jaki rower dla dziecka

Data: 2010-04-27 16:28:56
Autor: Pawel Ratajczak
jaki rower dla dziecka
W dniu 2010-04-27 01:34, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world pisze:
Jaki wybrac rower (prosze o konkretne modele) dla dziewczynki 7 lat, 122cm wzrostu. Budowa - srednia.
Poprzednio jedzila na 3kolowcu.

Z uwag jakie się tu znalazły od kolegów ja zaakcentuję samopoczucie dziecka.

Ja mam 3 dzieci, córka 7, córka 5 oraz syn 3,5.
Córka 5 jest bardzo tkliwa, wrażliwa, płaczliwa itp. nawet raz dostała
ksywkę "księżniczka 7 nieszczęść".
Od ubiegłego roku starsza dostała rower Tommy na 20" a średnia
wspomnianego w innej odpowiedzi tegoż wątku Giant Puddinga na kołach 16"
oczywiście + podpórki. Jeździła na nim strasznie wolno z wielkim
przerażeniem. W tym roku od teściowej z działki przywieźliśmy jakiś
noname 12", założyłem podpórki z myślą o synu, który rozkręca się do
maxa obrotów pedałami na 3-kołowcu.
Ale dosiadła się do niego córka 5lat, zachowywała się jak w niebo
wzięta, rower oczywiście raczej za mały dla niej, ale dostarcza jej
wiele radości a do tego nie widziałem jej jeżdżącej tak szybko na rowerze.

Tak więc normy normami a reakcje dzieciaka swoją drogą.

Pozdrawiam serdecznie,
Paweł

jaki rower dla dziecka