jaki telefon dla budowlańca?

Data: 2011-06-13 15:01:17
Autor: Szara Masa
jaki telefon dla budowlańca?
Witam, może ktoś polecić jakiś telefonik mocno odporny na kurz, wilgoć z czytelnym wyświetlaczem?
Myślałem o którymś z Samsung-ów Solid, jakaś alternatywa u innych producentów dla tych słuchawek?

pozdrawiam,
kc

Data: 2011-06-13 07:51:40
Autor: WS
jaki telefon dla budowlańca?
On 13 Cze, 15:01, Szara Masa <dyziu...@poczta.fm> wrote:
Witam, może kto¶ polecić jaki¶ telefonik mocno odporny na kurz, wilgoć z
czytelnym wy¶wietlaczem?
My¶lałem o którym¶ z Samsung-ów Solid, jaka¶ alternatywa u innych
producentów dla tych słuchawek?

jesli cena okolo 1kPLN moze byc, to Motorola DEFY (plus np. jakas
obudowa typu http://allegro.pl/listing.php/search?sg=0&string=ETUI+CASE-MATE+MOTOROLA+DEFY
)

http://www.motorola.com/Consumers/PL-PL/Consumer-Products-and-Services/Mobile-Phones/MOTOROLA-DEFY-PL-PL

http://di.com.pl/news/37479,0,Wideorecenzja_telefonu_Motorola_Defy.html

WS

Data: 2011-06-13 16:54:43
Autor: atm
On 2011-06-13 16:51, WS wrote:
[...]

Tyle, ze defy nie jest stworzona do takich "budowlanych" warunkow. dochodzi rowniez potrzeba niemal codziennego ladowania. Jesli bedzie to mialo miejsce w czystych domnowych warunkach to ok ale jesli bardziej "budowlanych" to przez zaslepke dostanie sie do srodka pyl itd.

Data: 2011-06-13 21:34:03
Autor: szeter
W dniu 2011-06-13 07:54, atm pisze:
On 2011-06-13 16:51, WS wrote:
[...]

może taki
http://allegro.onet.pl/telefon-swissvoice-sv29-wytrzymaly-bateria-solar-i1649469629.html

Data: 2011-06-13 23:14:15
Autor: Rabbit McCroolick
jaki telefon dla budowlańca?

Użytkownik <szeter@poczta.onet.pl> napisał w wiadomo¶ci news:it5ono$446$3news.onet.pl...

może taki
http://allegro.onet.pl/telefon-swissvoice-sv29-wytrzymaly-bateria-solar-i1649469629.html

Ciekawa jestem, jak będzie po tygodniu wygl±dał panel słoneczny w takim telefonie, po tym jak widziałem telefon, którego używa znajomy budowlaniec:-) To musi być telefon odporny nie tylko na wodę, ale też ręce ubrudzone zapraw±, czy klejem. My¶lę, że nie głupim rozwi±zaniem byłaby Nokia 5140 do kupienia za poniżej 150 zł. Znam kilku ludzi, którzy używaj± go od lat i nie chc± go zmienić. No jednen kumpel zmienił i żałuje.

Data: 2011-06-13 14:03:18
Autor: Waldek Godel
Dnia Mon, 13 Jun 2011 15:01:17 +0200, Szara Masa napisał(a):

Witam, może kto¶ polecić jaki¶ telefonik mocno odporny na kurz, wilgoć z czytelnym wy¶wietlaczem?
My¶lałem o którym¶ z Samsung-ów Solid, jaka¶ alternatywa u innych producentów dla tych słuchawek?

Telefony Sonim i ich mutacje, czyli JCBphone i co¶ tam jeszcze. Ale s±
droższe i wcale nie jako¶ istotnie lepsze.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
"Gdybys nie byl durniem wiedzialbys iz pliki po BT przesyla sie w iphonie

Data: 2011-06-13 15:40:38
Autor: McRella
W dniu 2011-06-13 15:03, Waldek Godel pisze:
[...]

zdecydowanie tak, Sonim pewnie około tysi±ca albo lepiej, natomiast Szajsung 2710 około 400 pln za nówkę

Data: 2011-06-13 19:54:43
Autor: Maciek.
Użytkownik "Szara Masa" <dyziunio@poczta.fm> napisał w wiadomości news:it51nf$mj3$1node2.news.atman.pl...
Witam, może ktoś polecić jakiś telefonik mocno odporny na kurz, wilgoć z czytelnym wyświetlaczem?
Myślałem o którymś z Samsung-ów Solid, jakaś alternatywa u innych producentów dla tych słuchawek?

