jaki rating ogłosiła Moody's dla Polski?!

Data: 2016-05-13 13:41:44
Autor: nowyjestem
jaki rating ogłosiła Moody's dla Polski?!
onet.pl milczy, wp.pl milczy, interia.pl milczy

interia.pl nadal ma jedynie spekulacje co będzie
http://biznes.interia.pl/waluty/news/obnizenie-perspektywy-i-ratingu-przez-agencje-moodys-w,2329270,1023
cyt.: "Jeżeli potwierdzi się"
zaktualizowanej informacji nie ma (i chyba nie będzie)

onet.pl odsyła do kolejnego straszenia na lipiec
http://businessinsider.com.pl/finanse/to-fitch-bedzie-mial-decydujace-znaczenie-dla-inwestorow/8094b9b
ale zaktualizowanej informacji nie ma (i chyba nie będzie)

wp.pl zachowuje się najbazdziej przyzwoicie z "wielkiej trójki kłamców"
bo co prawda także ma tylko (pochodzące godziny z 14:17) spekulacje
http://finanse.wp.pl/kat,1033767,title,Obciecie-ratingu-Polski-przez-Moodys-nie-jest-przesadzone-Co-na-to-zloty,wid,18327708,wiadomosc.html?ticaid=11700e

ale przynajmniej w tytule zapowiada że obniżki ratingu może jednak nie być

oczywiście redaktorzyna nie był łaskaw aż do teraz (22:39) zaktualizować swoich spekulacji i napisać jaki werdykt wydała agencja Moody's, mimo że wyraźnie napisali że decyzję poznamy ok. 17:00

Data: 2016-05-13 13:45:22
Autor: nowyjestem
[...]

w zasadzie sytuacja jest jasna: jeżeli wrogowie Polski milczą
to pewnie piją z rozpaczy że nic złego się nie stało...

bo gdyby decyzja była negatywna, to "świętowaliby" wielkimi
nagłówkami na samej górze głównej strony każdego portalu...

Data: 2016-05-14 08:30:28
Autor: Jarkot
sytuacja jest tragiczna,
Użytkownik <nowyjestem@poczta.pl> napisał w wiadomości

to pewnie piją z rozpaczy że nic złego się nie stało...

Ty, pajacu z choinki sie urwałeś.
Wszystkie jedynie polskie i jedynie katolickie media cały czas mówią,
że sytuacja jest tragiczna, że wszystko czego dotknęło się PO
to jest spieprzone, że obniżone ratingi to wina Tuska.
Ratingi powinny byc obniżone, bo były szytucznie utrzymywane
na wysokim poziomie, żeby Tusk mógł zostać przewodniczącym.
Ratingów nie obniżali, zeby Balcerowicz mógł zostać doradcą
rządu ukraińskiego.
Ty, palancie słuchasz tylko Wolnej Europy
 i nic nie wiesz co w Polsce sie dzieje.
Jedynie polskie, jedynie katolickie media trąbią
cały czas o złym stanie polskiej gospodarki,
 a ty im nie wierzysz i szukasz potwierdzenia u jakichś ficzów.
A feee, odpokutuj głupku, pędź do Partii Watykańskiej krzyżem leżeć
i odmawiać litanię : o ja głupi, przebacz mi Rydzyk, (1000 razy).

Data: 2016-05-14 15:39:25
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
sytuacja jest tragiczna,

"Jarkot" nh6gmh$a9f$1@news.mixmin.net

Z całego Twego jazgotu dobre byłoby to:

i odmawiać litanię : o ja głupi, przebacz mi Rydzyk, (1000 razy).

gdyby było o Tobie...

--
   .`'.-.         ._.  http://eneuel.w.duna.pl  .-.   Zzzzz |\      _,,,-- ,,_

jaki rating ogłosiła Moody's dla Polski?!