jaki tablet z androidem

Data: 2012-08-09 21:36:26
Autor: ToMasz
jaki tablet z androidem
witam

Parę tygodni temu był wątek o konkurencji tanich tabletów i telefonów z androidem. Dało mi to do myślenia, tym bardziej ze dzieci "kleją" się do mojego S/E Arca. Tak więc popatrzyłem na ceny tabletów w biedronce i carrefourze, z myślą że może im takie coś kupie. ale na szczęście rzuciłem okiem również na YT gdzie są prezentacje w działaniu takich sprzętów. Przecież to tragedia jest. Woooooooolno to strasznie chodzi, żadnego porównania ze średniej jakości telefonem. Czy możecie mi powiedzieć o co w tym chodzi? Czy ja mam za wysokie wymagania czy to takie gówniane nic nie warte zabawki z napisem android? Procesory około 1 GHz, graficzne wspomaganie też jakieś tam jest..... Nie kumam tej ślamazarności.
Co ewentualnie kupić w cenie wyraźnie niższej niż przechodzony laptop?
ToMasz

PS wiem że to nie grupa o tabletach, ale niema lepszej o androidzie :)

Data: 2012-08-09 22:14:14
Autor: Diabełson
jaki tablet z androidem
W dniu 2012-08-09 21:36, ToMasz pisze:
[...]

Manta EasyTab Mid02 rządzi. Za 219 pln z karefura. Obsługuje (hujowo, ale obsługuje) 3g i w zasadzie wypełnia podstawowe zadania. Takie cóś "markowe" dwa razy droższe pewnie nie lepsze:)

--
! ÓÓÓ ! VV.VV. ! ÓÓÓ !

Data: 2012-08-09 14:23:52
Autor: Yerine Ictimai
jaki tablet z androidem
On Aug 9, 10:14 pm, Diabełson <hell...@satan.org> wrote:
> [...]

> sprz t w. Przecie to tragedia jest. Woooooooolno to strasznie chodzi,
> adnego por wnania ze redniej jako ci telefonem. Czy mo ecie mi
> powiedzie o co w tym chodzi? Czy ja mam za wysokie wymagania czy to
> takie g wniane nic nie warte zabawki z napisem android? Procesory oko o
> 1 GHz, graficzne wspomaganie te jakie tam jest..... Nie kumam tej
> lamazarno ci.
> Co ewentualnie kupi w cenie wyra nie ni szej ni przechodzony laptop?
> ToMasz

> PS wiem e to nie grupa o tabletach, ale niema lepszej o androidzie :)

Manta EasyTab Mid02 rz dzi. Za 219 pln z karefura. Obs uguje (hujowo,
ale obs uguje) 3g i w zasadzie wype nia podstawowe zadania. Takie c
"markowe" dwa razy dro sze pewnie nie lepsze:)

--
! ! VV.VV. ! !

hujowo - dlaczego, co nie tak?

Data: 2012-08-09 23:59:47
Autor: J.F.
jaki tablet z androidem
Dnia Thu, 09 Aug 2012 21:36:26 +0200, ToMasz napisał(a):
[...]

No, Android swoje doklada do slamazarnosci, interpretowana java bardzo
szybka byc nie moze.

J.

Data: 2012-08-10 08:17:40
Autor: ToMasz
jaki tablet z androidem
W dniu 09.08.2012 23:59, J.F. pisze:
[...]

no to inaczej. DEsire Z z 800MHz daje radę przewijać pulpit pod palcem. Tablet z supermarketu z prockem 1000MHz zaczyna przewijać pulpit po sekundzie od przesunięcia palcem, a ruch nie jest płynny, tylko klatkowany, raz wolniej raz szybciej. JEst tak marnie bo..... Tego efektu niema na urządzeniu za kwotę...

