jaki rower do turystyki?

Data: 2011-03-16 19:34:51
Autor: Fabian
jaki rower do turystyki?
W dniu 2011-03-16 03:02, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world pisze:
Witam,
Poczatkujaca turystka rowerowa poszukuje roweru na rowerowe wycieczki
(ale wielodniowe rzecz jasna).
Zajrzalem na strone kiedy chwalonego unibike (www.unibike.pl)
i tam topowy rower trekkingowy (ale na kolach 26 - ok niech tak bedzie)
kosztuje 3200 a osprzet ma jakis lichy...
Mam na mysli Globtrotter lds...
To juz chyba lepiej kupic slabszego Expedition i dolozyc te bagazniki?
Tylko ze on jest na kolach 28" chyba.
A co innego proponujecie?

TA
Mam Expedition, może trochę masywny ale to przecież rower turystyczny właśnie :) Mocna konstrukcja i niezawodny - sporo udźwignie. Sporo z tych rowerków używane jest dla swoich cech w długich pielgrzymkach :)
Mieszkam w bloku i nie mam specjalnych kłopotów z wniesieniem i wyniesieniem z piwnicy. Prądniczka w przedniej piaście doskonale sie sprawdza wieczorkami, przyciężkawa ale pracuje prawie bez oporu i cicho :) Jednym słowem polecam. W tym przedziale cenowym u konkurencji znajdziesz może ładniejszy ale na pewno gorzej wyposażony.
Fabian

Data: 2011-03-18 12:12:04
Autor: Marek 'Qrczak' Potocki
jaki rower do turystyki?
Dnia Wed, 16 Mar 2011 19:34:51 +0100, Fabian napisał(a):

Mam Expedition, może trochę masywny ale to przecież rower turystyczny właśnie :)
:) Jednym słowem polecam.

Takoż. Maszyna swoje waży, ale jak się rozbujasz, to jedzie aż miło :)

--
Pozdrawiam z Wrocławia
Marek Potocki

jaki rower do turystyki?