Nokia 3720? Wadą może być to, że krawędź obudowy w okolicy głośnika trochę nieprzyjemnie uwiera w ucho.
Zabezpieczenia na oko trochę słabsze niż w Samsungu ale czego byś nie wybrał, to i tak najważniejsze aby założyć jakąś folię na wyświetlacz, bo inaczej ciężko będzie coś dojrzeć po przebywaniu w kieszeni razem z piaskiem, pyłem, czy metalowymi drobiazgami.
 --
M.

Data: 2011-06-14 00:42:14
Autor: Grzexs
jaki telefon dla budowlańca?

A jakiś używany Shark? Ericsson Shark R310s - jeszcze tu i ówdzie do dostania za stosunkowo małą kasę.

Mam kumpla budowlańca, co używa Motoroli F3. Kupił gdzieś za 30 PLN i też twierdzi, że jak nawet rozwali, to nie będzie żal. Ale używa już z rok i jakoś działa, choć sądząc po wyglądzie, przeżyła wiele.

MoĹĽe idĹş tÄ… drogÄ… - kup kilka zabytkĂłw i niech siÄ™ dzieje, co chce.

--
Grzexs

Data: 2011-06-14 08:54:25
Autor: Mariano Italiano
W dniu 2011-06-14 00:42, Grzexs pisze:

MoĹĽe idĹş tÄ… drogÄ… - kup kilka zabytkĂłw i niech siÄ™ dzieje, co chce.

Generalnie jest to chyba najsensowniejsze rozwiÄ…zanie.

Jednak - z drugiej strony - nie demonizowałbym tematu super wytrzymałego telefonu dla budowlańca.
Wystarczy, że nie będzie traktował go jak młotek i tyle.

Pół roku temu skończyłem budować dom. Codziennie spędzałem na budowie (aktywnie) po kilka, a w weekendy i pozostałe wolne dni, po kilkanaście godzin.
Nie jestem fetyszystą, nie kleja wszędzie folii, nie zakładam silkikonów, czy innych aluminiowych obudów. Używam (ok. 3h rozmów/dzień) Nokii E72 z futerałem.
Po całej budowie telefon wygląda OK.

--
Mariano

Data: 2011-06-14 20:42:02
Autor: Titus Atomicus
jaki telefon dla budowla(R)Ĺca?
In article <it63o9$an5$1@inews.gazeta.pl>,
 Grzexs <grzexs@gazeta.usu-n-to.pl> wrote:

A jaki¶ używany Shark? Ericsson Shark R310s - jeszcze tu i ówdzie do dostania za stosunkowo mał± kasę.

Albo Siemens ME45

Mam kumpla budowlańca, co używa Motoroli F3. Kupił gdzie¶ za 30 PLN i też twierdzi, że jak nawet rozwali, to nie będzie żal. Ale używa już z rok i jako¶ działa, choć s±dz±c po wygl±dzie, przeżyła wiele.

Wyglada delikatnie. No i ta ergonomia...

TA

Data: 2011-06-14 00:52:55
Autor: Mackenzi
[...]

A może co¶ takiego?
http://www.evolve.cz/d-dual-sim-odporny-telefon-komorkowy-evolve-predator.html

Data: 2011-06-14 14:49:00
Autor: VSS
jaki telefon dla budowlańca?
W wiadomości:it51nf$mj3$1@node2.news.atman.pl,
Szara Masa <dyziunio@poczta.fm> nastukał:
[...]

R310 - tylko i wyłącznie!

--
VSS

Data: 2011-06-14 20:42:51
Autor: Titus Atomicus
In article <it7lbt$ggm$1@news.onet.pl>, "VSS" <vss@onet.pl> wrote:

W wiadomo¶ci:it51nf$mj3$1@node2.news.atman.pl,
> [...]
> wilgoć z czytelnym wy¶wietlaczem?
> My¶lałem o którym¶ z Samsung-ów Solid, jaka¶ alternatywa u innych

R310 - tylko i wył±cznie!

A ile bateria trzyma?

TA

Data: 2011-06-22 08:15:41
Autor: VSS
jaki telefon dla budowlańca?
W wiadomo¶ci:Titus_Atomicus-ACD81A.20425114062011@newsfeed.onet.pl,
Użytkownik <Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world> nastukał:
[...]

nowa 3-4 dni

--
VSS

Data: 2011-06-16 23:31:58
Autor: jadryĹ›
W dniu 2011-06-13 15:01, Szara Masa pisze:
[...]

Z klapkÄ….

jaki telefon dla budowlańca?