jaki retro skuter?

Data: 2009-12-02 11:23:15
Autor: Cezar
jaki retro skuter?

Użytkownik "me-how" <terefere@kuku.pl> napisał w wiadomości news:hf0cfs$4kd$1nemesis.news.neostrada.pl...
Witam, mam nadzieje ze nikt mnie nie zlinczuje
ze tu ze skuterem sie pcham, ale nie bardzo wiem gdzie
mam szukac pomocy. Dziewczyna sie uparła na skuter,
a ze to dziewczyna chce cos ladnego - styl retro.
Ogolnie wiem ze Vespa by była ok, tylko cena troche
malo atrakcyjna (10k+ pln). Stad pytanie czy jest cos wygladajacego
podobnie, godnego polecenia.
Mowimy o zakupie nowki, 50 ccm, max prostego i niezawodnego,
oczywiscie nie chinskiego.

Rozejrzyj się za Rometem. Wczoraj widziałem w Media Expercie właśnie cos co nazywało sie Retro Rometu i powiem Ci że przykuł moją uwagę. Co prawda chińczyk ale jak rozmawiałem ze sprzedawcami to Romet ma dobre opinie i trzyma jakość swoich wyrobów.

Cezar

Data: 2009-12-02 13:55:30
Autor: Damork
jaki retro skuter?
Na mównicę wtargnął "Cezar", poprawił mikrofon, rozwarł paszczę i ryknął:

Co prawda chińczyk ale jak rozmawiałem ze sprzedawcami to Romet ma dobre opinie i trzyma jakość swoich wyrobów.

To nie ze sprzedawcami, a z użytkownikami porozmawiaj. Jakość to trzyma,
ale niezbyt wysoką.

--
Pozdrawiam Piotr Mockałło
http://www.osiatkowania.pl