jaki stolik?

Data: 2012-04-27 08:13:15
Autor: Bbjk
jaki stolik?
W dniu 2012-04-26 22:17, Michał Rak pisze:
mam zamiar kupić stolik do swojego małego salonu w małym mieszkanku.
co myślicie o tym stoliku? http://estoliki.pl/pl/lawa-prostokat-szklo-wenge-okazja-60.html
w sumie to pewnie będzie też służyć jako stół na jakąś kolacja czy
coś. Co o tym myślicie?

Jeśli masz naprawdę małe mieszkanie, to nie kupuj żadnej ławy, tylko normalny stół, może mały, na cztery osoby, który się rozkłada, jest ich wiele, warto rozważyć okrągły, np. http://www.mebleiwnetrza.pl/produkt/185/stol-okragly-130-rozkladany-lissy
i taki stół będzie Ci dobrze służył podczas posiłków i nie tylko.
Tzw. ławy nie są zbyt funkcjonalne i jeśli jest wybór: stół lub ława, zdecydowanie doradzałabym stół.
--
B.

Data: 2012-04-27 07:50:24
Autor: Jacek Osiecki
jaki stolik?
Dnia Fri, 27 Apr 2012 08:13:15 +0200, Bbjk napisał(a):
[...]

Jeśli by to miał być jedyny stół to faktycznie ława jest średnim pomysłem.
Ale byłbym daleki od twierdzenia że stół dobrze zastąpi ławę - i nie jestem
do końca przekonany czy w pokoju dziennym bym jednak nie wybrał ławy. Na
ławie od biedy zje się posiłek, za to relaksu przy stole sobie nie wyobrażam :)

http://www.mebleiwnetrza.pl/produkt/185/stol-okragly-130-rozkladany-lissy
i taki stół będzie Ci dobrze służył podczas posiłków i nie tylko.

Tak mi się skojarzyło - co do rozkładanego stołu :)

http://www.youtube.com/watch?v=Bh_qn62zny0

Wiem, wielki, pewnie drogi i niepraktyczny - ale pomysł fajny :)

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki joshua@ceti.pl GG:3828944

Data: 2012-04-27 10:02:34
Autor: Bbjk
jaki stolik?
W dniu 2012-04-27 09:50, Jacek Osiecki pisze:

[...]

Gdybym miała do wyboru tylko jedno, wybrałabym stół. Do relaksu mogę mieć szezlong, fotel, trawnik... a kawkę i ciastko postawić ewentualnie na jakimś maleńkim czymś, natomiast jadanie normalnych posiłków przy ławie jakoś mi sobie trudno wyobrazić. Chyba, ze w kuchni jest stół, przy którym się jada i można tam też usadzić gości na obiad, czy kolację, a relaksować się przy kawie na ławie, wtedy ława jak najbardziej. A czy blat szklany, czy inny, to już kwestia indywidualnych upodobań.

Tak mi się skojarzyło - co do rozkładanego stołu :)

http://www.youtube.com/watch?v=Bh_qn62zny0

Wiem, wielki, pewnie drogi i niepraktyczny - ale pomysł fajny :)

Jest świetny! :)
--
B.

Data: 2012-04-27 08:36:47
Autor: Jacek Osiecki
jaki stolik?
Dnia Fri, 27 Apr 2012 10:19:59 +0200, Theli napisał(a):
W dniu 2012-04-27 10:02, Bbjk pisze:
[...]

Ja mając do wyboru stół w kuchni i ławę w pokoju dziennym wolę sobie
niedzielne śniadanko spożyć w lekkim przygarbieniu na ławie :) A i młody
sobie przysunie mały stołeczek na który nie musi się wspinać...

Może być jeszcze ława/stół z podnoszonym blatem, na co dzień - niżej, na wystawny obiad - wyżej do normalnej wysokości.

