jaki retro skuter?

Data: 2009-11-30 12:55:21
Autor: me-how
jaki retro skuter?
Witam, mam nadzieje ze nikt mnie nie zlinczuje
ze tu ze skuterem sie pcham, ale nie bardzo wiem gdzie
mam szukac pomocy. Dziewczyna sie uparła na skuter,
a ze to dziewczyna chce cos ladnego - styl retro.
Ogolnie wiem ze Vespa by była ok, tylko cena troche
malo atrakcyjna (10k+ pln). Stad pytanie czy jest cos wygladajacego
podobnie, godnego polecenia.
Mowimy o zakupie nowki, 50 ccm, max prostego i niezawodnego,
oczywiscie nie chinskiego.

pozdro
Michal

Data: 2009-11-30 04:24:36
Autor: jeszua
jaki retro skuter?
On 30 Lis, 12:55, me-how <teref...@kuku.pl> wrote:
Mowimy o zakupie nowki, 50 ccm, max prostego i niezawodnego,
oczywiscie nie chinskiego.

moze tajwan? sym na ten przyklad ma cos w tym stylu
--
jeszua
ck krakoff

Data: 2009-11-30 14:12:04
Autor: zbigi
jaki retro skuter?
me-how pisze:
Witam, mam nadzieje ze nikt mnie nie zlinczuje
ze tu ze skuterem sie pcham,

Jak bedzie mial tendencje, to go wysmiej - skuter tez czlo... tfu! Tez motur ;)

ale nie bardzo wiem gdzie
mam szukac pomocy.

www.skutery.net Takie cosik mi sie telepie po zakamarkach pamieci.

Dziewczyna sie upar?a na skuter,
a ze to dziewczyna chce cos ladnego - styl retro.
Ogolnie wiem ze Vespa by by?a ok, tylko cena troche
malo atrakcyjna (10k+ pln). Stad pytanie czy jest cos wygladajacego
podobnie, godnego polecenia.
Mowimy o zakupie nowki, 50 ccm, max prostego i niezawodnego,
oczywiscie nie chinskiego.

Jak nowka, to nie wiem - a wiela taka Honda Shadow kosztuje?
--
zbigi i stopka zastepcza ;)

Data: 2009-11-30 15:16:36
Autor: Magic
jaki retro skuter?
zbigi pisze:

Mowimy o zakupie nowki, 50 ccm, max prostego i niezawodnego,
oczywiscie nie chinskiego.

Jak nowka, to nie wiem - a wiela taka Honda Shadow kosztuje?

Podobny skuter ma w ofercie Aprilia - model Mojito, oraz któryś tajwan.

--
Pozdrawiam - Maciek, ely50/srx250/vfr800.

Data: 2009-11-30 15:14:46
Autor: Michał Demczuk
jaki retro skuter?
me-how wrote:
Witam, mam nadzieje ze nikt mnie nie zlinczuje
ze tu ze skuterem sie pcham, ale nie bardzo wiem gdzie
mam szukac pomocy. Dziewczyna sie uparła na skuter,

A taki? http://www.motor-land.com.pl/data/like.html

Pozdr..

--
Michał Demczuk
www.demczuk.pl

Data: 2009-11-30 15:19:03
Autor: Damork
jaki retro skuter?
Na mównicę wtargnął "me-how", poprawił mikrofon, rozwarł paszczę i ryknął:

[...]

Skoro nie Vespa, a musi być nówka, to Kymco mają całkiem niezłą opinię - tu
masz Kymcko Like 50 2T za 6900 PLN. Wymieniony już Sym Mio to koszt 5900
PLN, ale to 4T - zależy co kto lubi.

Ogólnie skuterów w tej stylistyce jest całkiem sporo, ale niestety
większość z nich to chińczyki. Romet Retro, Magnus retro, inne wynalazki
które pod różnymi nazwami można po marketach znaleźć  - jedno kijostwo.

Ogólnie z tych renomowanych i niestety drogich to masz Piaggio Vespa i
Aprilia Habana (ta ostatnia jak dla mnie zdecydowanie ładniejsza, ale to
dla mnie akurat), półkę niżej Kymco i Syma (o Kymco więcej dobrego jako o
firmie słyszałem) i już całkiem niziutko całą resztę która ładnie
wygląda... i tyle właśnie dobrego można o niej powiedzieć.

