jaki rower (koła 24) dla 10-latka

Data: 2012-05-07 14:47:38
Autor: Tomasso
jaki rower (koła 24) dla 10-latka
Użytkownik "Tadeusz" napisał:

Czy w tych pieniądzach (1kPLN +/- 100 zł) da się kupić coś takiego lub lepszego innej marki?

A musi być nowy? Bo ZTCP syn ma Gary Fisher Tyro do sprzedania za 1/3 powyższej kwoty.

Lekko poobijany lakier, ale rower całkowicie sprawny.

Data: 2012-05-07 16:11:31
Autor: Tadeusz
W dniu 2012-05-07 14:47, Tomasso pisze:
Użytkownik "Tadeusz" napisał:

Czy w tych pieniądzach (1kPLN +/- 100 zł) da się kupić coś takiego lub
lepszego innej marki?
A musi być nowy?

niestety musi :( bo to ma być prezent komunijny :)

Data: 2012-05-07 16:02:40
Autor: Robert Ostrowski
Tadeusz <t@spam-nie.onet.pl> napisał(a):

> A musi być nowy?

niestety musi :( bo to ma być prezent komunijny :)

No to klops. Ja mam rower 24 cale na sprzedaż gdyż mój syn z niego już wyrósł.
Przejechał na nim niejedną wyprawę rowerową więc pod względem technicznym jest
bez zarzutu.

https://picasaweb.google.com/101188059922695488423/2009Suwalszczyzna#5387334152055055570

--

jaki rower (koła 24) dla 10-latka