ToMasz

Data: 2012-08-10 07:24:56
Autor: Yerine Ictimai
jaki tablet z androidem
On Aug 10, 8:17 am, ToMasz <twitek4@.gazeta.pl> wrote:
no to inaczej. DEsire Z z 800MHz daje rad przewija pulpit pod palcem.
Tablet z supermarketu z prockem 1000MHz zaczyna przewija pulpit po
sekundzie od przesuni cia palcem, a ruch nie jest p ynny, tylko
klatkowany, raz wolniej raz szybciej.

Przeciez to oczywiste, wiekszy ekran i wiecej pikseli do obrobienia...

Data: 2012-08-10 19:17:15
Autor: boxfish
jaki tablet z androidem
W dniu 2012-08-10 08:17, ToMasz pisze:

[...]

Czego Ty nie rozumiesz ?

Masz telefon wart 600-700 zł i chcesz aby tablet za 300 zł był równie wydajny ? Pmijam już to że w tych 300 zł trzeba było zmieścic pojemniejszą baterię, duuuużo wiekszy ekran etc etc.

No ja się pytam, jakim cudem ? (tak wiem w telefonie jest jeszcze gsm/3g/Hsdpa/Hsupa etc etc - koszt kilku dolarów)

Pomijam fakt że android 4 zabija większość telefonów z niższej półki, to samo czyni ze słabymi jakościowo (komponentowo) tabletami.

Ile trzeba wydać za wydajny tablet ? tyle samo co za wydajny telefon plus koszt większej matrycy, obudowy, baterii etc -

Data: 2012-08-10 22:56:49
Autor: John Kołalsky
jaki tablet z androidem

Użytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl>

[...]

To w Androidzie java jest interpretowana ? :-)

Data: 2012-08-10 22:08:26
Autor: Waldek Godel
jaki tablet z androidem
Dnia Fri, 10 Aug 2012 22:56:49 +0200, John Kołalsky napisał(a):

To w Androidzie java jest interpretowana ? :-)

No kod maszynowy zdecydowanie to nie jest. Ani nawet coś blisko tego.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
"Zadna korporacja w Polsce nie ma kilkadziesiat serwerów. " - Paweł "robbo"

Data: 2012-08-10 23:41:41
Autor: John Kołalsky
jaki tablet z androidem

Użytkownik "Waldek Godel" <nospam@youreholdingitwrong.org>

To w Androidzie java jest interpretowana ? :-)

No kod maszynowy zdecydowanie to nie jest. Ani nawet coś blisko tego.

Bez związku.

http://en.wikipedia.org/wiki/Dalvik_(software)

"As of Android 2.2, Dalvik has a just-in-time compiler."

Data: 2012-08-10 22:59:56
Autor: Waldek Godel
jaki tablet z androidem
Dnia Fri, 10 Aug 2012 23:41:41 +0200, John Kołalsky napisał(a):

No kod maszynowy zdecydowanie to nie jest. Ani nawet coś blisko tego.

Bez związku.

http://en.wikipedia.org/wiki/Dalvik_(software)

"As of Android 2.2, Dalvik has a just-in-time compiler."

Zieeeeew..
http://en.wikipedia.org/wiki/Java_(programming_language)
"Java applications are typically compiled to bytecode (class file) that can
run on any Java Virtual Machine (JVM)"

http://en.wikipedia.org/wiki/Java_bytecode
Java bytecode is the form of instructions that the Java virtual machine
executes.

a potem:
http://en.wikipedia.org/wiki/Java_virtual_machine

"Programs intended to run on a JVM must be compiled into a standardized
portable binary format, which typically comes in the form of .class files"

"he JVM runtime executes .class or .jar files, emulating the JVM
instruction set by interpreting it, or using a just-in-time compiler (JIT)"

Gdzie kompilacja "just in time" jest dokładną odwrotnością normalnej
kompilacji (http://en.wikipedia.org/wiki/Compiler) która odbywa się raz i
wcześniej, więc na danej maszynie jest już skompilowany program. Kompilacja
w czasie wykonania nie różni się niczym od interpretacji.

