jaki tani monitor z hdmi?

Data: 2012-12-16 11:18:56
Autor: Wemif
jaki tani monitor z hdmi?
Potrzebuję najtańszy monitor z wejściem HDMI (ma służyć
do oglądania TV z STB (nie przez przejściówkę z DVI).
Z wbudowanymi głośnikami. Ma NIE mieć wbudowanego TV.

Najtańsze co znalazłem (z nowych) to 21.5" Philips 227E4LHAB
za okolo 500zl, czy to dobry wybór? Znajdę w tej cenie coś lepszego?

a.

Data: 2012-12-16 12:29:10
Autor: $heikh el $hah
jaki tani monitor z hdmi?
W dniu 2012-12-16 12:18, Wemif pisze:
Najtańsze co znalazłem (z nowych) to 21.5" Philips 227E4LHAB
za okolo 500zl, czy to dobry wybór? Znajdę w tej cenie coś
lepszego?

Nie mam, więc nie pomogę, ale ciekawe co jest z tymi Philipsami, bo np. w Biedronce mają być TV 42" FullHD LED po 1700 zł (1699 zł – OFC). Mnie TV niepotrzebny, ale oferta wydaje się chyba dość ciekawa?

--
╯(ಠ.ಠ)╯ ︵ ┻━┻
ɥɐɥ$ ǝן ɥʞıǝɥ$

Data: 2012-12-17 00:06:11
Autor: PiteR
jaki tani monitor z hdmi?
Wemif pisze tak:

Potrzebuję najtańszy monitor z wejściem HDMI

kerfur żondzi ale musisz często latać i sprawdzać.

--
Piotr

jaki tani monitor z hdmi?