jaki rozmiar ekranu

Data: 2012-09-17 22:41:28
Autor: identyfikator: 20040501
jaki rozmiar ekranu
jest sobie monitor lcd 15", pracuje w 1024x768, to jest ok, literki nie s± ani za małe ani za duże, ok...

przydało by się go wymienić na jaki¶ większy,

jaki model wybrać, chodzi o to, żeby zwiększyła się rozdzielczo¶ć, ale wielko¶ć literek była taka jak na tej 15...

Data: 2012-09-18 07:20:12
Autor: KJ
jaki rozmiar ekranu
[...]

19" 5:4 1280x1024

18.5" 16:9 1388x768

22" 1680x1050

27" 1920xXX

Data: 2012-09-18 08:21:25
Autor: m
jaki rozmiar ekranu
W dniu 18.09.2012 07:20, KJ pisze:
[...]

A wzi±łe¶ pod uwagę, że większy monitor zazwyczaj trzyma się dalej od oczy niż mniejszy?

p. m.

Data: 2012-09-18 09:08:38
Autor: Jacek Maciejewski
jaki rozmiar ekranu
Dnia Tue, 18 Sep 2012 08:21:25 +0200, m napisał(a):

A wzi±łe¶ pod uwagę, że większy monitor zazwyczaj trzyma się dalej od oczy niż mniejszy?

I to jest bez sensu. Po co kupować większy ekran je¶li go zamierzamy
odsun±ć i tym samym mieć dalej ten sam k±t widzenia?
--
Jacek

Data: 2012-09-18 09:18:38
Autor: m
jaki rozmiar ekranu
W dniu 18.09.2012 09:08, Jacek Maciejewski pisze:
[...]

Odsuwasz mimo wszystko mniej niżby wynikało ze zwiększenia szeroko¶ci k±towej monitora, więc masz mimo wszystko większ± powierzchnię. Poza tym, zawsze możesz wytężyć wzrok i dzięki większej rozdzielczo¶ci - widzieć więcej szczegółów.

p. m.

Data: 2012-09-18 09:21:23
Autor: Chris
jaki rozmiar ekranu
Jacek Maciejewski nabazgrał(a):

[...]

To tak samo jak być w kinie i siedzieć w pierwszym rzędzie, nie da się bo nic nie widzisz ... oczywi¶cie nie można też za daleko :)

--
www.bezwypadkowy.net - SprawdĽ historię auta i zobacz czy nie było wrakiem.
www.automo.pl - SprawdĽ VIN, wyposażenie, przebieg, historię wypadkow±.

Data: 2012-09-18 15:36:59
Autor: Leszek K.
jaki rozmiar ekranu
Dnia Tue, 18 Sep 2012 09:21:23 +0200, Chris napisał(a):

[...]

Monitor to nie kino. Owszem jak ogl±dam film to się odsuwam od monitora.
Przy normalnej pracy tak samo jak przed laty przed 14' siedziałem ~80 cm od
monitora tak i teraz siedzę przed 27'. Tylko wtedy otwarte było jedno okno
(i też za bardzo się nie mie¶ciło), a teraz 6.

Data: 2012-09-18 08:33:01
Autor: Chris
jaki rozmiar ekranu
KJ nabazgrał(a):

[...]

A nie pomy¶lałe¶ że w systemie możesz zmienić wielko¶ć fontów (liter) ?

Data: 2012-09-18 11:01:08
Autor: marfi
jaki rozmiar ekranu
Użytkownik "Chris" <chris@spam.pl> napisał w wiadomo¶ci news:k394it$96m$1node1.news.atman.pl...
KJ nabazgrał(a):

[...]

  Mnie to rozwi±zanie całkowicie wystarcza na monitorze 24" (1920*1200).

--
marfi

Data: 2012-09-18 11:53:52
Autor: KJ
jaki rozmiar ekranu

A nie pomy¶lałe¶ że w systemie możesz zmienić wielko¶ć fontów (liter) ?

a dlaczego zakładasz że kto¶ ma system i oprogramowanie z takimi możliwo¶ciami

Data: 2012-09-18 11:58:39
Autor: RadoslawF
jaki rozmiar ekranu
Dnia 2012-09-18 11:53, Użytkownik KJ napisał:

A nie pomy¶lałe¶ że w systemie możesz zmienić wielko¶ć fontów (liter) ?

a dlaczego zakładasz że kto¶ ma system i oprogramowanie z takimi możliwo¶ciami

A jaki normalny system nie ma takich możliwo¶ci ?