Masz jeszcze jakieś pytania?

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
Po co uzywac czegos tak topornego jak BT do przesyłania czegokolwiek ?" -

Data: 2012-08-11 00:06:49
Autor: John Kołalsky
jaki tablet z androidem

[...]

Przestań pier... od rzeczy

http://en.wikipedia.org/wiki/Just-in-time_compilation

Data: 2012-08-10 23:16:33
Autor: Waldek Godel
jaki tablet z androidem
Dnia Sat, 11 Aug 2012 00:06:49 +0200, John Kołalsky napisał(a):

Przestań pier... od rzeczy

http://en.wikipedia.org/wiki/Just-in-time_compilation

Zacznij czytać własne linki i ciąć cytaty.

"JIT compilers represent a hybrid approach, with translation occurring
continuously, as with interpreters, but with caching of translated code "

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
"Android dotarł do sciany..... " - Paweł "robbo" Kamiński aka Jan

Data: 2012-08-11 00:23:52
Autor: John Kołalsky
jaki tablet z androidem

[...]

Ja pie... co za ....

Data: 2012-08-12 14:22:12
Autor: Yerine Ictimai
jaki tablet z androidem
On Aug 11, 12:23 am, John Kołalsky <j...@kowal.invalid> wrote:
Użytkownik "Waldek Godel" <nos...@youreholdingitwrong.org>

> [...]

> "JIT compilers represent a hybrid approach, with translation occurring
> continuously, as with interpreters, but with caching of translated code "

Oczywiscie, ze zarowno Dalvik jak i klasyczna Java pochlaniaja
dodatkowa prace procesora (w porownaniu z wykonaniem binarnych plikow
wykonywalnych, czyli np. *.exe pod Windows). To bezsporny fakt!
Jednak jak to wypada w oszacowaniach ILOSCIOWYCH? Ile % czasu CPU jest
przez to zjadane? Podajcie moze wlasnie takie linki... (Jezeli np.
tylko 3% to raczej warto dla takiej przenoszalnosci i bezproblemowosci
applikacji pod Androida, gdzie zmieniasz sobie ROMy jak rekawiczki
praktycznie nie ruszajac ani jednej aplikacyjki...)

Data: 2012-08-14 17:04:37
Autor: John Kołalsky
jaki tablet z androidem

Użytkownik "Yerine Ictimai" <yerine.ictimai@gmail.com>

> [...]

Jednak jak to wypada w oszacowaniach ILOSCIOWYCH? Ile % czasu CPU jest
przez to zjadane? Podajcie moze wlasnie takie linki...
Na twoim miejscu zadałbym raczej pytanie jaki % urządzenie spędza na wykonywaniu kodu pośredniego.

[...]
Tego rodzaju przenaszalności w ogóle nie rozwiązuje kod pośredni tylko wsteczna kompatybilność systemu i przestarzałość wykonywanego kodu.

Data: 2012-08-14 16:28:52
Autor: Waldek Godel
jaki tablet z androidem
Dnia Tue, 14 Aug 2012 17:04:37 +0200, John Kołalsky napisał(a):

Użytkownik "Yerine Ictimai" <yerine.ictimai@gmail.com>

Mógłbyś przestać odpowiadać w stopce?

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
"Pecety beda folklorem w kilku domach. Reszta nie potrzebuje tego typu

Data: 2012-08-14 19:57:51
Autor: John Kołalsky
jaki tablet z androidem

Synek ... http://www.tomirkozakiewicz.pl/blog/dobra-stopka-to-podstawa-emaila/

Data: 2012-08-14 19:21:36
Autor: Waldek Godel
jaki tablet z androidem
Dnia Tue, 14 Aug 2012 19:57:51 +0200, John Kołalsky napisał(a):

Mógłbyś przestać odpowiadać w stopce?

