jaki rating ogłosiła Moody's dla Polski?!

Data: 2016-05-15 09:00:12
Autor: Budzik
jaki rating ogłosiła Moody's dla Polski?!
Użytkownik  nowyjestem@poczta.pl ...

w zasadzie powinienem się już zdążyć przyzwyczaić
że koncern ITI prawie zawsze kłamie i że żałosne
marudzenia o obniżce ratingu nie muszą być prawdziwe

a mimo to (wbrew logice) spodziewałem się że niemieckie
media polskojęzyczne zachowają choć odrobinę wiarygodności

siadam po 22-giej do komputera (gdy decyzja powinna być znana)
wpisuję w google "rating moody's dla Polski" i wyskakują mi
same propagandowe jęki z poprzednich dni a informacji konkretnej typu: "obniżono do poziomu (...)" albo "utrzymano A2"
nie ma (przynajmniej w pierwszej dziesiątce).

tyle tygodni straszenia co to będzie w maju w piątek 13-go
a dzisiaj wszystkie portale udają że tematu nie ma albo
zaczynają straszyć kolejnym ratingiem tym razem agencji Fitch

onet.pl milczy, wp.pl milczy, interia.pl milczy

na koniec pytanie: czy KOD-ziarzom głupio się przyznać że znowu ich propaganda okazała się fałszywa?! a może inne wyjaśnienie?

Nie wiem jaka była a własciwie "czy była" propaganda, ale ja słyszałem, ze albo obniza raiting albo prognoze.
Obnizyli prognoze? No to chyba mieli rację?
To nie jest tak, ze jak sie o czyms nie mowi, to niebezpieczenstwo znika...

Zreszta, tu masz ze strony onetu:
http://wiadomosci.onet.pl/kraj/agencja-moody-s-wystawia-polsce-ocene-
ratingowa-politycy-i-dziennikarze-komentuja/rvkvt1

Ale skupmy się moze na meritum...
Podasz ile stracilismy kasy z budzetu przez obnizke poprzedniego raitingu?

jaki rating ogłosiła Moody's dla Polski?!