jaki telefon do 500 zl ?

Data: 2011-06-09 16:35:00
Autor: mister
jaki telefon do 500 zl ?
hej,
potrzebuje kupic telefon do 500 zl, ewentualnie troszke wiecej (po cenach z allegro).

- od telefonu pragne przede wszystkim stabilnosci - do tej pory uzywalem samsunga S7220 i pod tym wzgledem jestem bardzo zadowolony - przez 2 lata zawiesil mi sie doslownie kilka razy.
- porzadny wyswietlacz - S7220 mial AMOLED ktory mnie zachwycil, nie chce niczego gorszego (a widze ze te samsungi dotykowe maja wyswietlacze LCD)
- aparat foto nie gorszy niz 5.0, z AF i dioda doswietlajaca (czyli znowu nie gorzej niz w S7220) + wzglednie dobre filmiki
- WiFi
- pragne uniknac dotykowego wyswietlacza, ale to chyba juz nie mozliwe, wiec jezeli z dotykowym to z jak najbardziej funkcjonalnym

nie mam preferencji co do marki i systemu operacyjnego (chociaz zdaje sie ze aktualnie najbardziej rozwojowy jest android - przynajmniej takie odnosze wrazenie).

dziekuje za pomoc, pozdrawiam.

Data: 2011-06-09 09:42:02
Autor: Janeo
jaki telefon do 500 zl ?

Znajdz sobie http://www.gsmarena.com/search.php3

Data: 2011-06-09 16:33:08
Autor: JWW
jaki telefon do 500 zl ?
potrzebuje kupic telefon do 500 zl, ewentualnie troszke wiecej (po

noki c2

jk

Data: 2011-06-09 16:41:27
Autor: mister
jaki telefon do 500 zl ?
W dniu 2011-06-09 16:33, JWW pisze:
potrzebuje kupic telefon do 500 zl, ewentualnie troszke wiecej (po

noki c2

wyswietlacz lcd, aparat 0,3 mpx, brak wifi.
dzieki za rade.

Data: 2011-06-09 16:50:17
Autor: JWW
jaki telefon do 500 zl ?
wyswietlacz lcd, aparat 0,3 mpx, brak wifi.

ale masz wszytrko inne

jk

Data: 2011-06-10 08:42:02
Autor: Pan Piskorz
jaki telefon do 500 zl ?
W dniu 2011-06-09 16:50, JWW pisze:
ale masz wszytrko inne

Czyli wysoką, niczym nie uzasadnioną, cenę i nic więcej.
P.

Data: 2011-06-10 08:59:26
Autor: KCh+
jaki telefon do 500 zl ?
Czyli wysoką, niczym nie uzasadnioną, cenę i nic więcej.

mylskem że ta cena za legendarną niezwodnośc Nokii jest adekwatna

jk

Data: 2011-06-10 09:18:40
Autor: Pan Piskorz
jaki telefon do 500 zl ?
W dniu 2011-06-10 08:59, KCh+ pisze:
legendarną niezwodnośc Nokii

Co takiego?
P.

Data: 2011-06-10 09:52:09
Autor: darek638
jaki telefon do 500 zl ?
Użytkownik "Pan Piskorz" <piskorz1@buziaczek.pl> napisał w wiadomości news:issggg$otq$1inews.gazeta.pl...
W dniu 2011-06-10 08:59, KCh+ pisze:
legendarną niezwodnośc Nokii

Chłe, chłe toś się wygłupił...:)

Darek

Data: 2011-06-10 08:57:59
Autor: Waldek Godel
jaki telefon do 500 zl ?
Dnia Fri, 10 Jun 2011 09:52:09 +0200, darek638 napisał(a):

legendarną niezwodnośc Nokii

Chłe, chłe toś się wygłupił...:)

Nie, Kolina nie może sie już bardziej wyGłupić

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
"Oczywiscie ze nie mam iphona po co mi ?"- Paweł "robbo" Kamiński aka Jan

Data: 2011-06-10 15:46:12
Autor: Mateusz
jaki telefon do 500 zl ?
Użytkownik darek638 napisał:
Użytkownik "Pan Piskorz" <piskorz1@buziaczek.pl> napisał w wiadomości news:issggg$otq$1inews.gazeta.pl...
W dniu 2011-06-10 08:59, KCh+ pisze:
legendarną niezwodnośc Nokii

Chłe, chłe toś się wygłupił...:)

Hmmm, u mnie dziala nokia e50 ktora ma gdzies nie wiem, 5 lat? 6 lat? Musze tylko obudowe zmienic i bedzie jak nówka.

Ja tam nie narzekam na Nokiee

Data: 2011-06-11 15:11:52
Autor: Maciej 'AbrahaM' Piotrowski
jaki telefon do 500 zl ?
Mateusz wrote:
[...]

To dotyczy 5-6 letniej konstrukcji (E50). 3+ letnie E51
też jest niezłe. Posłuchaj opinii sobie o nowej E52 ;-)
to się zdziwisz..