Pozdrawiam

Data: 2012-09-18 12:01:50
Autor: Chris
jaki rozmiar ekranu
RadoslawF nabazgrał(a):

[...]

iOS ?? :)

Data: 2012-09-18 12:30:28
Autor: RadoslawF
jaki rozmiar ekranu
Dnia 2012-09-18 12:01, Użytkownik Chris napisał:

[...]

Normalny czyli taki dla komputerów a nie dla telefonów czy tabletów.

Pozdrawiam

Data: 2012-09-18 12:43:52
Autor: Chris
jaki rozmiar ekranu
RadoslawF nabazgrał(a):

[...]

Mac OS :)

Data: 2012-09-18 12:48:59
Autor: RadoslawF
jaki rozmiar ekranu
Dnia 2012-09-18 12:43, Użytkownik Chris napisał:

[...]

W OSX nie można zwiększyć wielko¶ci liter ? poważnie ?

Pozdrawiam

Data: 2012-09-18 12:50:50
Autor: Chris
jaki rozmiar ekranu
RadoslawF nabazgrał(a):

[...]

Można .. chodziło o system Appla na komutery .. ok zeszli¶my z tematu .. OT ....  a sam system Mac OS jest do¶ć fajny.

Data: 2012-09-18 15:06:37
Autor: Grzegorz Prędki
jaki rozmiar ekranu
jest sobie monitor lcd 15", pracuje w 1024x768, to jest ok, literki nie
są ani za małe ani za duże, ok...

przydało by się go wymienić na jakiś większy,

jaki model wybrać, chodzi o to, żeby zwiększyła się rozdzielczość, ale
wielkość literek była taka jak na tej 15...

TV 32" w fullhd.

Data: 2012-09-18 15:09:32
Autor: Chris
jaki rozmiar ekranu
Grzegorz Prędki" <"klark[USUN nabazgrał(a):

Taki nie lepszy ??
http://panasonic.net/prodisplays/products/47lf30/index.html

www.automo.pl - SprawdĹş VIN, wyposaĹĽenie, przebieg, historiÄ™ wypadkowÄ….

Data: 2012-09-18 15:25:43
Autor: Grzegorz Prędki
jaki rozmiar ekranu
W dniu 2012-09-18 15:09, Chris pisze:
[...]

Ale w czym masz problem? W tv montowane sa matryce IPS, duzo lepsze od TN z tanich monitorow. Ja za taki tv zaplacilem 1,5 roku temu 1000zl i nie zamienilbym na zaden mniejszy monitor.

Data: 2012-09-18 15:32:02
Autor: Chris
jaki rozmiar ekranu
[...]

Nie każdy chce mieć aż tak duży ekran jak 32" więc skoro masz megalomanię wielkości to polecam 47"
Do domu jak i do pracy wolał bym 2 x 24/26" niż jeden 32", praca na takim jest już mało wygodna.

www.automo.pl - SprawdĹş VIN, wyposaĹĽenie, przebieg, historiÄ™ wypadkowÄ….

Data: 2012-09-18 15:41:36
Autor: Grzegorz Prędki
jaki rozmiar ekranu

Nie każdy chce mieć aż tak duży ekran jak 32" więc skoro masz
megalomanię wielkości to polecam 47"
Do domu jak i do pracy wolał bym 2 x 24/26" niż jeden 32", praca na
takim jest już mało wygodna.

A pracowales, ze wiesz? Pytanie bylo o czcionke porownywalna do 1024x768 na monitorze 15. Na 24" czy 26" w FHD jest sporo mniejsza.

Data: 2012-09-18 15:49:32
Autor: Chris
jaki rozmiar ekranu
[...]

Nie, nie pracowałem ale wiem jak wyglada ekran 32" bo to jak dla mnie zbytnia przesada.
Co do fontów na ekranie to można zmieniać wielkość więc jak dla mnie to brak argumentu czy to 14" czy 47"

www.automo.pl - SprawdĹş VIN, wyposaĹĽenie, przebieg, historiÄ™ wypadkowÄ….

