jaki rachunek brokerski

Data: 2010-08-10 18:34:07
Autor: newsy
jaki rachunek brokerski
Jak w temacie
Jaki rachunek brokerski byście polecili? Na początku będę inwestował niewielkie pieniądze, więc zależy mi przede wszystkim na braku opłat za otwarcie i prowadzenie, jak najniższych prowizjach, opłatach dodatkowych. Wyłoniłem 2 faworytów: biuro maklerskie Alior banku oraz eMaklera. IMO z tych ofert lepiej wypada Alior, ciut mniejsze prowizje oraz w połączeniu z kontem mamy oprocentowany rachunek brokerski (wiem, że niewiele, ale konkurencja nie daje nawet tego). Jednak Alior kilka razy mnie zawiódł (przez awarie ich systemu nie mogłem zalogować się do konta), znacznie lepiej tutaj wypada mBank.
Co byście doradzili? A może jest jeszcze inny rachunek godny polecenia? Na jakie opłaty i dodatki warto jeszcze zwrócić uwagę, co może się przydać?

Data: 2010-08-10 19:26:41
Autor: MarekZ
jaki rachunek brokerski
Użytkownik "newsy" <testeruser@amorki.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:i3rv85$ra3$1@mx1.internetia.pl...
[...]

Jak ma być za darmo to jeszcze może być BOŚ (chyba najlepszy) albo XTB (chyba najtańszy). W mBanku nie ma pochodnych.

Data: 2010-08-11 00:19:17
Autor: RobertS
jaki rachunek brokerski

Jak ma być za darmo to jeszcze może być BOŚ (chyba najlepszy) albo XTB (chyba najtańszy). W mBanku nie ma pochodnych.

jest tak jak piszesz, ale jak ktoś w pochodne nie inwestuje to mu eMakler wystarczy, korzystam od lat i narzekać nie mogę ;-)

RobertS

Data: 2010-08-11 15:53:28
Autor: MarekZ
jaki rachunek brokerski
Użytkownik "RobertS" <bob75@xpostx.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:i3sj99$1dca$1@opal.icpnet.pl...

jest tak jak piszesz, ale jak ktoś w pochodne nie inwestuje to mu eMakler wystarczy, korzystam od lat i narzekać nie mogę ;-)

Dodajmy jeszcze brak TKO przy zawieszeniach w trakcie sesji i na close - tragedia jak na współczesne standardy.

Data: 2010-08-11 18:44:19
Autor: newsy
jaki rachunek brokerski

Użytkownik "MarekZ" <brak@adresu.w.pl> napisał w wiadomości news:i3s1go$2vm$1srv.cyf-kr.edu.pl...
Jak ma być za darmo to jeszcze może być BOŚ (chyba najlepszy) albo XTB (chyba najtańszy).

Czy otwarcie tam rachunku brokerskiego wiąże się z otwarciem ror/innego rachunku?

W mBanku nie ma pochodnych.

Na pochodnych (póki co) mi nie zależy
A ma ktoś jakieś doświadczenia z rachunkiem brokerskim Aliora? Demo nie wygląda za ciekawie.

Data: 2010-08-11 19:18:20
Autor: MarekZ
jaki rachunek brokerski
Użytkownik "newsy" <testeruser@amorki.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:i3uk7c$lk8$1@mx1.internetia.pl...

Jak ma być za darmo to jeszcze może być BOŚ (chyba najlepszy) albo XTB (chyba najtańszy).

Czy otwarcie tam rachunku brokerskiego wiąże się z otwarciem ror/innego rachunku?

W BOŚ nie trzeba. Zaś XTB nie jest bankiem, więc choćbyś chciał to nie otworzysz.

A ma ktoś jakieś doświadczenia z rachunkiem brokerskim Aliora? Demo nie wygląda za ciekawie.

Ja mam. Bardzo dobry rachunek. Niebo a ziemia w porównaniu za mBankiem, a parę kroków za BOSiem. Gdyby nie częste zwisy notowań albo w ogóle całego Aliora byłby jednym z najlepszych. Ale na początek jest bardzo dobry.

Data: 2010-08-11 19:29:51
Autor: newsy
jaki rachunek brokerski

Użytkownik "MarekZ" <brak@adresu.w.pl> napisał w wiadomości news:i3ulcv$2g6$1srv.cyf-kr.edu.pl...
[...]

A mógłbyś napisać, z czym jest lepszy? Dopiero zaczynam przygodę z giełdą, więc nie wiem za bardzo na które rzeczy zwracać szczególną uwagę.

Data: 2010-08-11 20:39:59
Autor: MarekZ
jaki rachunek brokerski
Użytkownik "newsy" <testeruser@amorki.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:i3umso$iqi$1@mx1.internetia.pl...

A mógłbyś napisać, z czym jest lepszy? Dopiero zaczynam przygodę z giełdą, więc nie wiem za bardzo na które rzeczy zwracać szczególną uwagę.

Ma bardzo przydatne narzędzia, np. monitor rynku, podgląd na niektóre infa (wpływ inf na rynek jak one się już pojawiają jest mocno ograniczony, ale warto się o tym samemu przekonać, poza tym czasami jak się wykaże refleksem kilka procent da się ugrać lub ocalić), niektóre wykresy, zlecenia PCR i PCRO, możliwość odroczonego terminu płatności. Niczego z tych rzeczy nie ma w mBanku. Są też kwestie bardziej "subtelne", które na początku nie będą mieć dla Ciebie znaczenia ale z czasem i ze wzrastającym zaangażowaniem finansowym mogą zacząć mieć.

Data: 2010-08-11 10:11:07
Autor: Pat
jaki rachunek brokerski

Ze swej strony polecam eMaklera ( http://www.patbank.pl/mbank/emakler.html ), z którego korzystam od 3 lat. Do tego oprocentowany eMax Plus ( http://www.patbank.pl/mbank/emaxplus.html ) na wypadek bessy.

--
Pat

jaki rachunek brokerski