Fakt, raz u znajomych takową widziałem - jest to rozwiązanie :)

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki joshua@ceti.pl GG:3828944

Data: 2012-04-27 12:31:44
Autor: Ikselka
jaki stolik?
Dnia Fri, 27 Apr 2012 10:02:34 +0200, Bbjk napisał(a):

 Chyba, ze w kuchni jest stół, przy którym się jada i można tam też usadzić gości na obiad, czy kolację,

Gości w kuchni? - chyba tylko domowników lub najbliższą rodzinę, albo
sąsiadkę, co wpadła po sól.
--
XL smile
http://www.fotosik.pl/u/mazam/album/791665

Data: 2012-04-27 12:57:23
Autor: krys
jaki stolik?
Ikselka wrote:

[...]

Co kraj, to obyczaj. Moi goście nie dają się wypędzić z kuchni na pokoje. Nie mają w swoich kuchniach stołów, to korzystają z okazji.

A w salonie mam  rozsuwaną ławę z podnoszonym blatem. I kanapę, która akurat tak jest swoją wysokością dopasowana, że ława bez podnoszenia spokojnie pełni rolę stołu.

J.

www.kontestacja.com

Data: 2012-04-28 19:18:04
Autor: Ikselka
jaki stolik?
Dnia Fri, 27 Apr 2012 12:57:23 +0200, krys napisał(a):

Co kraj, to obyczaj. Moi goście nie dają się wypędzić z kuchni na pokoje. Nie mają w swoich kuchniach stołów, to korzystają z okazji.

Moi mają stoły wszędzie.

A w salonie mam  rozsuwaną ławę z podnoszonym blatem. I kanapę, która akurat tak jest swoją wysokością dopasowana, że ława bez podnoszenia spokojnie pełni rolę stołu.

Sorry, ale jadanie na poziomie ławki to dla mnie rzecz dosyć egzotyczna...

Data: 2012-04-28 19:37:00
Autor: krys
jaki stolik?
Ikselka wrote:

[...]

Jak widać świat nie kończy się na posiadaniu stołów wszędzie. Istnieją też kawalerki. z mikrokuchniami.

[...]

Sorry, ale ława z podnoszonym blatem to nie jest ławka. Nawet sie zgarbić nie musisz. --
Pozdrawiam
J.

www.kontestacja.com

Data: 2012-05-01 09:00:57
Autor: Ikselka
jaki stolik?
On 28 Kwi, 19:37, krys <kr...@poczta.onet.pl> wrote:
Ikselka wrote:

> [...]

Sorry, ale ława z podnoszonym blatem to nie jest ławka. Nawet sie zgarbić

Odniosłam się do tego, gdzie piszesz, iż "ława bez podnoszenia
spokojnie pełni rolę stołu". Bez podnoszenia ława jest na poziomie
ławki - jak zwał tak zwał.

Data: 2012-05-02 12:04:58
Autor: krys
jaki stolik?
Ikselka wrote:

Odniosłam się do tego, gdzie piszesz, iż "ława bez podnoszenia
spokojnie pełni rolę stołu".

Skoro tak napisałam, to tak jest. Nie masz podstaw, żeby podważyć moją wypowiedź.

Bez podnoszenia ława jest na poziomie
ławki - jak zwał tak zwał.

I oczywiście wszystkie ławy (i ławki) na świecie mają taką samą wysokość, nie?

J.

www.kontestacja.com

Data: 2012-05-03 22:22:22
Autor: Ikselka
jaki stolik?
Dnia Wed, 02 May 2012 12:04:58 +0200, krys napisał(a):

Ikselka wrote:

[...]

Oczywiście, że nie wszystkie - Twoja bez podnoszenia pełni rolę stołu, więc
PO podniesieniu najwyraźniej zamienia się w pawlacz.

Data: 2012-05-03 22:57:49
Autor: krys
jaki stolik?

Ikselka wrote:

[...]

Wybacz, ale gdyby głupota miała skrzydła, wzniosłabyś się pod niebiosa.

