jaki sklep z czesciami PC polecacie

Data: 2009-07-15 18:29:46
Autor: Gryngol
radxcell pisze:
> nie chce kupowac w
> Komputroniku (1) z przyczyn ideologicznych - nie lubie kiedy traktuje mnie sie
> od razu jak zlodzieja.

Tzn? Możesz rozwinąć??

Data: 2009-07-15 18:45:46
Autor: radxcell
*Gryngol* wrote in <news:h3l05r$2glg$1opal.icpnet.pl>:
radxcell pisze:
 > nie chce kupowac w
 > Komputroniku (1) z przyczyn ideologicznych - nie lubie kiedy traktuje
mnie sie
 > od razu jak zlodzieja.
Tzn? Możesz rozwinąć??

w linku masz odpowiedz

pozdr, rdx

Data: 2009-07-15 21:46:21
Autor: marfi
radxcell pisze:
 > nie chce kupowac w
 > Komputroniku (1) z przyczyn ideologicznych - nie lubie kiedy traktuje
mnie sie
 > od razu jak zlodzieja.
Tzn? Możesz rozwinąć??

w linku masz odpowiedz

 Ten facet z linku to jakiś sknerus, który chodzi do knajp dla palących po to aby nie dawać napiwku bo mu śmierdzi :)
BTW: Ciekawe na jaką kwotę opiewała owa faktura: 10 zł czy 10 000 zł?

--
marfi __________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur wirusow 4244 (20090715) __________

Data: 2009-07-16 17:45:00
Autor: radxcell
*marfi* wrote in <news:h3lbql$mu2$1atlantis.news.neostrada.pl>:
w linku masz odpowiedz
 Ten facet z linku to jakiś sknerus, który chodzi do knajp dla palących po
to aby nie dawać napiwku bo mu śmierdzi :)

hehe ;)))
miniurl.pl/komentarz #8

a tak swoja droga, nie chadzam do knajp dla palacych. bo mi smierdzi ;)

i w sumie masz racje - nie napisałem ze proszę o salę dla niepalacych. znowu ten
sam blad, polegajacy na tym ze wydaje mi sie to oczywiste. ;)

BTW: Ciekawe na jaką kwotę opiewała owa faktura: 10 zł czy 10 000 zł?

tez jestem ciekawy

pozdr, rdx

Data: 2009-07-16 18:14:23
Autor: radxcell
jaki sklep z czesciami PC polecacie
a merytorycznie, dla odmiany... ;)

o prawie polowe taniej niz w Proline (100 zl zamiast 179) znalazlem niektore
czesci w http://shift.sklep.pl/

pozdr, rdx

jaki sklep z czesciami PC polecacie