jaki sens ma lokowanie pieniędzy w SKOK-u?

Data: 2009-10-28 09:50:19
Autor: Clegan
jaki sens ma lokowanie pieniędzy w SKOK-u?
On 28 Paź, 14:22, zwyklyklientwieluzwyklychbank...@op.pl wrote:

ale chyba każdy emeryt, człowiek mający czas i ochotę
na liczenie każdego grosika, umie sobie policzyć że
procent ze skoku pomniejszony o wpisowe daje mniejszą
korzyść od procentu z lokaty bankowej.
Zależy - bo jeśli przykładowo jeden ze SKOKów daje 6,2% na dziennej
przy możliwości założenia 20 takich rachunków to teraz od wysokości
kwoty zależy czy to jest bardziej czy mnie opłacalne od lokaty w
banku.

Chociaż dla mnie obecne SKOKi nie mają wiele wspólnego z XIX-wiecznymi
kasami, które zrobiły wiele pożytecznego dla Polaków.

Data: 2009-10-29 02:04:18
Autor: zwyklyklientwieluzwyklychbankow1
jaki sens ma lokowanie pieniędzy w SKOK-u?
> procent ze skoku pomniejszony o wpisowe daje mniejszą
> korzyść od procentu z lokaty bankowej.

Zależy - bo jeśli przykładowo jeden ze SKOKów daje 6,2% na dziennej

a jaki to skok? można poznac jego nazwę?

Data: 2009-10-29 13:37:21
Autor: kris
Użytkownik <zwyklyklientwieluzwyklychbankow1@op.pl> napisał w wiadomości news:192f.0000033b.4ae8ea12newsgate.onet.pl...
> procent ze skoku pomniejszony o wpisowe daje mniejszą
> korzyść od procentu z lokaty bankowej.

Zależy - bo jeśli przykładowo jeden ze SKOKów daje 6,2% na dziennej

a jaki to skok? można poznac jego nazwę?

http://www.google.pl/search?hl=pl&q=lokata+dzienna+w+skok&btnG=Szukaj+w+Google&lr=lang_pl

Krzysiek

jaki sens ma lokowanie pieniędzy w SKOK-u?