Synek ...

to ci inteligencji nie przydaje.

http://www.tomirkozakiewicz.pl/blog/dobra-stopka-to-podstawa-emaila/

Nie obchodzi mnie jak piszesz swoje maile. Ale posty usenetowe pisz
poprawnie.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
"PS3 nie zostało złamane NIGDY a kasy do ugrania na piractwie wiecej niz w

Data: 2012-08-14 21:35:14
Autor: John Kołalsky
jaki tablet z androidem

[...]

durniu pieprzony, podałem artykuł gdzie dokładnie pisze jak wygląda separator stopki

Data: 2012-08-14 20:47:32
Autor: Waldek Godel
jaki tablet z androidem
Dnia Tue, 14 Aug 2012 21:35:14 +0200, John Kołalsky napisał(a):

durniu pieprzony, podałem artykuł gdzie dokładnie pisze jak wygląda separator stopki

I co, to, że znalazłeś jakiś artykuł, powoduje, że czujesz się upoważniony
do wysyłania dwóch albo trzech?

Data: 2012-08-14 22:05:37
Autor: John Kołalsky
jaki tablet z androidem

[...]

Puknij się w główkę

http://en.wikipedia.org/wiki/Signature_block

Data: 2012-08-14 22:28:38
Autor: Maciek "Babcia" Dobosz
jaki tablet z androidem
Dnia 2012-08-14, o godz. 19:21:36
Waldek Godel <nospam@youreholdingitwrong.org> napisał(a):

> http://www.tomirkozakiewicz.pl/blog/dobra-stopka-to-podstawa-emaila/

Nie obchodzi mnie jak piszesz swoje maile. Ale posty usenetowe pisz
poprawnie.

On pisze poprawnie. A Ty się czepiasz nie mając tym razem racji. On nie
ma "minus minus spacja" tylko "minus minus". A to delimiter nie jest.

Zdrówko

Data: 2012-08-14 21:40:11
Autor: Waldek Godel
jaki tablet z androidem
Dnia Tue, 14 Aug 2012 22:28:38 +0200, Maciek BabciaDobosz napisał(a):

On pisze poprawnie. A Ty się czepiasz nie mając tym razem racji. On nie
ma "minus minus spacja" tylko "minus minus". A to delimiter nie jest.

Tak czy owak - robi kosmiczny burdel w odpowiedziach, brak oznaczenia
cytatu, brak przycięcia cytatu, durne oznaczenia (nawet jeżeli to nie są
prawidłowe delimitery)

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
"Oczywiscie ze nie mam iphona po co mi ?"- Paweł "robbo" Kamiński aka Jan

Data: 2012-08-14 22:41:25
Autor: John Kołalsky
jaki tablet z androidem

[...]

Bredzisz. Czytaj co dostajesz a jak nie to sp...

Data: 2012-08-14 21:59:11
Autor: Waldek Godel
jaki tablet z androidem
Dnia Tue, 14 Aug 2012 22:41:25 +0200, John Kołalsky napisał(a):

Bredzisz. Czytaj co dostajesz a jak nie to sp...

Burackie szczeniackie chamstwo. Nie nie będę tego czytał. Żegnam.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
"Thalia bije na glowe Yarisa wygodą" - Paweł "robbo" Kamiński aka Jan

Data: 2012-08-14 23:56:39
Autor: John Kołalsky
jaki tablet z androidem

Użytkownik "Waldek Godel" <nospam@youreholdingitwrong.org>

Bredzisz. Czytaj co dostajesz a jak nie to sp...

Burackie szczeniackie chamstwo. Nie nie będę tego czytał. Żegnam.

Sp... w podskokach

Data: 2012-08-15 09:25:46
Autor: Andrzej
jaki tablet z androidem
Waldek Godel <nospam@youreholdingitwrong.org> wrote:

Burackie szczeniackie chamstwo. Nie nie będę tego czytał. Żegnam.

Podwojne zaprzeczenie daje tu potwierdzenie. Ja juz czepiasz sie czyichs
"kreseczek", sam poczytaj o stosowaniu przecinkow, nieuku.