Data: 2012-09-18 15:53:19
Autor: Grzegorz Prędki
jaki rozmiar ekranu

Nie, nie pracowałem ale wiem jak wyglada ekran 32" bo to jak dla mnie
zbytnia przesada.
Co do fontów na ekranie to można zmieniać wielkość więc jak dla mnie to
brak argumentu czy to 14" czy 47"

Skoro nie pracowales to pzestan rzucac durne komentarze nt. mojej "megalomani wielkosci". To, ze Tobie sie wydaje, ze nie ma roznicy miedzy 32" a 47" to nie moj problem. I zrozum, ze sa ludzie ktorym chca miec duza czcionke/okna itp. Mam sporo klientow ktorzy przy wymianie monitora zycza sobie ZMNIEJSZENIA rozdzielczosci tylko po to zeby czcionki, okna, ikony itp. byly wieksze.

Data: 2012-09-18 15:57:25
Autor: Chris
jaki rozmiar ekranu
[...]

A co to ma współnego z rozdzielczości ? w systemie możesz ustawić wielkość fontów oraz ikonek ...

www.automo.pl - SprawdĹş VIN, wyposaĹĽenie, przebieg, historiÄ™ wypadkowÄ….

Data: 2012-09-18 15:59:17
Autor: Grzegorz Prędki
jaki rozmiar ekranu
W dniu 2012-09-18 15:57, Chris pisze:
[...]

Yhy, to pozmieniaj takiemu czlowiekowi czcionki we wszystkich programach ktorych uzywa.

Data: 2012-09-18 21:13:49
Autor: Padre
jaki rozmiar ekranu

A co to ma współnego z rozdzielczości ? w systemie możesz ustawić
wielkość fontów oraz ikonek ...

Niestety jest dużo programów w których interfejs nie jest zależny od ustawień czcionki ekranowej, korzystam z wirtualnych instrumentów muzycznych i z chęcią zobaczył bym przed sobą monitor 1024x768 o przekątnej ze 22".

Data: 2012-09-18 22:10:02
Autor: Animka
jaki rozmiar ekranu
W dniu 2012-09-18 21:13, Padre pisze:

A co to ma współnego z rozdzielczości ? w systemie możesz ustawić
wielkość fontów oraz ikonek ...

Niestety jest duĹĽo programĂłw w ktĂłrych interfejs nie jest zaleĹĽny od
ustawień czcionki ekranowej, korzystam z wirtualnych instrumentów
muzycznych i z chęcią zobaczył bym przed sobą monitor 1024x768 o
przekÄ…tnej ze 22".

To se kup.

--
animka

Data: 2012-09-18 22:20:25
Autor: Andy Niwinski
jaki rozmiar ekranu

"Animka" <animka.to.nie..ja@wp.pl> schrieb im Newsbeitrag news:5058d524$0$26697$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Dżisas, następne dziwadło wylazło z dziury...

Data: 2012-09-19 10:07:39
Autor: sumar
jaki rozmiar ekranu
Andy Niwinski:

Dżisas, następne dziwadło wylazło z dziury...

Będziesz gnębił ludzi, bo s± inni, maj± inne zdolno¶ci
od ciebie?

Data: 2012-09-19 10:32:05
Autor: m
jaki rozmiar ekranu
W dniu 19.09.2012 10:07, sumar pisze:
Andy Niwinski:

Dżisas, następne dziwadło wylazło z dziury...

Będziesz gnębił ludzi,

Gwoli ¶cisło¶ci, rozmawiamy o Animce.

bo s± inni, maj± inne zdolno¶ci
od ciebie?

Ja bym gnębił. Zdecydowanie nie chcę zdolno¶ci Animki. A dodajmy, że s± to Zdolno¶ci przez wielkie Z.

p. m.

Data: 2012-09-19 11:23:10
Autor: identyfikator: 20040501
jaki rozmiar ekranu
wypierdalać z mojego w±tku, co¶ wam się chyba ze zjednoczon± europ± pomieszało, zalecam leczenie...

Data: 2012-09-19 12:30:15
Autor: sumar
jaki rozmiar ekranu
identyfikator: 20040501:

wypierdalać z mojego w±tku, co¶ wam się chyba ze zjednoczon± europ± pomieszało, zalecam leczenie...

Ja jestem dla ciebie przyjazny, co już zd±żyłem pokazać v kilku
różnych v±tkach. Lubię cię chociażby za to, że inni ciebie nie
lubi±, ale jak navet tego nie zauvażasz, to może oni jednak maj±
rację? Uprzejmie pytam.

Data: 2012-09-19 13:15:50
Autor: identyfikator: 20040501
jaki rozmiar ekranu
może trochę pokrętnie, ale nie rozumiem, czemu europa stwierdza, że ja to troluję, a oni swoimi popisami to nie...