--
Pozdrawiam Piotr Mockałło
http://www.osiatkowania.pl

Data: 2009-11-30 17:27:19
Autor: Glub
jaki retro skuter?
Weź jej coś aka kymco peoples 50 na szesnastkach. Nie baw się w nic na
mniejszych kołach.

--
Glub

Data: 2009-11-30 18:37:27
Autor: me-how
jaki retro skuter?
Glub pisze:
Weź jej co� aka kymco peoples 50 na szesnastkach. Nie baw si� w nic na
mniejszych ko�ach.

kymco - jakoś dziwnie przemawiają do mnie nazwy których dobrze
nie umiem wymówić :)
a co powiecie na Benelli Pepe LX 50, też 16` koła, firma lepsza?

Aprilia bardzo fajna, chyba lepsza nawet niż vespa, większa się wydaje przynajmniej

Michał

Data: 2009-11-30 19:17:23
Autor: Magic
jaki retro skuter?
me-how pisze:
Glub pisze:
[...]

Nie. Przynajmniej wg tych co to sprzedają i się trochę znają.

--
Pozdrawiam - Maciek, ely50/srx250/vfr800.

Data: 2009-12-01 23:16:44
Autor: PB
jaki retro skuter?
Mon, 30 Nov 2009 19:17:23 +0100, na pl.rec.motocykle, Magic
napisał(a):

a co powiecie na Benelli Pepe LX 50, też 16` koła, firma lepsza?

Nie. Przynajmniej wg tych co to sprzedają i się trochę znają.

pewnie sie kiepsko znaja. Pepe mam ja i moj kolega. Moj smig ajuz
drugi sezon (zamkniety) - w sumie 5kkm po miescie nawinał. Bez usterki
poza nieszczesna linka predkosciomierza, na co cierpi chyba kazdy
Pepe. Szczegoly na zyczenie. Ogolnie - Chinczycy kupili cała markę Benelli - robią skutery tej
marki u siebie, calkiem porzadnie i solidnie. Warto dac 5kzl za
Benelli Pepe zamiast 10 kzl za Vespe...

Piotr Biegała          Warszawa Benelli Pepe LX 0,05l BVA ;-)
Renault Clio 2008 - 1.5dci Societe
Renault Safrane Initiale Paris 2.5 T5 BVA;-)

Data: 2009-12-02 14:08:31
Autor: Magic
jaki retro skuter?
napisał(a):

[...]

I może dlategpo jesteś jeszcze zadowolony. Gorzej jakby cos klęknęło i próbowałbyś to naprawić. Mogłoby się okazać że naprawa odbywa się przez wymianę skutera.

--
Pozdrawiam - Maciek, ely50/srx250/vfr800.

Data: 2009-12-02 07:41:51
Autor: Nikanor
jaki retro skuter?
On 30 Lis, 18:27, Glub <glub...@gmail.com> wrote:
Weź jej coś aka kymco peoples 50 na szesnastkach. Nie baw się w nic na
mniejszych kołach.

--
Glub

Mniejsze koła mają swoje zady i walety. Weźmiesz coś na 16" i musisz
inwestować w kufer, bo schowek mikry. Zwrotność będzie gorsza i trudno
znaleźć zimówki.
--
Nikanor [DL650, DR350, Agility125]

Data: 2009-12-04 08:52:17
Autor: Glub
jaki retro skuter?
Nikanor <pawel.dondzillo@gmail.com> wrote:
Mniejsze koła mają swoje zady i walety. Weźmiesz coś na 16" i musisz
inwestować w kufer, bo schowek mikry. Zwrotność będzie gorsza i trudno
znaleźć zimówki.

Ale za to kobity ci nie wytrzesie.
--
Glub

Data: 2009-12-01 08:40:22
Autor: kaktus
jaki retro skuter?

Skoro nie Vespa, a musi być nówka, to Kymco mają całkiem niezłą opinię - tu
masz Kymcko Like 50 2T za 6900 PLN. Wymieniony już Sym Mio to koszt 5900
PLN, ale to 4T - zależy co kto lubi.

