jaki tablet

Data: 2016-07-07 18:53:37
Autor: adam
jaki tablet
Witam,
Chce kupic tablet 8 cali. Zastosowanie typowo rozrywkowe: poczytac cos na balkonie w samochodzie czy na wakacjach. Zalezy mi na modemie. Budzet to 600-700PLN, co można dostać w tej cenie wartego uwagi?
Dzięki, pozdrawiam
Adam

Data: 2016-07-07 11:52:35
Autor: Kris
jaki tablet
W dniu czwartek, 7 lipca 2016 18:53:41 UTC+2 użytkownik adam napisał:
[...]
http://www.x-kom.pl/p/202537-urzadzenie-hybrydowe-2-w-1-colorovo-citytab-supreme-win-81-32gb-office-klawiatura.html
Mam używam od roku chyba już i nie narzekam.
Co prawda 10 a nie 8 cali ale zerknij może są wersje 8calowe.

Data: 2016-07-08 09:45:07
Autor: Mirek Ptak
jaki tablet
W dniu 2016-07-07 o 20:52, Kris pisze:
[...]

Pomijając brak modemu (wymóg) to proponowanie czegoś na win do zastosowań rozrywkowych... hmmm, nie ryzykował bym :)

Co do propozycji dla Adama:
http://www.x-kom.pl/g-2/c/1695-tablety-8.html?f[price][to]=750&f[84][39114]=1&f[84][53801]=1&f[84][69690]=1&f[74][61280]=1

Zrobiona selekcja - w zasadzie wszystko jedno co weźmiesz (ten sam model w różnym wyposażeniu) z tego powinno być w miarę OK. Zupełnie przypadkiem zmieściło się tylko Lenovo, nie ograniczałem tego wyboru specjalnie - po prostu w takiej cenie i parametrach tylko oni się mieszczą :)

Ja sam mam Lenowo Yoga 2 LTE 10" i jestem bardzo zadowolony. Cena niestety wyższa.

Pozdrawiam - Mirek
--
Mirek Ptak
kolczan( a t )outlook(kropek) c om

Data: 2016-07-09 23:18:46
Autor: Kris
jaki tablet
W dniu piątek, 8 lipca 2016 09:45:49 UTC+2 użytkownik Mirek Ptak napisał:
> [...]

> Mam używam od roku chyba już i nie narzekam.
> Co prawda 10 a nie 8 cali ale zerknij może są wersje 8calowe.

Wyżej zle podlinkowalem. Są wersje 3G
http://www.colorovo.pl/produkty-pl/tablety-pl/citytab-supreme-10-3g.html?product_id=3874

to proponowanie czegoś na win do zastosowań rozrywkowych... hmmm, nie ryzykował bym :)
Kwestia gustu. Ja zabawek z androidami w tabletach i telefonach odpuściłem dawno.

Data: 2016-07-08 10:13:32
Autor: Chris
jaki tablet
W dniu 2016-07-07 o 18:53, adam pisze:
[...]

Może coś z tego:
http://allegro.pl/okazja-nowy-tablet-lg-g-pad-8-0-lte-4g-black-i6321080914.html
http://www.tabletowo.pl/2015/01/23/recenzja-test-opinia-tablet-lg-g-pad-8-0-lte-v490/

Zmiana z androida ale za to niezawodny sprzęt, wada że w tej cenie tylko używki :(
http://allegro.pl/ipad-mini-16gb-space-grey-wifi-modem-lte-f-vat-23-i6202800785.html

Używany
http://allegro.pl/samsung-galaxy-tab-3-8-0-lte-4g-t315-ladny-czarny-i6074050851.html

www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

Data: 2016-07-10 10:56:32
Autor: Marek
jaki tablet
On Thu, 7 Jul 2016 18:53:37 +0200, adam <adabi@poczta.onet.pl> wrote:
[...]

Gdyby nie losowy problem ze sprzętem (niektóre egz. mają wadę fabryczną), to polecałbym wszystko mający K&M Eagle 975. Fantastyczny do czytania ekran 9.7", bardziej 4:3 a nie taki wąski.

--
Marek

jaki tablet