jaki sprawdzony pokorowiec do e51?

Data: 2009-05-12 00:10:30
Autor: KuFeL
jaki sprawdzony pokorowiec do e51?
dostalem w firmie nowke sztuke i nie chcialbym jej od razu zmasakrowac, a czesto nosze w jednej kieszeni np. klucze i telefon. Poniewaz sluchawka na rynku jest nie od dzis, to napewno jest sporo sprawdzonych rozwiazan co do pokrowca. Chodzi mi o cos funkcjonalnego, co nie zwiekszy objetosci telefonu zbytnio, i nie chce kabury.

Dzieki za Wasze glosy...

Pzdr,
KuFeL
--
gg:71218 / http://kufel.bloog.pl
http://www.zachody.pl / skype:kufel78

Data: 2009-05-12 01:08:51
Autor: animka
KuFeL pisze:
[...]

Ja kupiłam w Euro taki malutki fajny, niedrogi pokrowiec do kamery, ale jest do telefonu. Mięciutki w środku. Do jensów Ci się nie zmieści, ale do kieszeni w kurtce na pewno. Na drugim zdjęciu chciałam pokazać "wnętrze" tego pokrowca, ale słabo wyszło, bo wieczorem i nie mam lampy błyskowej w swoim telefonie.
Zobacz:
http://www.2shared.com/file/5727626/5c1af0e4/Futera.html?

--
animka

Data: 2009-05-12 10:11:08
Autor: KuFeL
animka pisze:
KuFeL pisze:
[...]

dzieki ale mi chodzi o pokrowiec w ktorym z telefonu da sie korzystac bez jego wyjmowania.

Pzdr,
KuFeL

Data: 2009-05-12 10:53:19
Autor: Valdi.Pavlack
jaki sprawdzony pokorowiec do e51?
"KuFeL" news:gua7oj$oks$1inews.gazeta.pl

[CIACH]

Pokrowiec Campa. Kupowałem do każdej nokii z jakiej korzystałem (i korzystam
nadal). 100% zadowolenia.

http://tnij.org/gnocchi

Data: 2009-05-12 10:54:39
Autor: Valdi.Pavlack
jaki sprawdzony pokorowiec do e51?
"Valdi.Pavlack" news:gubces$7e5$1news.interia.pl

[ciach]

Przepraszam - w poprzednim poście umieściłem zły link:

Tutaj są te pokrowce:
http://tnij.org/ddpb

Data: 2009-05-12 11:28:31
Autor: KuFeL
Valdi.Pavlack pisze:
"Valdi.Pavlack" news:gubces$7e5$1news.interia.pl

[ciach]

Przepraszam - w poprzednim poście umieściłem zły link:

Tutaj są te pokrowce:
http://tnij.org/ddpb

i chyba to jest to. Moja zona do e50 uzywala krussela, ale mimo ze tego ze niezawodny to niestety jednak, mocno pogrubial telefon...

Pzdr,
KuFeL

Data: 2009-05-12 12:22:51
Autor: Valdi.Pavlack
jaki sprawdzony pokorowiec do e51?
"KuFeL" news:gubffr$11h$2inews.gazeta.pl

i chyba to jest to. Moja zona do e50 uzywala krussela, ale mimo ze tego
ze niezawodny to niestety jednak, mocno pogrubial telefon...

Tak jak napisałem w jednym ze swoich poprzednich postów używałem i używam
tych futerałów to wszystkich nokii jakie miałem w swoim życiu - 100%
zadowolenia. Nie pogrubiają telefonu + są bardzo miłe w dotyku (wykonane z
satyny). Dodatkowo w przeciwieństwie do wspomnianego tu Kruseela są
zdecydowanie tańsze :)

Data: 2009-05-12 16:47:19
Autor: MM
KuFeL wrote:

i chyba to jest to. Moja zona do e50 uzywala krussela, ale mimo ze tego
ze niezawodny to niestety jednak, mocno pogrubial telefon...

Osobiście od lat używam Krussela i są to futerały warte swojej ceny
(36zł na allegro do Twojego telefonu) .Sam używam do swojej e51 takiego
futerały i tylko klapka zasłaniająca aparat może pogrubiać, ale zawsze
można odpruć :-) jednak polecam i nie ryzykuj innych po których telefon
ci się zapoci w środku.

Max

Data: 2009-05-12 16:01:00
Autor: Valdi.Pavlack
jaki sprawdzony pokorowiec do e51?
"MM" news:gubrnb$gls$1nemesis.news.neostrada.pl

W Campa'ch fony się nie pocą :)

Data: 2009-05-15 14:52:28
Autor: amir
[...]

ja proponuje natomiast folie poliwenglanową
idealna zamiast pokrowca
nalepka na szybke przednią, tylnia klapke i z kluczami w kieszeni nie rysuje się)\

jaki sprawdzony pokorowiec do e51?