jaki rower wyprawowy

Data: 2011-07-05 08:01:29
Autor: Furman
jaki rower wyprawowy
Do tarczówek nic nie mam ale jeśli ma to być typowa wyprawówka to tarcze mocno komplikują kwestię mocowania bagażnika, sakw, błotników. Pozdrówka.
Piotr F.
www.rowerowanie.pl

Data: 2011-07-05 00:07:36
Autor: Tomasz Zych
jaki rower wyprawowy
On 5 Lip, 08:01, "Furman" <lew...@autograf.pl> wrote:
Do tarcz wek nic nie mam ale je li ma to by typowa wypraw wka to tarcze mocno
komplikuj kwesti mocowania baga nika, sakw, b otnik w.

Nic nie komplikuje, tylko trzeba sprytną ramę kupić, z mocowaniem
zacisku wewnątrz tylnego trójkąta.
Trzy lata temu poskładałem takiego trekinga na ramie vortrieb, widelcu
TXC LO i tarczówkach SLX. Do tego mam bagażnik tylny Crosso i takie
też sakwy.
Nie planuję wycieczek w dzicz, ale w cywilizowanej części Europy rower
się sprawdził.

jaki rower wyprawowy