jaki prąd rozruchu (aku, civic ufo)

Data: 2016-12-16 09:54:06
Autor: Trybun
jaki prąd rozruchu (aku, civic ufo)
W dniu 2016-12-15 o 23:17, yapann pisze:
Witam,
jaki prąd rozruchowy ma oryginalny aku w civic 2009 1.8? - na samym aku nie znajduję by było to napisane...

dzięki

Tak z ciekawości - można wiedzieć po co sobie zawracasz głowę takimi sprawami?

Data: 2016-12-16 22:23:30
Autor: yapann
jaki prąd rozruchu (aku, civic ufo)
Co do zasady.
Lubię i _chcę mieć szczegółową wiedzę na temat mojego auta.

- tu można skończyć wywód.
W tym konkretnym przypadku, kupując aku i mając deklaracje od dostawcy o wszelakich parametrach - w tym o prądzie rozruchu - chcę umieć się do nich jakkolwiek odnieść (a nawet jeśli już mam sie nie odnosić - to chcę i lubię wiedzieć chociaż mniej-więcej dlaczego).

Z racji kultury dyskusji spodziewałabym się aby dyskusje 'poboczne' (niejednokrotnie bardzo interesujące, a czasm i rozstzygające - choć niezmieeeernie rzadko :D) były prowadzone w podwątku OT (offtopic) - jeśli nie odpowiadają na zadane zagadnienie, aj ak przypomnę - chciałam ustalić jaki oryginalnie ten prąd jest. W specyfikacji auta nie podają, może i więc nie jest to potrzebne jak sugerujecie niektórzy - a nadal się zapytuję, jaki to jest prąd. Btw, jeśli miałoby to nie miec znaczenia (a nie jest tak, co sami dobrze wiecie jeśli ma się pojęci jakiekolwiek o prądzie) - to po co byłby podawany na akumulatorach (no moze dla zmyłki, szczególnie dla tych co kupują 'im większy tym lepiej', co w sumie rozumiem bo takie jest w niemałym procencie pojęcie kupujących - co więcej dopompowane przez wielu sprzedawców aku - sprzedaj kit (lub błędne mniemanie), że większy jest lepszy xD, bo jest większy :D (prąd :>).

Prądy te wahają się w dostępnych aku między ok. 300 a 400 A - czyli różnią się o rząd 30% - to nie jest mała różnica się wydaje, choć b. możliwe, że nie w taki posób należy to rozpatrywać.
Tak czy siak - wyglądam informacji jak na wstępie. Z góry dziękuję za litoścliwego poinformowanego.

Data: 2016-12-17 00:01:43
Autor: re
jaki prąd rozruchu (aku, civic ufo)

Użytkownik "yapann"

Z racji kultury dyskusji spodziewałabym się aby dyskusje 'poboczne'
                      ^^^^^^^^^^^
[...]
-- -
To dyskusyjne. Na pewno chcesz to ustalić ?

Data: 2016-12-17 15:04:00
Autor: yapann
jaki prąd rozruchu (aku, civic ufo)
tak, na innym forum może się uda lepiej :)
złośliwcom życzę żeby im się odetkał kiedyś wentyl, cisnąć żółć niezdrowo na organy :p

Użytkownik "yapann"

Data: 2016-12-17 21:40:22
Autor: re
jaki prąd rozruchu (aku, civic ufo)

Użytkownik "yapann"

tak, na innym forum może się uda lepiej :)
złośliwcom życzę żeby im się odetk
-- -
(wkleję tu bo, skoro fajnie u góry to może tu też będzie :-) )
Dyskusja polega na dyskusji :-) a Ty chcesz po prostu informację. Nie bierzesz udziału w tutejszych dyskusjach dlatego nie czujesz dlaczego takie odpowiedzi i jak z nich skorzystać. Nic nie poradzę. W ogóle podejrzewam jakąś prowokację. Nie tyle podejrzewam co jestem pewien.

Data: 2016-12-17 16:14:43
Autor: Wiesiaczek
W dniu 16.12.2016 o 22:23, yapann pisze:
[...]

To jest informacja głównie dla możliwości zastosowania danego akumulatora w nietypowych warunkach.
I mówi głównie to, że obciążając taki akumulator prądem n.p. 300A nie spowoduje to stopienia się wewnętrznych połączeń akumulatora ani deformacji i uszkodzenia płyt.
W typowym zastosowaniu w samochodzie osobowym taka informacja jest praktycznie bez znaczenia.

--
Wiesiaczek (dziś z DC)

"Ja piję tylko przy dwóch okazjach:
Gdy są ogórki i gdy ich nie ma" (R)

Data: 2016-12-16 22:24:37
Autor: yapann
jaki prąd rozruchu (aku, civic ufo)
doszłam do końca Waszych dysput, i nie otrzymałam informacji,
jaki prąd rozruchu jest deklarowany na (nowym) oryginalnym akumulatorze w podanym modelu/roczniku auta.

Data: 2016-12-19 16:12:59
Autor: J.F.
Użytkownik "yapann"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:o31m2s$2ff$1@node2.news.atman.pl...
doszłam do końca Waszych dysput, i nie otrzymałam informacji,
jaki prąd rozruchu jest deklarowany na (nowym) oryginalnym akumulatorze w podanym modelu/roczniku auta.

Widac nikt nie ma takiego auta :-)

Ale ... na moj gust, to "zwykly akumulator" wystarczy. Czyli kazdy ze sklepu.
Choc na moj gust lepiej wybrac ten z wiekszym pradem i wieksza pojemnoscia ... o ile roznica w cenie jest znikoma.

Wazniejsze, zeby wymiary pasowaly, i oczywiscie polozenie biegunow.
No i raczka do noszenia wazna rzecz :-)

J.

jaki prąd rozruchu (aku, civic ufo)