jaki samochód

Data: 2009-06-11 11:25:06
Autor: ...:::fi$her:::...
jaki samochód
Aby nie rozpoczynać nowego wątku, mam do wyboru:
1)fiat stilo 1.2 2003 r 6 biegów ok 70 tys przebieg od znajomego z pracy jest pierwszym właścicielem, ok 17000 zł
2)passat 1.8 przebieg ok 180000 ma go około 1,5 roku cena ta sama

co wybrać? bo jak czytam opinie na autocentrum o stilo to się trochę odechciewa ale rocznik kuszący,,,

Data: 2009-06-11 11:25:56
Autor: ...:::fi$her:::...
jaki samochód

--
[...]