jaki rower do turystyki?

Data: 2011-03-16 03:02:33
Autor: Titus Atomicus
jaki rower do turystyki?
Witam,
Poczatkujaca turystka rowerowa poszukuje roweru na rowerowe wycieczki (ale wielodniowe rzecz jasna).
Zajrzalem na strone kiedy chwalonego unibike (www.unibike.pl)
i tam topowy rower trekkingowy (ale na kolach 26 - ok niech tak bedzie) kosztuje 3200 a osprzet ma jakis lichy...
Mam na mysli Globtrotter lds...
To juz chyba lepiej kupic slabszego Expedition i dolozyc te bagazniki?
Tylko ze on jest na kolach 28" chyba.
A co innego proponujecie?

TA

Data: 2011-03-16 02:21:01
Autor: tadek
jaki rower do turystyki?
On 16 Mar, 03:02, Titus_Atomi...@somewhere.in.the.world wrote:
[...]

weź na kołach 28 lepiej się jeździ

Data: 2011-03-16 16:09:36
Autor: kamtzu
jaki rower do turystyki?
Użytkownik "tadek" <tadeklodz@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:6faf8d77-cfd6-4197-a23d-743da23700d8q14g2000vbf.googlegroups.com...
weź na kołach 28 lepiej się jeździ

Namowiony takimi glosami kupilem Zonie wspomniany Unibike Expedition. Teraz Zona jest nieszczesliwa bo rower poza sama jazda na dlugich trasach jest po prostu strasznie nieporeczny. Banalne sprawy jak wyciaganie z piwnicy, zaparkowanie roweru, prowadzenie po plazy, przeniesienie po schodach, wrzucenie na bagaznik samochodu itp to niestety udreka. Takze jesli ma to byc rower uniwersalny (tzn. poza dluzszymi wycieczkami 2x w roku ma sluzyc na codzien) to radze mocno sie zastanowic.

Data: 2011-03-16 13:08:06
Autor: tadek
jaki rower do turystyki?
On 16 Mar, 16:09, "kamtzu" <a...@a.pl> wrote:
U ytkownik "tadek" <tadekl...@poczta.onet.pl> napisa w wiadomo cinews:6faf8d77-cfd6-4197-a23d-743da23700d8q14g2000vbf.googlegroups.com...

> [...]

byc rower uniwersalny (tzn. poza dluzszymi wycieczkami 2x w roku ma sluzyc
na codzien) to radze mocno sie zastanowic.

jak chcesz rower "poręczny" łatwy do wnoszenia po schodach i
transportu to kup Dahona.

Data: 2011-03-17 15:11:43
Autor: Titus Atomicus
jaki rower do turystyki?
In article <ilqjss$b4q$1@usenet.news.interia.pl>, "kamtzu" <a@a.pl> wrote:

> [...]

Namowiony takimi glosami kupilem Zonie wspomniany Unibike Expedition. Teraz Zona jest nieszczesliwa bo rower poza sama jazda na dlugich trasach jest po prostu strasznie nieporeczny. Banalne sprawy jak wyciaganie z piwnicy, zaparkowanie roweru, prowadzenie po plazy, przeniesienie po schodach, wrzucenie na bagaznik samochodu itp to niestety udreka. Takze jesli ma to byc rower uniwersalny (tzn. poza dluzszymi wycieczkami 2x w roku ma sluzyc na codzien) to radze mocno sie zastanowic.

Sadzisz, ze taki Pamir bylby lepszy:
http://www.unibike.pl/land.html
?
TA

Data: 2011-03-16 16:49:14
Autor: Titus Atomicus
jaki rower do turystyki?
In article <6faf8d77-cfd6-4197-a23d-743da23700d8@q14g2000vbf.googlegroups.com>,
 tadek <tadeklodz@poczta.onet.pl> wrote:

> [...]
> Mam na mysli Globtrotter lds...
> To juz chyba lepiej kupic slabszego Expedition i dolozyc te bagazniki?

Ale ja sam jezdze na 28" i o ile nastepnym moim rowerem turytycznym bedzie tez 28" to jednak w omawianym przypadku sadze 26" bedzie lepiej.
Poza tym IMHO dyskusje o wyzszosci 28" nad 26" sa czysto akademickie.
Mowimy o dystansach 50-100km dziennie a nie jakichs wolffowych...

TA

Data: 2011-03-16 10:25:21
Autor: Sebastian
jaki rower do turystyki?
W dniu 2011-03-16 03:02, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world pisze:
[...]

