jaki sprzet do gier?

Data: 2009-03-15 23:25:57
Autor: KILu
jaki sprzet do gier?
Alti wrote:
Do wydania 2-2,5kpln na sam komputer bez monitora.
Co polecilibyście w tym zakresie?

Konsole. :) A jaka, to juz zalezy od tego, jakie gry lubisz - do
strategii, japonskich RPG, przygodowek point'n' click czy gier logicznych
potrzebujesz czegos innego, niz do gier akcji.

k,

Data: 2009-03-15 22:53:15
Autor: G Nowak
jaki sprzet do gier?
Konsole. :) A jaka, to juz zalezy od tego, jakie gry lubisz - do
strategii, japonskich RPG, przygodowek point'n' click czy gier logicznych
potrzebujesz czegos innego, niz do gier akcji.

Zalezy od upodoban. Grales kiedys w FPP "na padzie"?

--
pozdr

Data: 2009-03-16 09:36:27
Autor: Dysiek
jaki sprzet do gier?
Zalezy od upodoban. Grales kiedys w FPP "na padzie"?

Ja gralem przez jakies 15 lat na kompie w FPP - czyli myszka plus klawiatura. Kupilem X360 i przestawienie sie zajelo mi kilka godzin.

Pozdrawiam
Dysiek

Data: 2009-03-16 10:25:02
Autor: G Nowak
jaki sprzet do gier?
Zalezy od upodoban. Grales kiedys w FPP "na padzie"?
Ja gralem przez jakies 15 lat na kompie w FPP - czyli myszka plus klawiatura. Kupilem X360 i przestawienie sie zajelo mi kilka godzin.

A przez te 15 lat celowales "z klawiatury" ;)

--
pozdr

Data: 2009-03-16 16:32:46
Autor: Tiber
jaki sprzet do gier?
G Nowak, lewak przebrzydły albo prawicowy pacan
w wiadomości gpl9d0$fep$1@inews.gazeta.pl pobredza:

Na klawiaturze nie miał autoaima ;)

--
tbr

Data: 2009-03-16 20:05:57
Autor: KILu
jaki sprzet do gier?
G Nowak wrote:
Zalezy od upodoban. Grales kiedys w FPP "na padzie"?

Gralem chyba na wszystkim, wliczajac trackballa w starym Atari, amigowe
joysticki, touch-pointy w IBM, dotykowy ekran w palmtopach i Nintendo DS,
analog z PSP (jest tylko jeden, wiec do FPP srednio sie to nadaje...),
wyposazony w akcelerometry i kamere IR Wiimote od Nintendo Wii (o, to jest
rewelacja - ostatni Call of Duty ma idealne sterowanie), a nawet w
wynalazki rejestrujace kamera ruchy ciala. I powiem Ci, ze na klasycznym
joypadzie z analogowymi galkami i przyciskami gra mi sie bardzo dobrze. :)

k,

jaki sprzet do gier?