jaki telefon do 50 zł

Data: 2009-04-30 18:47:36
Autor: halo
jaki telefon do 50 zł
Witam miłych grupowiczów,

chciałbym kupić na Allegro jakis używany telefon dla starszej osoby, gorzej widzącej więc z większymi i wyraźnymi przyciskami i czytelnym wyświetlaczem, nie zbyt skomplikowany w obsłudze, z kolorowym wyświetlaczem, w cenie ok. 50 zł.
Co byście polecili?

Pozdrawiam

Data: 2009-05-01 00:04:04
Autor: perszing
jaki telefon do 50 zł
halo pisze:
[...]

Nie polecam motoroli f3, bo to badziew jakich malo.

Szukaj jakies starej nokii w dobrym stanie. Latwa w obsludze i czytelny ekran.

--
www.ogloszenia.krakow.pl

Data: 2009-05-01 15:03:56
Autor: Titus Atomicus
jaki telefon do 50 zł
In article <gtd78g$t7v$1@news.onet.pl>,
 perszing <marcin-kowalik@wp.pl.pl> wrote:

halo pisze:
> Witam miłych grupowiczów,
> Co byście polecili?

Nie polecam motoroli f3, bo to badziew jakich malo.

Dlaczego?
Wlasnie w kategorii 'telefon dla starszych' jest b. chwalona.

TA

Data: 2009-05-01 18:54:23
Autor: Krzysiek
jaki telefon do 50 zł

Użytkownik "perszing" <marcin-kowalik@wp.pl.pl> napisał w wiadomości news:gtd78g$t7v$1news.onet.pl...
halo pisze:
[...]

Nokia 3510i najwyżej troszkę dołóż, ale to jest idealny telefon dla osoby starszej. Bardzo glosne dzwonki i wielka i bardzo kontrastowa czcionka. Nie kupuj N3510 (bez "i"), tu wyświetlacz jest mono i nie jest tak wyraźny.

Data: 2009-05-01 19:42:22
Autor: Akarm
jaki telefon do 50 zł
halo napisał(a)
[...]

Ja swojej ponad 80-letniej mamie kupiłem Nokię 6103.
Po kilku innych aparatach telefonicznych, ten wreszcie przypasował. Odbieranie i kończenie rozmowy odpowiednio otwarciem i zamknięciem klapki. Nawet smsy sama juz odczytuje, wcześniej nie do zrobienia. ;)

--
      Akarm
Dialog - na pohybel! OE - wiwat!

Data: 2009-05-01 11:03:14
Autor: BearBag
jaki telefon do 50 zł
nokia 6020, w tej cenie bezkonkurencyjna, duze klawisze, duze cyfry na
wyswietlaczu.

jaki telefon do 50 zł