jaki sklep z akcesoriami meblowymi?

Data: 2011-02-25 13:35:44
Autor: Ryba
jaki sklep z akcesoriami meblowymi?
Witam

Jakie macie sprawdzone sklepy internetowe z akcesoriami meblowymi?
Kiedyś kupowałem na stronie www.stolarze.com.pl ale na razie mają jakiś
"remanent" :)
Chodzi mi o artykuły do samodzielnego wykonania szaf: prowadnice,
uchwyty, nóżki, wkręty, mimośrody itp.

Ryba

Data: 2011-02-25 13:48:55
Autor: HANA

Użytkownik "Ryba" <trybski@USUNpoczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:4d67a21d$0$2486$65785112news.neostrada.pl...
[...]

-- Pozdrawiam
Ryba

http://www.dacter.com.pl/

Data: 2011-02-25 16:19:50
Autor: Ryba

Użytkownik "HANA" <hana.net@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ik88fs$528$1inews.gazeta.pl...

[...]

Dzięki za odpowiedź. Widzę, że są dobrze zaopatrzeni.

Ryba

Data: 2011-03-07 07:43:49
Autor: Ryba
[...]

Pytałem ponad tydzien temu o sprawdzony sklep meblowy.

Znalazłem sklep www.belmeb.pl z okolic Krakowa.
Zamówienie zrealizowali na drugi dzien a dwa dni później było już u mnie.
Ceny bardzo dobre. Sporo taniej niż castoramy i nomi itp.
Porównywalne albo niższe niż w stacjonarnych sklepach z osprzętem meblowym.
Można płacić KK poprzez platności.pl

Polecam

Ryba

jaki sklep z akcesoriami meblowymi?