jaki sens ma lokowanie pieniędzy w SKOK-u?

Data: 2009-10-29 15:28:59
Autor: kowtow
jaki sens ma lokowanie pieniędzy w SKOK-u?
Co Nacieliśmy się na wpisowe i teraz pomstujemy na cały Swiat ?

Data: 2009-10-29 16:13:38
Autor: zwyklyklientwieluzwyklychbankow2
jaki sens ma lokowanie pieniędzy w SKOK-u?
Co Nacieliśmy się na wpisowe

nie, nie wpłaciłem wpisowego,

i teraz pomstujemy na cały Swiat ?

nie, po prostu pytam.

załozenie: nie zjadłem wszystkich rozumów

wniosek: inni mogą wiedzieć więcej niż ja

skutek: chcę przedyskutować czy moja decyzja
tymczasowa aby depozyt zanieść do banku a nie do SKOK-u, jest uzasadniona ekonomicznie

i jak to bywa na usenecie, część wątku jest merytoryczna
i pojawiają się argumenty ekonomiczne za i przeciw

a część ideologiczna ("cyngle" PO, "rzekome wady" SKOK, itp.
aż dziw że dotąd nikt nic nie napisał o artykułach sanitarnych
do urządzania publicznego szaletu, nazywanych pisuarami :P )

--

jaki sens ma lokowanie pieniędzy w SKOK-u?