Data: 2012-09-19 13:28:14
Autor: Dawid
jaki rozmiar ekranu
może trochę pokrętnie, ale nie rozumiem, czemu europa stwierdza, że ja
to troluję, a oni swoimi popisami to nie...

Bo to Twoja grupa i Twój post, a Twoje posty s± nietykalne.

Data: 2012-09-19 12:42:49
Autor: b b
jaki rozmiar ekranu
Użytkownik "identyfikator: 20040501" <NOSPAMtestowanije@go2.pl> napisał w wiadomo¶ci news:k3c2u3$73g$1node2.news.atman.pl...
wypierdalać z mojego w±tku, co¶ wam się chyba ze zjednoczon± europ± pomieszało, zalecam leczenie...

Jak na wielokrotnie przecwelonego i wycwelonego strasznie pyskaty jeste¶.

Dla niezorientowanych polecam od¶wierzeie w±tku "pro¶ba do grupowiczów z zwi±zku z debilem"
założonego przez naszego lokalnego kretyna ktyj±cego się za ksyw± identyfikator+data
pokazuj±ca kiedy zrezygnowano z jego leczenia.

Pozdrawiam

Data: 2012-09-19 09:05:46
Autor: Chris
jaki rozmiar ekranu
Padre nabazgrał(a):

[...]

Ok to zwracam honor, ale do standardowej obsługi typu Office + IE wystarczy zmienić rozmiar fontów + ikonek w systemie ...

Dla ciebie to może faktycznie jakiś stary TV w okolicach 26" był by dobrym wyjściem.

www.automo.pl - SprawdĹş VIN, wyposaĹĽenie, przebieg, historiÄ™ wypadkowÄ….

Data: 2012-09-19 10:39:41
Autor: Vituniu
jaki rozmiar ekranu
Ok to zwracam honor, ale do standardowej obsługi typu Office + IE
wystarczy zmienić rozmiar fontów + ikonek w systemie ...

Tez nie zawsze... poskaluj sobie troche stron WWW na przyklad...

Dla ciebie to moĹĽe faktycznie jakiĹ› stary TV w okolicach 26"
był by dobrym wyjściem.

Ewentualnie monitor 27" z  2560x1440 i ustawic polowe tego.
Tylko to raczej malo ekonomiczne rozwiazanie ;)

pozdrawiam,
Vituniu.

PS:
Przy kupowaniu telewizora jako monitor trzeba uwazac
na detale typu mozliwosc regulacji jasnosci czy nachylenia ekranu.
O mozliwosci wylaczania idiotyzmow typu dynamiczny
kontrast nie wspomne.

Data: 2012-09-19 10:48:51
Autor: Chris
jaki rozmiar ekranu
Vituniu nabazgrał(a):

Ok to zwracam honor, ale do standardowej obsługi typu Office + IE
wystarczy zmienić rozmiar fontów + ikonek w systemie ...
Tez nie zawsze... poskaluj sobie troche stron WWW na przyklad...

CTRL +/-  sama w lapku mam rozdziaĹ‚kÄ™ FullHD i strony mam powiÄ™kszone bo za maĹ‚e literki :)

Dla ciebie to moĹĽe faktycznie jakiĹ› stary TV w okolicach 26"
był by dobrym wyjściem.
Ewentualnie monitor 27" z  2560x1440 i ustawic polowe tego.
Tylko to raczej malo ekonomiczne rozwiazanie ;)

Tylko ciekawe jak na jakości obrazu się odbije taka zmiana :)

Przy kupowaniu telewizora jako monitor trzeba uwazac
na detale typu mozliwosc regulacji jasnosci czy nachylenia ekranu.
O mozliwosci wylaczania idiotyzmow typu dynamiczny
kontrast nie wspomne.

Ja TV wykorzystujÄ™ tylko do oglÄ…dania filmĂłw z komputera :)

www.automo.pl - SprawdĹş VIN, wyposaĹĽenie, przebieg, historiÄ™ wypadkowÄ….

Data: 2012-09-19 12:25:14
Autor: Vituniu
jaki rozmiar ekranu
CTRL +/-  sama w lapku mam rozdziaĹ‚kÄ™ FullHD i strony
mam powiększone bo za małe literki :)

Owszem, ale przy wiekszych machinacjach z powiekszaniem
rozmiaru tekstu zaczynaja wylazic niedorobki typu tekst nie
miesci sie w ramce lub w ogole rozpada sie layout...