AK

Data: 2012-08-14 16:11:05
Autor: Wojciech \"Spook\" Sura
jaki tablet z androidem
Dnia 10-08-2012 o 23:08:26 Waldek Godel <nospam@youreholdingitwrong.org>  napisał(a):

Dnia Fri, 10 Aug 2012 22:56:49 +0200, John Kołalsky napisał(a):

To w Androidzie java jest interpretowana ? :-)

No kod maszynowy zdecydowanie to nie jest. Ani nawet coś blisko tego..

Bytecode jest kompilowany do kodu maszynowego w locie przed pierwszym  wykorzystaniem. Więc co najwyżej może to spowolnić uruchomienie programu,  ale już nie jego działanie. Skompilowany kod jest cache'owany, więc  podczas następnego użycia system korzysta już z kodu maszynowego.

Pocieszę Cię. Ja też kiedyś myślałem, że języki z JIT są wolniejsze od  kompilowanych. Do momentu, gdy przepisałem mój algorytm 1:1 z C++ na C#  (~40k linijek kodu) i zauważyłem, że działa *o rząd* szybciej od tego  pierwszego. Współcześnie narzut na języki z wirtualną warstwą pośrednią  jest tak mały, że często pomijalny.

Pozdrawiam -- Spook.

Data: 2012-08-10 08:47:06
Autor: Marx
jaki tablet z androidem
On 09.08.2012 21:36, ToMasz wrote:
Co ewentualnie kupić w cenie wyraźnie niższej niż przechodzony laptop?
nic
Co niby tablet ma mniej od laptopa że wg ciebie powinien być tańszy? Nie ma klawiatury ale musi mieć dotykowy ekran. Reszta podzespołów jest praktycznie identyczna.
To że takie tablety w ogóle działają to zaleta Androida, bo jak byś posadził na nim windows to 10 minut by się bootował...
Zerknij np na Ainol Aurora II. ICS, 2 rdzenie, ekran IPS. Cena wprost od chińczyka całkiem fajna, w polskim sklepie trochę gorzej, ale i tak tańsze od nowego laptopa. Od "przechodzonego" laptopa nic sensownego i tańszego nie znajdziesz.
Marx

Data: 2012-08-11 20:11:31
Autor: DooMiniK
jaki tablet z androidem
On 10/08/2012 07:47, Marx wrote:
Ainol Aurora II

7 cali.

--
Dominik Siedlak (bachus)
bachus(at)post(dot)peel

Data: 2012-08-12 14:36:08
Autor: Yerine Ictimai
jaki tablet z androidem
On Aug 11, 9:11 pm, DooMiniK <bachus@bachus> wrote:
On 10/08/2012 07:47, Marx wrote:

> Ainol Aurora II

7 cali.

--
Dominik Siedlak (bachus)
bachus(at)post(dot)peel

Polecam TO:
   http://www.tions.pl/huawei-s7-internet-tablet-3g
Jak widac od ostatniej dyskusji stanialo o kolejne 120zl (teraz: 579)
i za te pieniadze warto bo to dobrze wyposazony sprzet (ma 3G) ktory
DZIALA jak powinien! (inne tanie modele maja niby 3G ale dziala 'tak
sobie')

Data: 2012-08-13 09:35:05
Autor: Marx
jaki tablet z androidem
On 12.08.2012 23:36, Yerine Ictimai wrote:
[...]

Ma GPS i GSM i na tym koniec zalet - może na nawigację się nada, ale do niczego innego.
Android 2.1, jeden słaby rdzeń, ekran to jakieś najtańsze LCD
Marx

Data: 2012-08-14 11:39:38
Autor: Trybun
jaki tablet z androidem
W dniu 2012-08-13 09:35, Marx pisze:
[...]

Czyli, co masz na myśli? Mam następce tego modelu, ma on co prawda trochę nowsze (i lepsze?) wyposażanie i nowszy system, ale powiedz z czym on nie da sobie rady?

