jaki sklep z czesciami PC polecacie

Data: 2009-07-14 14:25:45
Autor: Bytrec
jaki sklep z czesciami PC polecacie
www.xbit.com.pl

radxcell pisze:
witam,

jaki polecacie sklep z czesciami do PC? chodzi mi o szeroki wybor dobrej klasy
akcesoriow. kiedys byl np 4maxcool, ale bylem u nich, zmienili url na 4max i
strona im sie cos rozjezdza - nie moglem niczego znalezc. a ze od dobrych 4-5
lat nie kupowalem niczego do PC, to stracilem rozeznanie. nie chce kupowac w
Komputroniku (1) z przyczyn ideologicznych - nie lubie kiedy traktuje mnie sie
od razu jak zlodzieja.

szukam dobrej jakosci wewnetrznych kieszeni na IDE, kabli okraglych
Ultra-ATA/133, tego typu rzeczy, ktore kiedyc byly bardzo drogie, a teraz moga
byc juz wyprzedawane za niewielka kase. dobry moment, by sobie poprawic jakosc
sprzetu.

dzieki za pomoc...

pozdr, rdx
(1)
http://radxcell.nora.pl/2009/02/24/dlaczego-nigdy-wiecej-nie-kupie-sprzetu-w-komputroniku.html

Data: 2009-07-14 16:30:33
Autor: radxcell
jaki sklep z czesciami PC polecacie
dzieki za podpowiedzi. proline ma imponujaca oferte..

pozdr, rdx

jaki sklep z czesciami PC polecacie