To juz OT troszeczke ;)

Tylko ciekawe jak na jakości obrazu się odbije taka zmiana :)

Nijak. Zamiast 1 piksela na punkt masz dokladnie 4.
Sam czasem korzystalem czasem z 800*600 na monitorze 20" 1600*1200.
Piksele jak przyslowiowe krowy, ale znieksztalcen przy skalowaniu brak.

Ja TV wykorzystujÄ™ tylko do oglÄ…dania filmĂłw z komputera :)

To usiadz ~metr od tego TV i wlacz na nim WWW czy edytor tekstu.

Jesli nie da sie zejsc z jasnoscia do rozsadnych wartosci regulujac
swietlowki/LEDy  (a nie "przymykajac" matryce) dluzsza praca potrafi
dac w kosc. A to tylko przyklad.

Pozdrawiam i chyba EOT, bo ciezko
wymyslec w tej sprawie cos nowego ;)

pozdrawiam,
Vituniu

Data: 2012-09-19 13:25:13
Autor: Dawid
jaki rozmiar ekranu
W dniu 2012-09-19 10:48, Chris pisze:

CTRL +/-  sama w lapku mam rozdziaĹ‚kÄ™ FullHD i strony mam powiÄ™kszone bo
za małe literki :)

Chris to teraz juĹĽ wiem wszystko, Ty koleĹĽankÄ… XL i Animki jesteĹ›.
Dlatego takie bzdury wypisujesz i trolujesz o hurtowni.
A moĹĽe Ty to klon Animki, sama juĹĽ pewnie nie wiesz kim jesteĹ›.

Data: 2012-09-19 13:56:04
Autor: Chris
jaki rozmiar ekranu
Dawid nabazgrał(a):

[...]

Leki za słabe ... radzę się przejść po nową dawkę...

www.automo.pl - SprawdĹş VIN, wyposaĹĽenie, przebieg, historiÄ™ wypadkowÄ….

Data: 2012-09-19 14:36:53
Autor: Dawid
jaki rozmiar ekranu
W dniu 2012-09-19 13:56, Chris pisze:
Dawid nabazgrał(a):

W dniu 2012-09-19 10:48, Chris pisze:
CTRL +/-  sama w lapku mam
sama się wkopałaś

[...]

  o, to i na leczeniu siÄ™ znasz, moĹĽe masz hurtowniÄ™ lekĂłw albo aptekÄ™.
  jak to wszystko ogarniasz, komputery, leki, hurtownie, doradztwo 24h na grupach? Normalnie szacun koleĹĽanko.

Data: 2012-09-19 14:57:53
Autor: Chris
jaki rozmiar ekranu
Dawid nabazgrał(a):

[...]

Szkoda klawiatury ... KF

www.automo.pl - SprawdĹş VIN, wyposaĹĽenie, przebieg, historiÄ™ wypadkowÄ….

Data: 2012-09-19 15:39:17
Autor: Dawid
jaki rozmiar ekranu
W dniu 2012-09-19 14:57, Chris pisze:
Dawid nabazgrał(a):

Szkoda klawiatury ... KF

brawo koleĹĽanko

Data: 2012-09-19 21:09:45
Autor: Animka
jaki rozmiar ekranu
W dniu 2012-09-19 14:36, Dawid pisze:
[...]

Jakiś prorok Dawid przyplątał się na grupę?

--
animka

Data: 2012-09-19 21:07:02
Autor: Animka
jaki rozmiar ekranu
W dniu 2012-09-19 13:25, Dawid pisze:
[...]

Nie, ona jest twoim klonem. Klonem Dawida.

--
animka

Data: 2012-09-20 16:32:20
Autor: Dawid
jaki rozmiar ekranu
W dniu 2012-09-19 21:07, Animka pisze:

Nie, ona jest twoim klonem. Klonem Dawida.

A ty skÄ…d wiesz, ĹĽe to ONA nie ON?
Czyli sprawa wyjaśniona, kobitka robi kabaret z grupy.

Data: 2012-09-19 14:34:47
Autor: Michal
jaki rozmiar ekranu
W dniu 2012-09-18 15:53, Grzegorz Prędki pisze:
> Skoro nie pracowales to pzestan rzucac durne komentarze nt. mojej
> "megalomani wielkosci".

