartość?
Od czasu do czasu, zapala mi się czerwona lampka ładowania, i ewidentnie nie ładuje (jak włączę kierunkowskaz to wariuje obrotościomierz), jak przygazuję, objaw znika. Bywa że przejeżdżę cały dzień i nie ma takich objawów, a nieraz jest to dość częste. Co się sypie? Alternator, czy cóś innego? Jeśli to alternator, to czy mogę kupić alternator 55 bądź 70A? Czy jednak muszę dokładnie wiedzieć jaki mam włożony alternator i kupić taki sam?

wyglada na konczace sie szczotki w altku (zawieszaja sie) ewentualnie na slizgajacy pasek ale to bys slyszal.

[POLONEZ] - jaki prąd ładowania ?