jaki smartphone

Data: 2009-04-26 15:42:39
Autor: Sergiusz Rozanski
jaki smartphone
Dnia 26.04.2009 chomson <zurawik@poczta.onet.pl> napisał/a:
Prosze o porade.
Mam do wyboru kilka smartphonów i zupełnie nie mam pojęcia który kupić.
Zgodnie z zasadą im większy wybór tym większy problem, zeby się na coś zdecydować.
A więc w grę wchodzą takie telefony:
Sony Ericsson X1
HTC Touch HD
LG KM 900 Arena
Samsung Omnia
Nokia 5800
iPhone

Proszę o jakieś sensowne sugestie.

Szklana kula ma nam powiedzieć co chcesz na nim robić?

***       http://www.4x4.kalisz.pl      ***

Data: 2009-04-26 18:59:26
Autor: chomson
jaki smartphone
A czy nie są one porównywalne?
Potrzebuje miec dostep do internetu a wiec wifi, gps, odtwarzacz mp3, dostep do
poczty no i oczywiście podstawowe funkcje telefonu.

Pozdrawiam,
chomson

> [...]
> iPhone
>
> Proszę o jakieś sensowne sugestie.

Szklana kula ma nam powiedzieć co chcesz na nim robić?

-- *** rozanski.at.sergiusz.dot.com sq3bkn ***
***       http://www.4x4.kalisz.pl      ***

Data: 2009-04-26 17:09:21
Autor: Sergiusz Rozanski
jaki smartphone
Dobrze że nie potrzebujesz dostępu do usenetu bo nie potrafisz pisać.

Data: 2009-04-26 20:24:18
Autor: chomson
jaki smartphone
Raczej oczekiwalem jakiejs konkretnej porady a nie wytykania błędów.
Jeżeli chcesz korygować ludzi to proszę zacznij uczyć dzieci w podstawówce a
jeżeli masz problemy natury emocjonalnej to zapraszam do lekarza.

Pozdrawiam i licze na normalne odpowiedzi.

Data: 2009-04-26 20:48:42
Autor: Akarm
jaki smartphone
chomson napisał(a)
[...]

Jeśli nie potrafisz się zachować, nie licz na życzliwość.
Specjalnie zostawiłem wszystko, zebyś zobaczył w całej okazałości efekt swojego postępowania.

--
      Akarm
Dialog - na pohybel! OE - wiwat!

Data: 2009-04-26 22:00:24
Autor: Waldek Godel
jaki smartphone
Dnia Sun, 26 Apr 2009 20:24:18 +0200, chomson napisał(a):

[...]

Normalną odpowiedzią jest: jeżeli oczekujesz pomocy, to chamskie zachowanie
i obrażanie grona od którego się tej pomocy oczekuje jest conajmniej głupie
i szczeniackie.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
Maciej Witucki, prezes.