Data: 2012-08-14 12:54:15
Autor: Marx
jaki tablet z androidem
On 14.08.2012 11:39, Trybun wrote:
[...]

Chyba podstawowe zadanie aktualnie to odtwarzanie multimediów (i tu pewnie będzie ok o ile kodek jest wspierany sprzętowo) i przeglądanie WWW - z tym niestety będzie słabo. Mała ilość pamięci to dodatkowy element rzutujący na słabą wydajność. Stara wersja Androida to niestety braki funkcjonalności z nowszych wersji, wiele aplikacji pewnie nie będzie działać, np nie zainstalujesz Chrome.

Marx

Data: 2012-08-13 09:32:04
Autor: Marx
jaki tablet z androidem
On 11.08.2012 21:11, DooMiniK wrote:
On 10/08/2012 07:47, Marx wrote:
Ainol Aurora II

7 cali.

brawo, umiesz przeczytać specyfikację
Marx

Data: 2012-08-13 10:46:11
Autor: tomi124
jaki tablet z androidem
W dniu 2012-08-10 08:47, Marx pisze:
[...]

A co możecie polecić aby było wydajne jak Ainol i dodatkowo wyposażone w GPS?

Tomasz

Data: 2012-08-13 15:35:08
Autor: Marx
jaki tablet z androidem
On 13.08.2012 10:46, tomi124 wrote:
[...]

Nic lepszego nie znalazłem.
Jak zależy Ci na GPS to niestety musisz kupić albo słabsze albo znacznie droższe firmowe sprzęty (np Nexus 7)
Marx

Data: 2012-08-14 14:30:27
Autor: cpt. Nemo
jaki tablet z androidem

Użytkownik "Marx" <acc.for.news@gmail.com> napisał w wiadomości news:cdcnf9-vaa.ln1wuwek.kopernik.gliwice.pl...
Jak zależy Ci na GPS to niestety musisz kupić albo słabsze albo znacznie droższe firmowe sprzęty (np Nexus 7)

Ta, Nexus :)
Chyba tylko po to zeby nie moc miec karty pamieci :)
Nexus to porazka :)

Data: 2012-08-14 15:36:11
Autor: Marx
jaki tablet z androidem
On 14.08.2012 14:30, cpt. Nemo wrote:
[...]

To zależy na czym Ci zależy. Nie wiem czy Nexus ma USB Host ale jeśli ma to w możesz korzystać z mediów po USB, a w domu np po WiFi.
Natomiast żaden inny tablet nie zapewni ci regularnych aktualizacji Androida
Marx

Data: 2012-08-14 16:20:22
Autor: Wojciech \"Spook\" Sura
jaki tablet z androidem
Dnia 09-08-2012 o 21:36:26 ToMasz <twitek4@.gazeta.pl> napisał(a):

(...)
[...]

Z całym szacunkiem, ale to ma być żart? Dziwi Cię, że tablet za kilka  groszy z Biedronki czy innego marketu chodzi gorzej od markowego telefonu?

No i standardowa praktyka marketów - podają duże liczby.

Załóżmy, że masz procesor 800 MHz w komórce i 1 GHz w tanim tablecie.  Tylko że ten w komórce jest wysokiej klasy i pewną operację wykonuje w  dwóch cyklach, gdy jego tani odpowiednik potrzebuje ich już pięciu.. W ten  sposób komórkowy procesor wykona ją w sekundzie 400M razy, a tani tablet -  tylko 200M razy, czyli ten drugi - choć taktowany wyżej - będzie o połowę  mniej wydajny.

A system operacyjny nie ma z tym większego związku. Jeślibyś przełożył  iOSa (hipotetycznie) do takiego taniego tableta, to byś się mocno zdziwił,  jak wolno działa. Tyle że Apple jest sprytne i dopasowuje sprzęt do  systemu, żeby wszystko działało płynnie. A firmie krzak zależy tylko na  tym, żeby się uruchomił i wyglądał.

