jaki rower (koła 24) dla 10-latka

Data: 2012-05-08 08:30:46
Autor: Cynio
jaki rower (koła 24) dla 10-latka
On 7 Maj, 12:16, Tadeusz <t...@spam-nie.onet.pl> wrote:
Witam.
Wyszukałem taki:http://allegro.pl/rower-wheeler-junior-240ds-kola-24-gratis-i22107927...
ale okazuje się, że to stary model już nie do kupienia.
Czy w tych pieniądzach (1kPLN +/- 100 zł) da się kupić coś takiego lub
lepszego innej marki?

Miałem ten sam dylemat i 2 tygodnie temu kupiłem synowi Cross Level 6
replica.
Koniecznie chciał mieć manetki ST-EF a nie Revo. W poprzednim były
revo i młody stwierdził, że są bardzo niewygodne. Na razie przejechał
około 50 km i bardzo sobie chwali, jedynie siodełko mu zmieniłem bo
jest dość twarde;-)
Aaa rower kupowałem w DC na Niekłańskiej, jakiś tam gratisy dają, mój
wybrał stopkę i licznik (kopia sigmy, podobno bebechy też sigmy)
--
Pozdr.
Cynio

jaki rower (koła 24) dla 10-latka