jaki system

Data: 2014-11-07 16:43:08
Autor: platformowe g艂upki
jaki system
mam u siebie dwie kieszenie, mn贸stwo dysk贸w sata i pata, do tego dyski USB... do tej pory u偶ywa艂em windowsa XP i z ca艂ym tym sprz臋tem nie mia艂em problem贸w - pod艂膮cza艂em, od艂膮cza艂em, kopiowa艂em, przenosi艂em - nic nie zgin臋艂o nic nie pad艂o...

obecnie kusi mnie windows 8.1 esd z allegro... czy warto zamienic xp na 8.1? chodzi o to jak to g... bo nie wierz臋, 偶e to nie jest g... b臋dzie zachowywa艂o si臋 przy szastaniu dyskami?

czy Komu艣 tu na przyk艂ad zgin臋艂a jaka艣 partycja/dane?

P.S.
instalowa艂 Kto艣 na dysku SATA - XOSLa? chcia艂bym za艂o偶y膰 partycj臋 windows linuxa slackware i tego w艂a艣nie XOSLa? jak w takim przypadku przy szastaniu dyskami?

je艣li Kto艣 ma co艣 do powiedzenia to 艣mia艂o, ale za wnioski integracyjne po/eu/pw to z g贸ry dzi臋kuj臋 - prosz臋 si臋 nie trudzi膰...

Data: 2014-11-07 18:12:42
Autor: platformowe g艂upki
jaki system
mam jeszcze taki pomys艂,偶eby dyski w kieszeni do艂膮cza膰 poprzez dodakow膮 kart臋 SATAPATA/PCI... dzi臋ki temu bootloadery takie jak XOSL nie b臋d膮 ich widzia艂y przed uruchomieniem linuxa/windows i mo偶e problem贸w nie narobi膮? czy 藕le my艣l臋?

jaki system