J.

www.kontestacja.com

Data: 2012-05-03 23:04:53
Autor: Ikselka
jaki stolik?

Ikselka wrote:

[...]

I tu jak widać kończą się Twoje możliwości prowadzenia rozmowy - jesteś w
niebie 3-)

Data: 2012-05-04 08:16:56
Autor: krys
jaki stolik?

Ikselka wrote:

[...]

Nie dyskutuję z kimś, kto nie rozumie tekstu pisanego. Nie mam misji tłumaczyć bez końca oczywistych oczywistości, ani  ochoty odnosić się do wymyślonych przez ciebie bzdur.
A teraz ciesz się ostatnim słowem w (pod)wątku.
J.

www.kontestacja.com

Data: 2012-05-04 11:30:52
Autor: Ikselka
jaki stolik?
Dnia Fri, 04 May 2012 08:16:56 +0200, krys napisał(a):

Nie dyskutuję z kimś, kto nie rozumie tekstu pisanego.

O, ładny charakter pisma masz 3-]

Data: 2012-04-27 13:26:29
Autor: Bbjk
jaki stolik?
W dniu 2012-04-27 12:31, Ikselka pisze:

Gości w kuchni? - chyba tylko domowników lub najbliższą rodzinę, albo
sąsiadkę, co wpadła po sól.

Zdarza się, że przyjaciele domu nie dość, że jadają z nami w kuchni, to jeszcze wspólnie nieraz tam pichcimy. Zgroza, prawda? :)
--
B.

Data: 2012-04-28 19:18:58
Autor: Ikselka
jaki stolik?
Dnia Fri, 27 Apr 2012 13:26:29 +0200, Bbjk napisał(a):

[...]

Ależ wyobrażaj sobie, co tam chcesz.

Data: 2012-04-28 19:21:10
Autor: Ikselka
jaki stolik?
Dnia Fri, 27 Apr 2012 14:51:21 +0200, Theli napisał(a):

W dniu 2012-04-27 13:26, Bbjk pisze:
[...]

Weź małą poprawkę - co innego mieszkanie w bloku, gdzie często kuchnia jest połączona salonem i to w niej stoi najwygodniejszy stół, a co innego duży dom z kuchnią z kaflowym piecem. Też bym wtedy tam przyjęć nie robiła.

th

Do robienia przyjęć w dużym domu z kuchnią z kaflowym piecem mam duży
salon, z dużym stołem i wygodnymi krzesłami, coby goście nie musieli jadać
w kucki, nawet ci nienawykli do stołu...

Data: 2012-04-27 10:55:04
Autor: Chiron
jaki stolik?

Użytkownik "Jacek Osiecki" <joshua@ceti.pl> napisał w wiadomości news:slrnjpkjtv.rjk.joshuatau.ceti.pl...

http://www.youtube.com/watch?v=Bh_qn62zny0

Wiem, wielki, pewnie drogi i niepraktyczny - ale pomysł fajny :)

Pozdrawiam,
Piękny. Marzyłem o takim- ale gdzie go postawić:-). Naprawdę piękny- ten, który widziałem kosztował około 5000 i był produkowany w wersji przed złożeniem w wymiarze 150 cm. Niestety- nie na mój pokój:-(

--

Chiron

Data: 2012-04-27 03:05:08
Autor: ZbyszekZ
jaki stolik?
W dniu piątek, 27 kwietnia 2012 10:55:04 UTC+2 użytkownik Chiron napisał:
> [...]
Piękny. Marzyłem o takim- ale gdzie go postawić:-). Naprawdę piękny- ten, który widziałem kosztował około 5000 i był produkowany w wersji przed złożeniem w wymiarze 150 cm. Niestety- nie na mój pokój:-(

Śliczny.
Mam nie taki full bajer, ale złożony jest kołem 110cm, a rozkłada się do 3,5 m przez dokładanie środkowych paneli, tak więc trzeba mieć miejsce na przechowywanie kilku desek.

--
ZZ@private

jaki stolik?