jaki ssd

Data: 2012-06-22 22:00:59
Autor: Piotrek
jaki ssd
Dnia Thu, 21 Jun 2012 12:00:23 +0200, chochlik_drukarski napisał(a):

Witam

Wiem - miliony testów i artykułów na ten temat. Przeczytałem sporo
i niewiele się dowiedziałem. Zresztą ta gałąź rozwija się chyba dosyć
szybko i informacje sprzed kilku miesięcy nie są pewnie zbyt aktualne.

No i do rzeczy:

Jaki dysc SSD ? Nastawiłem się na 128GB (czy tam 120,115). Cena
max 650 ale wolałbym może do 600. Chciałbym z tego wyciągnąć
maksimum szybkości i niezawodności. Żadnych specjalistycznych
zastosowań - po prostu chciałbym poprawić sobie komform zwykłych,
codziennych czynności.  SATA 6Gb nie mam ale nie zaszkodzi pewnie
gdyby dysk miał.

Myślałem już o agility 4, jakichś a-data, cholernie drogich intelach. Tradycyjnie
o każdym można znaleźć coś pozytywnego jak i negatywnego. Z syntetycznych
testów niewiele wynika.

Jest ktoś w stanie coś zaproponować i odpowiedź uzasadnić ?

Samsung 830. Oto uzasadnienie http://pclab.pl/art49914.html

jaki ssd