jaki samóchód i jaka nawigacja

Data: 2010-03-23 13:55:46
Autor: bratPit[pr]
jaki samóchód i jaka nawigacja

to była:

http://wiadomosci.onet.pl/2145488,450,1,1,item.html

na pewno taka do której nie przeczytała instrukcji obsługi,
chociaż np. instrukcja do AM jest taka, że ani na trzeźwo ani na nietrzeźwo pewnych rzeczy nie można się doszukać,
brat

Data: 2010-03-23 14:58:29
Autor: szerszen

Użytkownik "bratPit[pr]" <krakus28no_spam@op.pl> napisał w wiadomości news:hoadpi$m61$1inews.gazeta.pl...

chociaż np. instrukcja do AM jest taka, że ani na trzeźwo ani na nietrzeźwo pewnych rzeczy nie można się doszukać,

a czego bys sie chcial w tej instrukcji doszukac?

Data: 2010-03-23 22:39:14
Autor: bratPit
jaki samóchód i jaka nawigacja
chociaż np. instrukcja do AM jest taka, że ani na trzeźwo ani na nietrzeźwo pewnych rzeczy nie można się doszukać,

a czego bys sie chcial w tej instrukcji doszukac?

próbowałem znaleźć jak wpisać miejsca pośrednie jako wskazanie do wyznaczenia trasy,
brat

Data: 2010-03-24 08:45:06
Autor: szerszen

Użytkownik "bratPit" <krakus28no_spam@op.pl> napisał w wiadomości news:hobce9$dtt$1inews.gazeta.pl...

próbowałem znaleźć jak wpisać miejsca pośrednie jako wskazanie do wyznaczenia trasy,

???
czyli mam rozumiec ze wogole nie potrafiles wpisac nawe mijesca docelowego?
przeciez po wpisaniu "adresu" wyswietla tabele przyciskow na ktorych masz wlasnie start, koniec i "prowadz przez"

Data: 2010-03-24 09:03:56
Autor: bratPit[pr]
[...]

jak tak zrobiłem to mi do Chorwacji wyliczył coś ponad 2 kkm o_O (oczywiście legalna licencja itd.),
brat

Data: 2010-03-24 09:08:04
Autor: szerszen

Użytkownik "bratPit[pr]" <krakus28no_spam@op.pl> napisał w wiadomości news:hoch1j$iqj$1inews.gazeta.pl...

jak tak zrobiłem to mi do Chorwacji wyliczył coś ponad 2 kkm o_O (oczywiście legalna licencja itd.),

to albo cos zrobiles, albo pomyliles miejscowosc (moze sa dwie o tej samej nazwie)

Data: 2010-03-24 09:50:15
Autor: bratPit[pr]
[...]

wiem wiem, że jak urządzenie do d... działa, to operator jest d d..., a nie samo urządzenie,
w każdym razie wyglądało to tak jakby wybrał początek - koniec, a później prowadził do punktów "przez",
brat

Data: 2010-03-24 13:05:33
Autor: szerszen

Użytkownik "bratPit[pr]" <krakus28no_spam@op.pl> napisał w wiadomości news:hocjoa$rut$1inews.gazeta.pl...

wiem wiem, że jak urządzenie do d... działa, to operator jest d d..., a nie samo urządzenie,
w każdym razie wyglądało to tak jakby wybrał początek - koniec, a później prowadził do punktów "przez",

dlatego pisze o pomylce, korzystam dosc czesto z tej funkcji, i do tej pory nie zdarzyl mi sie taki przypadek jak przez ciebie opisany

jaki samóchód i jaka nawigacja