jaki sklep z czesciami PC polecacie

Data: 2009-07-13 20:31:44
Autor: radxcell
jaki sklep z czesciami PC polecacie
witam,

jaki polecacie sklep z czesciami do PC? chodzi mi o szeroki wybor dobrej klasy
akcesoriow. kiedys byl np 4maxcool, ale bylem u nich, zmienili url na 4max i
strona im sie cos rozjezdza - nie moglem niczego znalezc. a ze od dobrych 4-5
lat nie kupowalem niczego do PC, to stracilem rozeznanie. nie chce kupowac w
Komputroniku (1) z przyczyn ideologicznych - nie lubie kiedy traktuje mnie sie
od razu jak zlodzieja.

szukam dobrej jakosci wewnetrznych kieszeni na IDE, kabli okraglych
Ultra-ATA/133, tego typu rzeczy, ktore kiedyc byly bardzo drogie, a teraz moga
byc juz wyprzedawane za niewielka kase. dobry moment, by sobie poprawic jakosc
sprzetu.

dzieki za pomoc...

pozdr, rdx
(1)
http://radxcell.nora.pl/2009/02/24/dlaczego-nigdy-wiecej-nie-kupie-sprzetu-w-komputroniku.html

--
 ___         ___  __       _ _
|_|_\__,_\__,_/_/\_\__\___|_|_| http://radxcell.prv.pl

Data: 2009-07-13 23:26:16
Autor: STranger
radxcell pisze:
witam,

jaki polecacie sklep z czesciami do PC? chodzi mi o szeroki wybor dobrej klasy
akcesoriow.
> (...)

Ja ostatnio kupowałem rożne komponenty online w Proline. Tańsi są od KT.
Części zamawiam online, odbieram sobie osobiście w jednym ze sklepów w mieście, i mam serwis na miejscu w Poznaniu więc jak coś do reklamacji to nie muszę wysyłać pocztą/kurierem. Na razie sie nie rozczarowałem.
Wiem, że są tańsze sklepy od Proline, ale z powyższych względów tam kupuję.

http://radxcell.nora.pl/2009/02/24/dlaczego-nigdy-wiecej-nie-kupie-sprzetu-w-komputroniku.html

Haha, rzeczywiście idiotyczna pieczątka na fakturze z KT! :)
Czy to autentyczne jest??
Jeżeli tak, to chyba im ta firma windykacyjna płaci za taką "reklamę" i dlatego tak bezczelnie wkurzają swoich klientów. :D

STranger
GG 2605926

Data: 2009-07-13 23:59:45
Autor: Grzegorz Prędki
[...]

Autentyk. Widzialem juz takie wynalazki.

Data: 2009-07-14 12:54:33
Autor: Ajoka
jaki sklep z czesciami PC polecacie
Ja biorę zawsze w proline.
A że biorę od wielu lat - to i też serwisuję, także bez zastrzeżeń zwłaszcza gdy zmienili siedzibę.

Data: 2009-07-14 16:30:33
Autor: radxcell
jaki sklep z czesciami PC polecacie
dzieki za podpowiedzi. proline ma imponujaca oferte..

pozdr, rdx

Data: 2009-07-15 18:29:46
Autor: Gryngol
radxcell pisze:
> nie chce kupowac w
> Komputroniku (1) z przyczyn ideologicznych - nie lubie kiedy traktuje mnie sie
> od razu jak zlodzieja.

Tzn? Możesz rozwinąć??

Data: 2009-07-15 18:45:46
Autor: radxcell
*Gryngol* wrote in <news:h3l05r$2glg$1opal.icpnet.pl>:
radxcell pisze:
 > nie chce kupowac w
 > Komputroniku (1) z przyczyn ideologicznych - nie lubie kiedy traktuje
mnie sie
 > od razu jak zlodzieja.
Tzn? Możesz rozwinąć??

w linku masz odpowiedz

pozdr, rdx

Data: 2009-07-15 21:46:21
Autor: marfi
radxcell pisze:
 > nie chce kupowac w
 > Komputroniku (1) z przyczyn ideologicznych - nie lubie kiedy traktuje
mnie sie
 > od razu jak zlodzieja.
Tzn? Możesz rozwinąć??

w linku masz odpowiedz

 Ten facet z linku to jakiś sknerus, który chodzi do knajp dla palących po to aby nie dawać napiwku bo mu śmierdzi :)
BTW: Ciekawe na jaką kwotę opiewała owa faktura: 10 zł czy 10 000 zł?

--
marfi __________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur wirusow 4244 (20090715) __________

Data: 2009-07-16 17:45:00
Autor: radxcell
*marfi* wrote in <news:h3lbql$mu2$1atlantis.news.neostrada.pl>:
w linku masz odpowiedz
 Ten facet z linku to jakiś sknerus, który chodzi do knajp dla palących po
to aby nie dawać napiwku bo mu śmierdzi :)

hehe ;)))
miniurl.pl/komentarz #8

a tak swoja droga, nie chadzam do knajp dla palacych. bo mi smierdzi ;)

i w sumie masz racje - nie napisałem ze proszę o salę dla niepalacych. znowu ten
sam blad, polegajacy na tym ze wydaje mi sie to oczywiste. ;)

BTW: Ciekawe na jaką kwotę opiewała owa faktura: 10 zł czy 10 000 zł?

tez jestem ciekawy

pozdr, rdx

Data: 2009-07-16 18:14:23
Autor: radxcell
jaki sklep z czesciami PC polecacie
a merytorycznie, dla odmiany... ;)

o prawie polowe taniej niz w Proline (100 zl zamiast 179) znalazlem niektore
czesci w http://shift.sklep.pl/

pozdr, rdx

jaki sklep z czesciami PC polecacie