jaki rowe kupić

Data: 2011-03-28 13:18:00
Autor: Piotr
jaki rowe kupić
W dniu 2011-03-27 00:50, janek pisze:
witam
poradcie bo jestem zagubiony, chcę kupic dobry rower [..]
widziałem giant sedona za 1549 zł
Albo dobry, albo tani, zdecyduj sie :)

Data: 2011-03-28 14:49:40
Autor: AL
jaki rowe kupić
W dniu 2011-03-28 13:18, Piotr pisze:
W dniu 2011-03-27 00:50, janek pisze:
witam
poradcie bo jestem zagubiony, chcę kupic dobry rower [..]
widziałem giant sedona za 1549 zł
Albo dobry, albo tani, zdecyduj sie :)

cena jaka dysponuje kupujacy - zakladajacy ten watek jest wystarczajaca, by kupic dobry rower do jego wymagan
(inaczej nie zadawalby takiego pytania, wiec Twoja odpowiedz jest co najmniej zlosliwa ;)

--
pozdr
Adam (AL)

Data: 2011-03-28 11:45:20
Autor: Jacek G.
jaki rowe kupić
On 28 Mar, 14:49, AL <a...@skads.tam> wrote:
W dniu 2011-03-28 13:18, Piotr pisze:> W dniu 2011-03-27 00:50, janek pisze:
> [...]

by kupic dobry rower do jego wymagan
(inaczej nie zadawalby takiego pytania, wiec Twoja odpowiedz jest co
Dokładnie tak. Do lekkich wycieczek terenowych nie jest potrzebna
maszyna, która została zaprojektowana na sportową jazdę w ciężkim
terenie, kosztująca kilka tysięcy zł. W cenie do 1500 można właśnie
kupić dobry rower do takich zastosowań o jakich pisał autor wątku. Sam
używam w taki właśnie sposób (no może ciut ambitniej) tej klasy
sprzętu od 7 lat i bardzo dobrze się sprawdza. A jaką firmę i jaki
model wybrać, to już kwestia szczegółowych porównań osprzętu, gustu i
dopasowania w praktyce geometrii, wielkości ramy itp. Nie czuję się na
siłach, aby doradzić - musiałby znów robić "doktorat". Co do decyzji -
góral czy kros - miałem wcześniej kros'a na 28'' gdyż zakładałem, że i
tak większość tras to będą asfalty, mniej teren. Okazało się, że teren
zdarzał się coraz częściej i coraz ambitniejszy i ten typ roweru
powodował ograniczenia. Korzystając z faktu kradzieży roweru - kolejny
to był już góral.
--
Jacek G.

jaki rowe kupić