Napisz moĹĽe co to za praca. Bo IMHO do czegoĹ› innego niĹĽ prezentacje/gry/wideo taka 47" nie nadaje siÄ™ do codziennej pracy.
I tak się składa, że do komputera mam podpięte:
22" 1680x1050
27" 3D 1920x1080
50" 1920x1080

I co? Na codzień pracuję najczęściej na 22" (najmniej bolą oczy przy wielogodzinnej pracy).
27" włączam do pracy wielomonitorowej dla programów tego potrzebujących oraz do zabawy w stereoskopowym 3D (gry/wideo) - WinKey-P w Win7 to jednak fajna sprawa.
50" fajnie gra się na bezprzewodowym padzie od X360, czy ogląda film ale normalnej pracy na ekranie tej wielkości sobie nie wyobrażam.

Mogę rzucać "durne komentarze" że takie 47"-50" do normalnej pracy poza BARDZO specyficznymi zastosowaniami nie nadaje się? Owszem, są ludzie mający 40" TV ustawiony na biurku 50-60cm od oczu (zazwyczaj gracze), ale IMHO to jest psucie sobie wzroku na własne życzenie.

> To, ze Tobie sie wydaje, ze nie ma roznicy miedzy 32" a 47" to nie moj problem.

Nie chodzi o to, ĹĽe nie ma różnicy, tylko ĹĽe 47" to nie nadaje siÄ™ do normalnej pracy z PC potawione na  biurku itp.

> I zrozum, ze sa ludzie ktorym chca miec duza czcionke/okna itp.

Masz wadę wzroku? Jeśli tak, napisz to wprost.

> Mam sporo klientow ktorzy przy wymianie monitora zycza sobie ZMNIEJSZENIA
>rozdzielczosci tylko po to zeby  czcionki, okna, ikony itp. byly wieksze.

I kupują monitor LCD, a potem używają rozdzielczości innej niż sprzętowa? Hmmm...

--
/MB

Data: 2012-09-19 16:31:36
Autor: Grzegorz Prędki
jaki rozmiar ekranu
W dniu 2012-09-19 14:34, Michal pisze:
> [...]

prezentacje/gry/wideo taka 47" nie nadaje siÄ™ do codziennej pracy.
I tak się składa, że do komputera mam podpięte:

A gdzie ja napisalem, ze uzywam 47" ? Mam 32", kiedys z ciekawosci podlaczylem do TV 50" i do niczego poza graniem IMHO sie nie nadaje.

Data: 2012-09-19 16:41:05
Autor: identyfikator: 20040501
jaki rozmiar ekranu
podlaczylem do TV 50" i do niczego poza graniem IMHO sie nie nadaje.

jako ciekawostkę podam, że w pewnych służbach wprowadzono taki program do wspomagania kierowania, jakiś POwski mega imbecyl stworzył program w którym trzeba operować jednocześnie chyba na 10 oknach...
długo płakali żeby im cos na to poradzić, bo na ich 19" nie dało się pracować...
no to w końcu zdjeliśmy telewizor od monitoringu taki z 50" i postawiliśmy na biurku jako monitor komputerowy...
chłopaki byli zachwyceni, ale wyglądało to śmiesznie...

Data: 2012-09-18 20:07:35
Autor: identyfikator: 20040501
jaki rozmiar ekranu
a jeszcze jak to jest z tymi wielko¶ciami,
niby pisze na monitorze 17 cali, a przykładaj±c linijkę do przek±tnej mamy 15 cali realnie...

Data: 2012-09-18 23:36:12
Autor: Grzegorz Prędki
jaki rozmiar ekranu
a jeszcze jak to jest z tymi wielkościami,
niby pisze na monitorze 17 cali, a przykładając linijkę do przekątnej
mamy 15 cali realnie...

Z monitorami CRT to jakos tak to wlasnie bylo.

Data: 2012-09-19 14:39:06
Autor: Michal
jaki rozmiar ekranu
W dniu 2012-09-18 23:36, Grzegorz Prędki pisze:

Z monitorami CRT to jakos tak to wlasnie bylo.

Z LCD nadal jest zazwyczaj obszar widzialny o 0,5" mniejszy
niż wynika z parametrów (w parametrach technicznych często drobnym drukiem podawane są obie przekątne). W skrajnych praypadkach (zazwyczaj tańsze modele/marki) dochodzi to prawie do 1".

--
/MB

jaki rozmiar ekranu