Albert Einstein (1879-1955)

Data: 2011-06-11 19:28:46
Autor: Mateusz
jaki telefon do 500 zl ?
Użytkownik Maciej 'AbrahaM' Piotrowski napisał:
Mateusz wrote:
[...]

Potwierdzam. mam 4 letnia e51 traktowana dosc hardkorowo. Pisalem tu ostatnio o jej ozywianiu :) W sensie zmiany obudowy i klawiatury. Nowa bateria i nowy firmware i wszystko gro i bucy (noo wibra sie zepsula ale nie musze jej zmieniac, znaczy naprawiac...)

Posłuchaj opinii sobie o nowej E52 ;-)
to się zdziwisz..

Mam dwie e52, jedyne co, to sa delikatniejsze od e51 przez to ze plaskie bardziej i mniej oble. Jednej sie zdarzaly raz na 2-3 miesiace samoistny reset. Ale nowy firmware juz mam wiec moze i ten problem zniknal.

Data: 2011-06-12 23:49:06
Autor: Maciej 'AbrahaM' Piotrowski
jaki telefon do 500 zl ?
Mateusz wrote:

[...]

Sugeruje granie w totka, masz spore szczęście
Znane są przypadki *wielokrotnych* kursów E52
do serwisu, bez pozytywnego skutku w postaci
usunięcia wad(y) sprzętowej.

Albert Einstein (1879-1955)

Data: 2011-06-13 00:27:23
Autor: Mateusz
jaki telefon do 500 zl ?
Mateusz wrote:

[...]

Slyszalem o tym. Moze mam szczescie. A moze farta, bo obydwie sa "za zlotowke". :)

Data: 2011-06-13 08:00:36
Autor: owp
jaki telefon do 500 zl ?
[...]

Najśmieszniejsze jest, że póki telefon jest względnie nowy ludzi wieszają na nim psy, a potem dziwnie staje się świetny. E50 był wolny jak diabli i zawieszał się, E51 była określana jako bardzo awaryjna (pełno skarg, że lądowała w serwisie niedługo po zakupie). Teraz E52 to już całkiem shit. No ale za 3 lata okaże się, że e55 to gówno, a ostatnia dobra Nokia to E52 :-)

Data: 2011-06-13 08:37:13
Autor: J.F.
jaki telefon do 500 zl ?
On Mon, 13 Jun 2011 08:00:36 +0200,  owp wrote:
[...]

po trzecim upgrade software jest lepszy, a moze i technolodzy ucza sie
jak parametry przy produkcji hardware trzymac.

J.

Data: 2011-06-13 10:55:49
Autor: Mateusz
jaki telefon do 500 zl ?
Użytkownik J.F. napisał:
[...]

Pewnie tak. Jak maja cofke xx % z serii bo costansiepsuje to wymieniaja w nowej serii produkcyjnej ten element na mniej wadliwy.

e50, e51, e52 - zlego slowa nie moge o tych telefonach powiedziec. No jedyne, ze wolalbym, zeby e52 miala ksztalt blizszy e51 - troche za plaska jest i za kanciasta jak dla mnie ale juz sie przyzyczailem :)

Data: 2011-06-13 19:54:45
Autor: Pan Piskorz
jaki telefon do 500 zl ?
W dniu 2011-06-13 08:00, owp pisze:
póki telefon jest względnie nowy ludzi wieszają na nim psy, a potem
dziwnie staje się świetny

Podobnie jak w przypadku 6310i.
Finezja tego sprzętu odpowiada finezji technicznej młotka.
Od wcześniejszego o kilka lat 6210 różniła się głownie białym, modnym wówczas, podświetleniem.
Nikt nie wie czemu, ale nazywa toto "legendarna".
Gdy wówczas istniały już na rynku naprawdę fajne telefony, które łączyły się z netem, odbierały maile, podłączone do komputera działały jako modem łącząc się po GPRS.

P.

Data: 2011-06-13 15:42:05
Autor: Diabełson
jaki telefon do 500 zl ?
W dniu 2011-06-10 09:18, Pan Piskorz pisze:
W dniu 2011-06-10 08:59, KCh+ pisze:
legendarną niezwodnośc Nokii

Co takiego?
P.

Niezawodność wysokiej ceny IMO :)

Data: 2011-06-10 17:07:03
Autor: J.F
jaki telefon do 500 zl ?
Użytkownik "mister"  napisał w wiadomości
potrzebuje kupic telefon do 500 zl, ewentualnie troszke wiecej (po

- porzadny wyswietlacz - S7220 mial AMOLED ktory mnie zachwycil, nie chce niczego gorszego (a widze ze te samsungi dotykowe maja wyswietlacze LCD)

LCD to standard w telefonach. Jesli koniecznie chcesz AMOLED, to wybor sie bardzo ogranicza .. co bardzo ulatwia :-)

- WiFi

Do przegladarki web, czy do ambitniejszych zastosowan ?

nie mam preferencji co do marki i systemu operacyjnego (chociaz zdaje sie ze aktualnie najbardziej rozwojowy jest android - przynajmniej takie odnosze wrazenie).

