jaki procesor i grafika

Data: 2010-11-15 17:01:51
Autor: -
jaki procesor i grafika
Jaki procesor i grafikę warto wsadzic do takiego zestawu:

Pentium D 820
1*2GB 800MHz Samsung
Asrock G31M-S
Radeon X600 PRO
Dysk ATA 120GB
Napęd DVD ATA

Co do procesora to coś typu E5300 alno jakiś słabszy C2D, ale co dokłądnie?
Grafikę wymyśliłem jakąś X1650 czy GF7600, ale może warto przeboleć i wydać na GF9600GSO?
Zaznaczę, że najbardziej zależy mi na oszczędzeniu pieniędzy.

Data: 2010-11-15 17:17:28
Autor: Doxent
jaki procesor i grafika
Co do procesora to coś typu E5300 alno jakiś słabszy C2D, ale co dokłądnie?
Grafikę wymyśliłem jakąś X1650 czy GF7600, ale może warto przeboleć i wydać na GF9600GSO?

albo GT240 a procesor E6700 3.2 o ile płyta pozwoli. Przynajmniej nie trzeba wymieniać zasilacza bo nie pociągnie zbyt dużo prądu.

Data: 2010-11-15 17:19:50
Autor: konieczko
jaki procesor i grafika
W dniu 2010-11-15 17:01, - pisze:
Asrock G31M-S

Wymien tylko grafike i doloz ramu, ja swoje D820 podkrecam do 3.6GHZ z tym ze mam szybki RAM GEILA.

Data: 2010-11-16 23:31:49
Autor: OMSON
jaki procesor i grafika
- pisze:

wydać na GF9600GSO?

Dostaniesz poniżej 200 zł jak dobrze trafisz (np. ASUS TOP).

Zaznaczę, że najbardziej zależy mi na oszczędzeniu pieniędzy.

Może C2D E6550 - można dostać za 200 zł i da się ukręcić do 3,5GHz jeśli wierzyć ludziom...

Pzdr, OMSON

Data: 2010-11-16 23:35:16
Autor: OMSON
jaki procesor i grafika