jaki tani u-lock ?

Data: 2013-08-06 20:37:31
Autor: ZAQ
jaki tani u-lock ?
Potrzebuję zapięcia do 6 letniego roweru, jego dawna
wartość to ~3000zł, ma on już grubo ponad 20kkm przebiegu,
masa części do wymiany, nie jeżdzę już tak wiele i nie będzie
boleć jak jakiś desperat ukradnie - a często wchodzę na 10-15min
do sklepu, ale nie wszędzie można, np. czasem 10min w urzędzie.
Więc myślę że takie coś wystarczy ?:

http://www.speedoshop.pl/moje_zdjecia/KellysAlert.jpg

50zł to cena idealna, co sądzicie o tym zamku ?
bo wątpię by jakiś wariat probowal to pilowac lub walić
młotkiem na bezczela ;)

Data: 2013-08-06 23:42:53
Autor: hisjusz
jaki tani u-lock ?
W dniu 2013-08-06 20:37, ZAQ pisze:
[...]

Ja bym się nie zdziwił jak byś podobnym kluczem otworzył to zapięcie. Ja już widziałem takie rzeczy z tą marką, co lepsze na kluczy patentowym płaskim patentowym. Siostrze ukradli rower został klucz, zamówiłem kolejne zapięcie takie jak poprzednie i po chwili gramolenia w zamku otwarłem starym kluczem.

Data: 2013-08-07 06:35:12
Autor: przemek.jedrzejczak
jaki tani u-lock ?
ja mam takie cudo :-)
http://www.madbike.pl/pl/p/Zabezpieczenie-rowerowe-typu-U-lock-3212-cm-Mad-Bike-Szczecin/56
ma powstrzymac przypadkowego zlodzieja i na razie daje rade, niestety po kilku miesiacach uzytkowania zamek stracil precyzje i juz pare razy meczylem sie z otwarciem ... chyba juz lepiej kupic slabszy model znanego producenta ABUS Facilo powinienes dostac ponizej 100 pln

P.

Data: 2013-08-07 11:52:33
Autor: Alfer_z_pracy
jaki tani u-lock ?
ZAQ napisał:
50zł to cena idealna, co sądzicie o tym zamku ?

Załóżmy że będziesz jeszcze pedałował przez najbliższe 10 lat.

50 zł / 10 lat = 41 groszy miesięcznie

300 zł / 10 lat = 2,5 zł miesięcznie

Jeśli kupisz droższe zapięcie, stracisz w skali miesiąca około 2 złotych polskich. Sam odpowiedz sobie na pytanie czy warto, bo to już tylko Ty wiesz :)

Pzdr!
A.

jaki tani u-lock ?