jaki przeno艣ny router 3G

Data: 2013-09-04 09:39:35
Autor: Pawe艂 Muszy艅ski
jaki przeno艣ny router 3G
W dniu 2013-09-02 20:12, ddddddd pisze:

3) wbudowany modem HSPA lub ew. mo偶liwo艣膰 pod艂膮czenia modemu
zewn臋trznego - musi obs艂ugiwa膰 modem MF195 (mam takie dwie sztuki wi臋c
nie b臋d臋 kupowa艂 kolejnego). Sprz臋t mam gdzie nosi膰- laptopa nosz臋
zawsze z torb膮 w kt贸rej mam miejsce na taki sprz臋t (ale ma le偶e膰 na dnie
tej torby, wi臋c fajnie by by艂o 偶eby taki router w艂膮czy膰 i o nim zapomnie膰

Zapomnie膰 nie da rady - on ma bateri臋, kt贸r膮 trzeba 艂adowa膰.

Pawe艂

Data: 2013-09-04 09:53:38
Autor: ddddddd
jaki przeno艣ny router 3G
W dniu 2013-09-04 09:39, Pawe艂 Muszy艅ski pisze:
[...]

bardziej chodzi艂o mi o to, 偶e router mog臋 w艂膮czy膰 i w stanie czuwania (nie po艂膮czony z komputerem, m贸g艂by by膰 nie po艂膮czony z internetem, ale zalogowany do sieci 偶eby w razie czego szybko nawi膮za艂 po艂膮czenie) zu偶ywa艂 ma艂o energii (ale nie jest to wym贸g konieczny, koniecznym jest wbudowany akumulator oraz mo偶liwo艣膰 艂adowania przez usb)

艁ukasz

jaki przeno艣ny router 3G