Niestety, brutalna prawda jest taka, że jakość kosztuje. I tyle.

Pozdrawiam -- Spook.

Data: 2012-08-14 18:20:26
Autor: J.F
jaki tablet z androidem
Użytkownik "Wojciech "Spook" Sura"  napisał w wiadomości
Załóżmy, że masz procesor 800 MHz w komórce i 1 GHz w tanim tablecie. Tylko że ten w komórce jest wysokiej klasy i pewną operację wykonuje w  dwóch cyklach, gdy jego tani odpowiednik potrzebuje ich już pięciu.

A miedzy w miare wspolczesnymi ARMami sa takie roznice ?
Bo teraz chyba wszystko na ARM ...

Predzej chyba zastaniesz kilka rdzeni, ale czy to przyspieszy wykonanie pojedynczego programu ... w srodowisku graficznym, kto wie ....

A system operacyjny nie ma z tym większego związku.

Android ma bardzo duzy. Aplikacje w Javie, to na jedna operacje musisz pewnie dwucyfrowa liczbe cykli.

Jeślibyś przełożył  iOSa (hipotetycznie) do takiego taniego tableta, to byś się mocno zdziwił,  jak wolno działa. Tyle że Apple jest sprytne i dopasowuje sprzęt do  systemu, żeby wszystko działało płynnie.

No i teoretycznie mozna dopasowac system do mozliwosci sprzetu i ewentualnych wspomagaczy sprzetowych.

A firmie krzak zależy tylko na  tym, żeby się uruchomił i wyglądał.
Niestety, brutalna prawda jest taka, że jakość kosztuje. I tyle.

Zeby to bylo takie proste, i drozsze znaczylo lepsze :-)

J.

Data: 2012-08-14 18:58:35
Autor: Wojciech \"Spook\" Sura
jaki tablet z androidem
Dnia 14-08-2012 o 18:20:26 J.F <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał(a):

[...]

A między współczesnymi x86/x64 są takie różnice? Bo teraz wszystkie  stacjonarki są na x86/x64...

Predzej chyba zastaniesz kilka rdzeni, ale czy to przyspieszy wykonanie  pojedynczego programu ... w srodowisku graficznym, kto wie ...

To mocno zależy od tego, czy program jest pod to przygotowany.

A system operacyjny nie ma z tym większego związku.

Android ma bardzo duzy. Aplikacje w Javie, to na jedna operacje musisz  pewnie dwucyfrowa liczbe cykli.

Oczywiście masz jakieś wsparcie?

Ja pisałem o operacjach *procesora*, czyli jakimś MOV, ADD, MUL i tak  dalej, które wywołują się niezależnie od tego, czy działa aplikacja javowa  czy natywna, to raz.

Dwa, że przed uruchomieniem aplikacja jest w locie kompilowana do kodu  natywnego, więc (pomijając jednokrotny narzut związany z samą kompilacją -  ułamki sekund) powinna ona działać mniej więcej równie szybko co natywna.

Opowiadajcie dalej legendy.

[...]

Nie teoretycznie, tylko praktycznie można. Apple to robi, bo jest dostawcą  jednocześnie sprzętu i systemu. Firma krzak bierze darmowego Androida,  upycha w tablecie, którego koszt złożenia to 50 PLN i sprzedaje za 300. Po  raz drugi. Przenieś iOSa do takiego tableta, to się zdziwisz, jak będzie  rzęził.

A firmie krzak zależy tylko na  tym, żeby się uruchomił i wyglądał.
Niestety, brutalna prawda jest taka, że jakość kosztuje. I tyle..

Zeby to bylo takie proste, i drozsze znaczylo lepsze :-)

Wiesz co, w przeważającej większości przypadków tak właśnie jest. Ja wiem,  że są wyjątki, ale wolę polegać na regule, a nie na wyjątkach ;)

J.

Pozdrawiam -- Spook.

jaki tablet z androidem