Jeśli taki (Kellys Penelope 2010):

http://allegro.pl/rower-kelly-s-penelope-2010-wyprzedaz-gliwice-i1417640557.html

by odpowiadał to mogę sprzedać za 1800.
Jeszcze w kartonie, prosto od dystrybutora.
Był nagrodą w zawodach.

Sebastian

Data: 2011-03-16 02:59:39
Autor: tadek
jaki rower do turystyki?
On 16 Mar, 10:25, Sebastian <sebastianwroblew...@poczta.onet.pl>
wrote:
W dniu 2011-03-16 03:02, Titus_Atomi...@somewhere.in.the.world pisze:

> [...]
> Mam na mysli Globtrotter lds...
> To juz chyba lepiej kupic slabszego Expedition i dolozyc te bagazniki?

Je li taki (Kellys Penelope 2010):

http://allegro.pl/rower-kelly-s-penelope-2010-wyprzedaz-gliwice-i1417...

by odpowiada to mog sprzeda za 1800.
Jeszcze w kartonie, prosto od dystrybutora.
By nagrod w zawodach.

Sebastian

dobra propozycja

Data: 2011-03-16 16:45:14
Autor: Titus Atomicus
jaki rower do turystyki?
In article <ilpvm1$vbl$1@news.onet.pl>,
 Sebastian <sebastianwroblewski@poczta.onet.pl> wrote:

> [...]

ml

by odpowiadał to mogę sprzedać za 1800.
Jeszcze w kartonie, prosto od dystrybutora.

Ale to nie jest rower turystyczny przeciez.
:-(

TA

Data: 2011-03-16 19:19:48
Autor: Rafał Wawrzycki
jaki rower do turystyki?
Dnia 16 mar 2011 w liście
[news:Titus_Atomicus-3C5E5C.16451416032011newsfeed.onet.pl] [Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world] napisał(a):
Ale to nie jest rower turystyczny przeciez.

Dziury pod bagażnik z tyłu ma, więc od biedy się nada...

--
Pozdrawiam,
Rafał W.

http://picasaweb.google.com/warszawski.wycinak
http://prw.terror404.net/rwawrzycki/

Data: 2011-03-16 13:56:10
Autor: RobertP.
jaki rower do turystyki?
On Wed, 16 Mar 2011 03:02:33 +0100,  <Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world> wrote:

[...]

Wygląda na to, Ĺźe mają pomyłkę w opisie do tego roweru. Bo, jak mniemam,  to samo tylko dla facetĂłw (Globtrotter gts) jest 28" i ma inny osprzęt.
Nawet na zdjęciu jest co innego niż w opisie (np. korba i przerzutka LX).

RobertP.

Data: 2011-03-17 15:07:20
Autor: Titus Atomicus
jaki rower do turystyki?
In article <op.vsfsvwp5bpkylh@pc-rp.bustec.pl>,
 "RobertP." <r_p_u_d_l_i_k@poczta.onet.pl> wrote:

> [...]

> i tam topowy rower trekkingowy (ale na kolach 26 - ok niech tak bedzie)
> kosztuje 3200 a osprzet ma jakis lichy...

Wygląda na to, że mają pomyłkę w opisie do tego roweru. Bo, jak mniemam,  to samo tylko dla facetów (Globtrotter gts) jest 28" i ma inny osprzęt.
Nawet na zdjęciu jest co innego niż w opisie (np. korba i przerzutka LX).

Mhm.
Juz poprawili.

TA

Data: 2011-03-16 19:34:51
Autor: Fabian
jaki rower do turystyki?
[...]

Mam Expedition, może trochę masywny ale to przecież rower turystyczny właśnie :) Mocna konstrukcja i niezawodny - sporo udźwignie. Sporo z tych rowerków używane jest dla swoich cech w długich pielgrzymkach :)
Mieszkam w bloku i nie mam specjalnych kłopotów z wniesieniem i wyniesieniem z piwnicy. Prądniczka w przedniej piaście doskonale sie sprawdza wieczorkami, przyciężkawa ale pracuje prawie bez oporu i cicho :) Jednym słowem polecam. W tym przedziale cenowym u konkurencji znajdziesz może ładniejszy ale na pewno gorzej wyposażony.
Fabian

Data: 2011-03-18 12:12:04
Autor: Marek 'Qrczak' Potocki
jaki rower do turystyki?
Dnia Wed, 16 Mar 2011 19:34:51 +0100, Fabian napisał(a):

Mam Expedition, może trochę masywny ale to przecież rower turystyczny właśnie :)
:) Jednym słowem polecam.

Takoż. Maszyna swoje waży, ale jak się rozbujasz, to jedzie aż miło :)

--
Pozdrawiam z Wrocławia
Marek Potocki

jaki rower do turystyki?