Ale ma byc jakis otwarty system ?
Bo ja bylem raczej zadowolony ze swoich SE, a jakis wspolczesny Elm czy Cedar nie kosztuja 500zl.
No ale wyswietlacz mialy taki sobie, foto nawet gorsze niz takie sobie, a wifi .. w zasadzie po co ?
No, z opera mini nawet da sie awaryjnie uzyc :-)

J.

Data: 2011-06-10 21:30:44
Autor: mister
jaki telefon do 500 zl ?
W dniu 2011-06-10 17:07, J.F pisze:
[...]

wifi tylko do przegladarki, ale chcialbym zeby dzialalo przyzwoicie bo na uczelni jest dostep a darmowy internet w telefonie zawsze sie przyda.
widze ze samsung wave ma wyswietlacz oled, troche jednak wystaje ponad moj budzet:/

Data: 2011-06-10 23:30:23
Autor: ToMasz
jaki telefon do 500 zl ?
mister pisze:
[...]

nie chciałem sie odzywać, bo nigdy nie wiadomo kogo kopnę w tyłek ale:

uczenia? czyli jesteś studentem. jak tam sie teraz łatwo dostać tak
nielogicznym istotom.
będziesz przeglądał internet przez wifi na ekranie o nieokreślonych
wymiarach i to najchętniej nie dotykowym? jak? góra dół? bez kliknieć?
może to sobie spróbujesz wyobrazić? jak juz Ci sie uda, to powiedz mi
jak sie nazywa przeglądarka i co obsługuje? Wiem, opera w javie, na 2
calach bez dotyku. szczyt marzeń wart paru stówek. Albo sobie kup
walkmana foto z SE albo staroć z marnym aparatem ale z dużym ekranem i
windowsem, albo zbieraj kase na zabawkę za 1000zł.

ToMasz

Data: 2011-06-11 14:14:01
Autor: mister
jaki telefon do 500 zl ?
W dniu 2011-06-10 23:30, ToMasz pisze:
[...]

jestes kretynem od dziecka czy dopiero od niedawna sie to ujawnilo ?
myslisz ze w jakis sposob ludzie korzystali z internetu przez telefon przed era dotykowych wyswietlaczy ? powiem ci wiecej dzieciaku - z internetu mozna korzystac przez telefon nawet na monochromatycznym wyswietlaczu. wiem, ze ciezko to pojac osobie ktorej pierwszy telefon mial dotykowy ekran 4 cale wyswietlajacy 64 miliony kolorow. ale jednak.
idiotow nie sieja.

Data: 2011-06-11 14:12:51
Autor: KCh+
jaki telefon do 500 zl ?

idiotow nie sieja.

TROLL worning!!!!!

jk

Data: 2011-06-11 15:05:13
Autor: ToMasz
jaki telefon do 500 zl ?
mister pisze:
[...]

ja wytknąłem Ci brak logiki argumentami. Ty mnie obrażasz bo nie jesteś
w stanie inaczej? Uczelnia? jaja sobie robisz.
myslisz ze w jakis sposob ludzie korzystali z internetu przez telefon
przed era dotykowych wyswietlaczy ?
ja wiem w jaki. powiem Ci jak byłem na platformie wiertniczej
PEtrobaltic to pisałem na GG do domu z simensa s55.
powiem ci wiecej dzieciaku - z
znaczy ze TY jesteś na emeryturze?
internetu mozna korzystac przez telefon nawet na monochromatycznym
wyswietlaczu.
teraz napisz jak na uczelni, gdzie w ciagu 20 minut możesz usiąść przy
komputerze, korzysta sie z internetu najlepiej na monochomatycznym,
małym wyświetlaczu, pamiętając ze do tego jest potrzebne, a przynajmniej
wysoko zalecane połączenie wifi. Nie twirdze ze sie nieda. Ba nawet
teraz mój telefon jest połączony przez wifi i ma wyłączony ekran, ale ja
mam w tym cel. Twojego nie zdradziłeś.

ToMasz

Data: 2011-06-11 15:16:07
Autor: J.F.
jaki telefon do 500 zl ?
On Sat, 11 Jun 2011 14:14:01 +0200,  mister wrote:
[...]
[...]
jestes kretynem od dziecka czy dopiero od niedawna sie to ujawnilo ?
myslisz ze w jakis sposob ludzie korzystali z internetu przez telefon przed era dotykowych wyswietlaczy ?

Normalnie - podlaczalo sie modem do komputera, potem komorke do
laptopa :-)

[...]

No wiesz, nie sieja. I nie zawsze juz zobaczysz cokolwiek na mono, bo
szare na szarym to chyba nie jest zobaczenie.

Tym niemniej ciekaw jestem jak wyglada to twoje "korzystanie".
Student i nie ma stacjonarnego dostepu do internetu ? J.

jaki telefon do 500 zl ?