jaki prostownik

Data: 2018-11-17 12:50:38
Autor: Kris
jaki prostownik
W dniu sobota, 17 listopada 2018 13:13:49 UTC+1 użytkownik Crimi napisał:
Pada mi powoli akumulator
jaki prostownik polecacie ?

Nowy akumulator kupisz w cenie ok 200zł więc nie warto bawić się prostownikami skoro stary aku pada.

Data: 2018-11-17 23:28:15
Autor: PiteR
jaki prostownik

napisał:
Pada mi powoli akumulator jaki prostownik polecacie ?

Nowy akumulator kupisz w cenie ok 200zł więc nie warto bawić się
prostownikami skoro stary aku pada.

i multimetr bo coś często padają akumulatory.

--
Piter

Sweet little girl I prefer
You behind the wheel
Me the passenger

Data: 2018-11-18 02:00:32
Autor: Kris
jaki prostownik
W dniu niedziela, 18 listopada 2018 00:28:21 UTC+1 użytkownik PiteR napisał:

i multimetr bo coś często padają akumulatory.

Bzdurzysz

Data: 2018-11-18 10:31:08
Autor: PiteR
jaki prostownik

PiteR napisał:
i multimetr bo coś często padają akumulatory.

Bzdurzysz

gabonga uhu

--
Piter

Sweet little girl I prefer
You behind the wheel
Me the passenger

Data: 2018-11-18 00:19:29
Autor: Marek S
jaki prostownik
W dniu 2018-11-17 o 21:50, Kris pisze:

Nowy akumulator kupisz w cenie ok 200zł więc nie warto bawić się prostownikami skoro stary aku pada.

Całkowicie się zgadzam w zakresie wymiany akumulatora na nowy, choć niekoniecznie najtańszy. Preferuję trwały by np. po każdej zimie go nie wymieniać, co mi się przytrafiło.

--
Pozdrawiam,
Marek

Data: 2018-11-18 01:57:56
Autor: Kris
jaki prostownik
W dniu niedziela, 18 listopada 2018 00:19:33 UTC+1 użytkownik Marek S napisał:
 Całkowicie się zgadzam w zakresie wymiany akumulatora na nowy, choć
niekoniecznie najtańszy. Preferuję trwały by np. po każdej zimie go nie wymieniać, co mi się przytrafiło.

Dwa lata masz gwarancji jakby co

Data: 2018-11-18 17:22:42
Autor: Marek S
jaki prostownik
W dniu 2018-11-18 o 10:57, Kris pisze:

Dwa lata masz gwarancji jakby co

Jasne, a próbowałeś sfinalizować reklamację w Centrze? Oni mają tam regułkę, którą powielają tylko - niewłaściwa eksploatacja (rozpad płyt dodatnich). Nie zdziwiłbym się gdyby nawet nie zaglądali do akumulatorów. Zanim kupię akumulator, to zawsze pytam się sprzedawcy jak wygląda honorowanie reklamacji u poszczególnych producentów i spośród tych pro-konsumenckich marek wybieram model.

--
Pozdrawiam,
Marek

jaki prostownik