Sam jezdze Kymco i nie moge zlego slowa o nim powiedziec. Co prawda jest to nieco wiekszy skuter ( 250 ccm ) ale przekulalem nim juz 40kkm i oprocz wymiany plynow i ostatnio sprzegla nic sie w tym skuterze nie dzieje. Jezeli ktos chce niezawodny skuter po przystenej cenie to warto sie nad nim zastanowic. Oprocz tego w motorlandzie maja wszystkie czesci i ew naprawy nie sa drogie.,

Data: 2009-12-01 08:10:21
Autor: mmaurycy
jaki retro skuter?

Sym to porządna taiwanska firma moim zdaniem jakość wykonania lepsza niż Kymko, masz coś takiego
http://www.allridemoto.pl/index.php?s=oferta&p=skutery&id=fiddle50 ładniejsze niż MIO bardziej klasycznie

mmaurycy
SYM HUSKY już 150 :)
http://mmaurycy.googlepages.com/symhusky125

Data: 2009-12-01 08:40:02
Autor: Glub
jaki retro skuter?
mmaurycy <mmaurycy@vp.pl> wrote:
Sym to porządna taiwanska firma moim zdaniem jakość wykonania lepsza
niĹź Kymko,

Nie wiem czy lepsza ale na pewno porownywalna.  Sam ujezdzam SYM GTS 250 i wymieniam płyny, klocki a teraz opony po 2
sezonach.

--
Glub

Data: 2009-12-01 10:24:20
Autor: me-how
jaki retro skuter?
mmaurycy pisze:

Sym to porządna taiwanska firma moim zdaniem jakość wykonania lepsza niż Kymko, masz coś takiego
http://www.allridemoto.pl/index.php?s=oferta&p=skutery&id=fiddle50 ładniejsze niż MIO bardziej klasycznie

ładny, jak mówicie że porządny, to za vespe można mieć dwa takie - chyba podziemy w tym kierunku, plusem że do najbliższego sprzedawcy mam 100 km a nie 500 jak do vespy

dzięki za pomoc
Michał

Data: 2009-12-02 15:43:30
Autor: me-how
jaki retro skuter?
mmaurycy pisze:

Sym to porządna taiwanska firma moim zdaniem jakość wykonania lepsza niż Kymko, masz coś takiego
http://www.allridemoto.pl/index.php?s=oferta&p=skutery&id=fiddle50 ładniejsze niż MIO bardziej klasycznie

sam sobie ponownie odpowiem, rozmawiałem ze sprzedawcą w okolicy
za 4400 przywiezie mi pod dom (100km)

z tym ze to ponoc nowosc, i nikt nie ma tego aby przed zakupem pomacac
widzial to ktos na zywo? ojciec brac? :)

M.

Data: 2009-12-03 13:07:27
Autor: mmaurycy
jaki retro skuter?
me-how pisze:
[...]

Jeśli w tej cenie to brać, jakość tych skuterów jest bez porównania z chińczykami.

Data: 2009-12-02 11:23:15
Autor: Cezar
jaki retro skuter?

Użytkownik "me-how" <terefere@kuku.pl> napisał w wiadomości news:hf0cfs$4kd$1nemesis.news.neostrada.pl...
[...]

Rozejrzyj się za Rometem. Wczoraj widziałem w Media Expercie właśnie cos co nazywało sie Retro Rometu i powiem Ci że przykuł moją uwagę. Co prawda chińczyk ale jak rozmawiałem ze sprzedawcami to Romet ma dobre opinie i trzyma jakość swoich wyrobów.

Cezar

Data: 2009-12-02 13:55:30
Autor: Damork
jaki retro skuter?
Na mównicę wtargnął "Cezar", poprawił mikrofon, rozwarł paszczę i ryknął:

Co prawda chińczyk ale jak rozmawiałem ze sprzedawcami to Romet ma dobre opinie i trzyma jakość swoich wyrobów.

To nie ze sprzedawcami, a z użytkownikami porozmawiaj. Jakość to trzyma,
ale niezbyt wysoką.

--
Pozdrawiam Piotr Mockałło
http://www.osiatkowania.pl