jaki skaner sieciowy / z modułem WiFi?

Data: 2009-10-19 09:50:20
Autor: kulf0n
jaki skaner sieciowy / z modułem WiFi?
jaki możecie polecić skaner A4 z interfejsem sieciowym lub z modułem WiFi? czy jest coś godnego uwagi w segmencie dla użytkownika domowego?

kulf0n

Data: 2009-10-22 02:06:39
Autor: Michal AKA Miki

Użytkownik "kulf0n" <kulf0n@bez.adresu> napisał w wiadomości news:004303cf$0$1368$c3e8da3news.astraweb.com...
jaki możecie polecić skaner A4 z interfejsem sieciowym lub z modułem WiFi? czy jest coś godnego uwagi w segmencie dla użytkownika domowego?

Chyba tylko urzadzenia wielofunkcyjne.
Jesli chodzi o HP - Photosmarty, wejdz sobie tutaj
http://h10010.www1.hp.com/wwpc/pl/pl/ho/WF02d/18972-18972-238444.html
i dobierz sobie parametry :)

Pozdrawiam
Michal

Data: 2009-10-22 17:43:29
Autor: MC
[...]

A po co Ci skaner z Wi-Fi? Planujesz mobilne skanowanie?

jaki skaner sieciowy / z modułem WiFi?