jaki sens ma lokowanie pieniędzy w SKOK -u?

Data: 2009-10-28 18:28:37
Autor: Mithos
jaki sens ma lokowanie pieniędzy w SKOK -u?
zwyklyklientwieluzwyklychbankow1@op.pl pisze:
owszem, rozumiem, że emeryt nie pojmuje różnicy między
ubezpieczeniem wkładów skok w podmiocie powiązanym a
gwarancjami BFG - nie każdy jest ekonomistą

A taki jest sens, że SKOK jest poza systemem bankowym. Ma to oczywiście swoje wady ale też pewnie ma i jakieś zalety (zwłaszcza jak ktoś chce coś ukryć).

--
Mithos

Data: 2009-10-29 02:01:39
Autor: zwyklyklientwieluzwyklychbankow1
> [...]

A taki jest sens, że SKOK jest poza systemem bankowym. Ma to oczywiście swoje wady ale też pewnie ma i jakieś zalety (zwłaszcza jak ktoś chce coś ukryć).

dobrze zrozumiałem, że SKOK-i nie współpracują z UKS /GIIF?
a jeśli współpracują, to jak mogą być użyte do "ukrywania"?

Data: 2009-10-28 23:37:34
Autor: BK
On 29 Paź, 02:01, zwyklyklientwieluzwyklychbank...@op.pl wrote:
> [...]

dobrze zrozumiałem, że SKOK-i nie współpracują z UKS /GIIF?
a jeśli współpracują, to jak mogą być użyte do "ukrywania"?

Wspolpracuja.

jaki sens ma lokowanie pieniędzy w SKOK -u?