jaki samochód

Data: 2009-06-09 11:06:58
Autor: Amir
jaki samochód
jest w tym racja co piszą chłopaki niżej,

ja jednak w związku z duzymi wydatkami (budowa domu)
zdecydowalem się na zmiane starego escorta pognitego, tyle ze prawie koło odpadło na
uzywaną astre II z silnikiem 2.0l 16v zamontowalem gaz
naprawy po zakupie mimo ze wygladalo wszystko na ok,

Kolektor - 600zł
Pompa oleju 950zl
wymienilem przy okazji zaworty

lacznie z naprawami ok 4tys

rok auta 2000r, wszystko lacznie wynioslo mnie 23tys z gazem sekwencja,

bylo to 2 lata temu, od tamtej porty nic w tym aucie nie robilem poza zmiana oleju co 15tys kom,
rocznie robie ok 30tys,

ale przyznam, że bardzo cięzko kupic uzywane auto w dobrym stanie. Zawsze coś po zakupie wyjdzie.

jednak obecnie jestem zadowolony, ople sa tanie w utrzymaniu, jak na ten silnik to pali mi srednio 10l gazu miasto 50% + trasa 50% każdego tygodnia od 500 do 700km robie.

pozdrawiam

Data: 2009-06-09 11:41:20
Autor: sop3k
jaki samochód
[...]

W kazdym aucie uzywanym po zakupie cos trzeba zrobic. A to rozrzad, a to hamulce, a to tłumik, amory, itp. itd. Ja tylko nie rozumiem ludzi ktorzy upierają sie przy danym roczniku i wydają całą przeznaczoną kwotę na samo auto. Potem płacz i zgrzytanie zębów ze to auto to złom, bo trzeba 3kzł włożyc a jeszcze miesiaca nim nie jezdze. Ja wole kupić auto rok dwa młodsze, a kwota która mi zostanie przeznaczyć na doprowadzenie auto do stanu bardzo dobregoi pozniej prze 4-5 lat uzywać i zbierac na kolejne.

Data: 2009-06-09 03:00:33
Autor: BearBag
jaki samochód

jeszcze miesiaca nim nie jezdze. Ja wole kupić auto rok dwa młodsze, a kwota
która mi zostanie przeznaczyć na doprowadzenie auto do stanu bardzo dobregoi
pozniej prze 4-5 lat uzywać i zbierac na kolejne.

chciales napisac starsze :)

jaki samochód