jaki program - mowa -> tekst android

Data: 2017-08-30 21:35:55
Autor: Jer
jaki program - mowa -> tekst android
Może ktoś podpowie/poleci jaki program zainstalować na tel. z androidem
5.01 do robienia notatek głosowych, które zapiszą się w wersji
tekstowej?  PL
--
J.

Data: 2017-08-31 00:38:47
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
jaki program - mowa -> tekst android

"Jer" oo742s$pj5$1@usenet.news.interia.pl

Może ktoś podpowie/poleci jaki program zainstalować na tel. z androidem
5.01 do robienia notatek głosowych, które zapiszą się w wersji tekstowej?  PL

Jakikolwiek. Rozpoznawanie mowy w Androidzie funkcjonuje doskonale.
Podobnie z OCeRacją.

--
  _._     _,-'""`-._      .`'.-.         ._. http://danutac.bialystok.pl .-.
 (,-.`._,'(       |\`-/|  .'O`-'     ., ; o.'  http://eneuel.w.duna.pl  '.O_'

Data: 2017-08-31 08:29:53
Autor: Mirek Ptak
W dniu 2017-08-30 o 21:35, Jer pisze:
Może ktoś podpowie/poleci jaki program zainstalować na tel. z androidem
5.01 do robienia notatek głosowych, które zapiszą się w wersji
tekstowej?  PL

Powinieneś mieć googlowego "Keep" - działa bardzo dobrze (za wyjątkiem interpunkcji ;) ).

Pozdrawiam - Mirek
--
Mirek Ptak
kolczan( a t )outlook(kropek) c om

Data: 2017-08-31 18:28:46
Autor: Jer
W dniu 31.08.2017 o 08:29, Mirek Ptak pisze:
[...]

To sobie zainstalowałem wczoraj, ale ten program (chyba ze za mało go
wypróbowałem) zapisuje krótkie notatki. Kilka słow i trzeba wznawiać
nagrywanie.

--
J.

Data: 2017-08-31 09:36:14
Autor: krzysztofsf
W dniu czwartek, 31 sierpnia 2017 18:28:48 UTC+2 użytkownik Jer napisał:

> [...]

To sobie zainstalowałem wczoraj, ale ten program (chyba ze za mało go
wypróbowałem) zapisuje krótkie notatki. Kilka słow i trzeba wznawiać

Dokumenty Google - dziala bez problemu, naturalnie online.

Data: 2017-08-31 20:34:08
Autor: Jer
W dniu 31.08.2017 o 18:36, krzysztofsf pisze:
[...]

Hej
Zainstalowałem tę apkę, ale tam nie mam możliwości nagrywania głosu.
Na komputerze mam tę możliwość.

--
J.

Data: 2017-09-02 11:37:48
Autor: krzysztofsf
W dniu czwartek, 31 sierpnia 2017 20:34:10 UTC+2 użytkownik Jer napisał:

> Hej
Zainstalowałem tę apkę, ale tam nie mam możliwości nagrywania głosu.
Na komputerze mam tę możliwość.

Moge dac tylko standardowa odpowiedz admina ;)

Mozee masz za niska wersje Androida lub niezaktualizowana klawiature google?

Data: 2017-09-01 08:48:46
Autor: Mirek Ptak
W dniu 2017-08-31 o 18:28, Jer pisze:
[...]

Pytałeś o notatki :)
Spróbowałem jednak i podyktowałem tekst, który pewnie nie zmieścił by się na wydruku na kartce A4 i nadal mogłem gadać - mało?
Upewnij się, że masz włączone pisanie głosowe Google w klawiaturze (przytrzymaj spację - tak to się robi w czystym andku).

Pozdrawiam - Mirek

Data: 2017-08-31 10:41:24
Autor: J.F.
Użytkownik "Jer"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:oo742s$pj5$1@usenet.news.interia.pl...
Może ktoś podpowie/poleci jaki program zainstalować na tel. z androidem
5.01 do robienia notatek głosowych, które zapiszą się w wersji
tekstowej?  PL

A nie masz w klawiaturze ikonki mikrofonu ?
Google dosc dosc dobrze rozpoznaje mowe.

J.

Data: 2017-08-31 11:33:03
Autor: Robert Wańkowski
W dniu 2017-08-31 o 10:41, J.F. pisze:
[...]

Ale online. Może chce offline.

Robert

Data: 2017-08-31 18:39:21
Autor: Jer
W dniu 31.08.2017 o 11:33, Robert Wańkowski pisze:
[...]

Offline też by się przydał. Albo tak jak wyżej kolega wspomniał o
nagraniu głosu, a potem przetworzenie tego na tekst. Zupełnie nie mam
wiedzy na ten temat.

To już jakby poza tą grupą. Taki plik z nagranym głosem
(kilka/kilkanaście zdań w sesji) mógłbym wrzucić na kompa i tam
przetworzyć na tekst. O tym wcześniej nie pomyślałem. Muszę sprawdzić,
chyba że masz sprawdzone rozwiązania, lub ktoś z grupy.

--
J.

Data: 2017-09-02 18:17:27
Autor: ...:::WISKOLER:::...
jaki program - mowa -> tekst android
Na grupie pl.misc.telefonia.gsm, osobnik mieniący się nazwą Jer
naskrobał(a):

[...]

Coś takiego istnieje, nazywa się Skrybot. Niestety płatny. I plik źródłowy
z MP3 musi być dobrej jakości. Dużo też zależy od samych ustawień programu.

W moim wypadku była prośba znajomego który prowadzi wykłady w audytowrium i
sobie wymyślił że swoje wystąpienia będzie przelewał na papier PO wykładzie
a nie PRZED. Niestety Skrybot mimo opłaconej licencji wyłozył sie jak długi
ze względu na jakość dźwięku i pogłos jaki występuje w sali o dużej
kubaturze. Próby z mikrofonem w małym pokju przyniosły zadowalające efekty.
--
....:::WISKOLER:::...
Stirlitz z Plejshnerem szli ulicą i omawiali plan przyszłej operacji.

Data: 2017-09-02 20:26:41
Autor: Przyjazny
On 2017-08-31 16:39, Jer <jer@kontakt.pl> wrote:
[...]

Google Speech API w miarę działa.