jaki rower (koła 24) dla 10-latka

Data: 2012-05-07 12:16:18
Autor: Tadeusz
jaki rower (koła 24) dla 10-latka
Witam.
Wyszukałem taki:
http://allegro.pl/rower-wheeler-junior-240ds-kola-24-gratis-i2210792720.html
ale okazuje siÄ™, ĹĽe to stary model juĹĽ nie do kupienia.
Czy w tych pieniądzach (1kPLN +/- 100 zł) da się kupić coś takiego lub lepszego innej marki?

Tadeusz

Data: 2012-05-07 03:46:10
Autor: QRT
jaki rower (koła 24) dla 10-latka
W dniu poniedziałek, 7 maja 2012 12:16:18 UTC+2 użytkownik Tadeusz napisał:

Czy w tych pieni±dzach (1kPLN +/- 100 zł) da się kupić co¶ takiego lub lepszego innej marki?

za ciut więcej ~1300 można kupić Giant XtC Jr 24". Mój ma taki i w sumie nic lepszego nie mogłem znaleĽć gotowego bez składania.

Data: 2012-05-07 16:17:30
Autor: Tadeusz
W dniu 2012-05-07 12:46, QRT pisze:
[...]

dzięki za pomysł - rower fajny :)
ciekawe dlaczego nie ma żadnego takiego na aledrogo?
muszę zobaczyć po ile s± w normalnych sklepach

Data: 2012-05-08 00:04:41
Autor: QRT
W dniu poniedziałek, 7 maja 2012 16:17:30 UTC+2 użytkownik Tadeusz napisał:
ciekawe dlaczego nie ma żadnego takiego na aledrogo?
muszę zobaczyć po ile s± w normalnych sklepach

Polityka Giant i innych dużych producentów, zakaz sprzedaży na aledrogo, gdzie¶ na preclu chyba się w±tek o tym przewijał. Kup najlepiej na miejscu tam gdzie bezie użytkowany i wytargaj od sprzedawcy za t± cenę jaki¶ licznik i bidon przynajmniej.

Data: 2012-05-07 14:47:38
Autor: Tomasso
jaki rower (koła 24) dla 10-latka
Użytkownik "Tadeusz" napisał:

Czy w tych pieni±dzach (1kPLN +/- 100 zł) da się kupić co¶ takiego lub lepszego innej marki?

A musi być nowy? Bo ZTCP syn ma Gary Fisher Tyro do sprzedania za 1/3 powyższej kwoty.

Lekko poobijany lakier, ale rower całkowicie sprawny.

Data: 2012-05-07 16:11:31
Autor: Tadeusz
W dniu 2012-05-07 14:47, Tomasso pisze:
Użytkownik "Tadeusz" napisał:

Czy w tych pieni±dzach (1kPLN +/- 100 zł) da się kupić co¶ takiego lub
lepszego innej marki?
A musi być nowy?

niestety musi :( bo to ma być prezent komunijny :)

Data: 2012-05-07 16:02:40
Autor: Robert Ostrowski
Tadeusz <t@spam-nie.onet.pl> napisał(a):

> A musi być nowy?

niestety musi :( bo to ma być prezent komunijny :)

No to klops. Ja mam rower 24 cale na sprzedaż gdyż mój syn z niego już wyrósł.
Przejechał na nim niejedn± wyprawę rowerow± więc pod względem technicznym jest
bez zarzutu.

https://picasaweb.google.com/101188059922695488423/2009Suwalszczyzna#5387334152055055570

Data: 2012-05-07 16:30:39
Autor: Ebald
W dniu 2012-05-07 12:16, Tadeusz pisze:
[...]

  A moĹĽe coĹ› takiego

http://www.skiteam.pl/rower/Cube/Team-240-Boy-2012/

Ebald

Data: 2012-05-08 08:30:46
Autor: Cynio
On 7 Maj, 12:16, Tadeusz <t...@spam-nie.onet.pl> wrote:
Witam.
Wyszukałem taki:http://allegro.pl/rower-wheeler-junior-240ds-kola-24-gratis-i22107927...
ale okazuje się, że to stary model już nie do kupienia.
Czy w tych pieni±dzach (1kPLN +/- 100 zł) da się kupić co¶ takiego lub
lepszego innej marki?

Miałem ten sam dylemat i 2 tygodnie temu kupiłem synowi Cross Level 6
replica.
Koniecznie chciał mieć manetki ST-EF a nie Revo. W poprzednim były
revo i młody stwierdził, że s± bardzo niewygodne. Na razie przejechał
około 50 km i bardzo sobie chwali, jedynie siodełko mu zmieniłem bo
jest do¶ć twarde;-)
Aaa rower kupowałem w DC na Niekłańskiej, jaki¶ tam gratisy daj±, mój
wybrał stopkę i licznik (kopia sigmy, podobno bebechy też sigmy)
--
Pozdr.
Cynio

jaki rower (koła 24) dla 10-latka