jaki rachunek maklerski?

Data: 2019-10-21 12:03:18
Autor: Liwiusz
jaki rachunek maklerski?

Szukam rachunku maklerskiego.

Moje wymagania:

- nie w mbanku (mam tam prywatne e-konto i nie chce go sobie zaśmiecać historią i ruchami pieniędzy z zakupu i sprzedaży akcji i mieszać pieniądze "codzienne" z inwestycyjnymi)

- konkurencyjne stawki za prowadzenie i transakcje

- oczywiście dostęp przez www, mile widziana aplikacja mobilna.

Co jest teraz na topie?

--
Liwiusz

Data: 2019-10-21 12:07:15
Autor: J.F.
jaki rachunek maklerski?
Użytkownik "Liwiusz"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:5dad8268$0$17360$65785112@news.neostrada.pl...
[...]

Zakladasz osobne e-konto, wiazesz maklerskie do niego (przez infolinie) i masz osobno.

- konkurencyjne stawki za prowadzenie i transakcje

Santander ... 0 za prowadzenie, o ile zrobisz jedna transakcje na miesiac.

Niestety - do mbank nawet sie nie umywa, choc i mbank ma troche brakow ....

J.

Data: 2019-10-21 12:38:40
Autor: Liwiusz
jaki rachunek maklerski?
W dniu 2019-10-21 o 12:07, J.F. pisze:
[...]

Na szybko znalazłem Alior - bezpłatne prowadzenie i prowizje maks 0,38% (w banku: 0,39%) - ktoś korzysta?

--
Liwiusz

jaki rachunek maklerski?