jaki telefon

Data: 2010-01-27 02:06:48
Autor: DeSola
jaki telefon
Witam,

od paru ladnych latek pracuje na e51.
Mozecie polecic, co warto w tej chwili wziac bo umowa sie konczy? Rozwazam e52 lub iphone z orange, e52 juz mi zaczynaja odradzac (ze ponoc nie slychac tego co sie mowi przy przechyleniu sluchawki i w ogole bateria wcale nie jest super) no a iphone ma duzo zarzutow p.t. "przeciez to iphone" =)
pozdrawiam
Maciek

Data: 2010-01-27 09:35:41
Autor: Waldek Godel
jaki telefon
Dnia Wed, 27 Jan 2010 02:06:48 +0100, DeSola napisał(a):

[...]

A masz zaświadczenie od lekarza o dysguglii?

--
Pozdrowienia, Waldek Godel

Data: 2010-01-27 10:35:20
Autor: Lukas
jaki telefon
Hej!

Użytkownik "DeSola" <pablo8791@op.pl> napisał w wiadomości news:hjo3jn$v25$1news.onet.pl...
Witam,

od paru ladnych latek pracuje na e51.

Ja też ;)

[...]

Mam dokładnie taki sam dylemat!
Na temat E52 słyszałem tylko bardzo dobre opinie i chętnie bym go kupił tylko, ze niestety jest to nowość i cena jeszcze jest za wysoka ( ERA)!
Chyba na następne dwa lata wymienie moje E51 na E63!

Pozdr
Lukas

Maciek

Data: 2010-01-27 23:52:15
Autor: Jerry
jaki telefon

[...]

witam!
pokazali mi E52 , i od razu mi przeszlo ,choć teoretycznie -cudo. Jakiś taki cienki i doslownie i w przenośni. Tylna klapka jakby z folii była
Zdecydowalem sie na E66 , wymaga przyzwyczjenia do slidera ale jak na razie jestem zadowolony!
jerry

Data: 2010-01-28 14:55:56
Autor: Flo
jaki telefon
Jerry pisze:

Zdecydowalem sie na E66 , wymaga przyzwyczjenia do slidera ale jak _na razie_ jestem zadowolony!

Napisz jak zacznie się wieszać.  :)

--
Florian Marzejewski
bezpieczenstwo-osobiste.com

Data: 2010-01-28 10:52:13
Autor: Amir
jaki telefon
> [...]
e52 lub iphone z orange, e52 juz mi zaczynaja odradzac (ze ponoc nie slychac tego co sie mowi przy przechyleniu sluchawki i w ogole bateria wcale nie jest super) no a iphone ma duzo zarzutow p.t. "przeciez to iphone" =)

Jak dla mnie narazie e52 to najlepsza nokia z jaką miałem do czyniania, a było ich sporo.
wady  - wieszała się z starym firmware, z nowym 022.009 działa jak narazie bardzo dobrze
troszkę mały klawisz do odkładania słychawki i odbierania, denerwujący wtyk z boku do ładowania, jak odbierasz rozmowe kiedy się telefon ładuje cięzko go trzymać, i niestety niestandardowy wtyk ładowania.

zalety, płaska dobrze lezy w kieszeni jeansów jak i w koszuli, gps, symbian, bateria rewelacja, czytelny wyswietlacz,
tylnia klapa bardzo dobrze rozwiązana 0-luzów, ładuje się po podłaczeniu do usb,

jak narazie nie widzę nic lepszego dla swoich potrzeb.

jaki telefon