jaki telefon dostęp do sim bez wyjmowania baterii

Data: 2012-09-15 19:28:50
Autor: Damian News
jaki telefon dostęp do sim bez wyjmowania baterii

Użytkownik "zlotowinfo" <dupa@dupa.xx> napisał w wiadomo¶ci news:k327ua$vr7$1news.task.gda.pl...
szukam obojętnie jaki telefon, jak najtańszy
ale z dostępem do karty sim bez wyjmowania baterii

Może Samsung Spica GT-i5700 jest dostęp do karty z boku po zdjęciu tylnej obudowy.
Nie wiem tylko czy to jest tanio, używka około 150 -200 zł

Damian

Data: 2012-09-15 21:25:52
Autor: zlotowinfo
jaki telefon dostęp do sim bez wyjmowania baterii
Użytkownik "Damian News" <serwis@serwis.net.pl> napisał w wiadomo¶ci news:5054bad4$1news.home.net.pl...

[...]

no trochę drogo jak na ten cel ;p
czyli jednak pozostaje mi znaleĽć dowoln± najtańsz±

mam nokia 3510i i co¶ przestaj± mi ł±czyć styki z bateri±
od tego ciagłego przekładania

http://glosuj.zasms.pl/?glosowania/voip/najgorszy_operator/

Data: 2012-09-15 22:14:37
Autor: Rabbit McCroolick
jaki telefon dostęp do sim bez wyjmowania baterii

Użytkownik "zlotowinfo" <dupa@dupa.xx> napisał w wiadomo¶ci news:k32knq$ut9$1news.task.gda.pl...

mam nokia 3510i i co¶ przestaj± mi ł±czyć styki z bateri±
od tego ciagłego przekładania

No to może jaki¶ telefon dual-sim?

p.s.
Stare Telitale (póĽniej Telit), mało popularne w Polsce, miały karty SIM wyci±gane po naci¶nięciu długopisem przycisku, bez oczywi¶cie potrzeby wyci±gania baterii. Tylko, że znalezienie takiego telefonu to dzi¶ zadanie dla archeologa;-)

Data: 2012-09-15 22:27:19
Autor: sunwick
jaki telefon dostęp do sim bez wyjmowania baterii

mam nokia 3510i i co¶ przestaj± mi ł±czyć styki z bateri±
od tego ciagłego przekładania
dual sima kup - mialem kiedys podobny problem i rozwiazal go samsung
dualny, ktorego wlasnie wymieniam na kolejnego samsunga dualnego :)

Data: 2012-09-16 13:11:39
Autor: Grzexs
jaki telefon dostęp do sim bez wyjmowani a baterii
mam nokia 3510i i coś przestają mi łączyć styki z baterią
od tego ciagłego przekładania

dual sima kup - mialem kiedys podobny problem i rozwiazal go samsung
dualny, ktorego wlasnie wymieniam na kolejnego samsunga dualnego :)

Ewentualnie taki adapter dual-sim. Używałem kiedyś czegoś takiego i w pewnych warunkach nieźle się sprawdza. Włączasz telefon - działa pierwszy sim. Wyłączasz, włączasz ponownie, działa drugi sim. Tylko wymagało toto pocięcia kart sim, ale w sumie nie było to aż tak strasznie trudnym zadaniem.

Mój adapter miał jednak pewną wadę – za cholerę nie chciał współpracować z kartą mBank mobile, gdy była w tandemie po prostu jej nie wykrywał.

A jak potrzebujesz taniego, a zwłaszcza małego duala, to może Huawei G5500 ci wystarczy. Nie za bardzo na tym sprzęcie daje się pisać sms-y, ale do rozmów i netu (o tyle, o ile pozwala mały ekranik) nieźle się nadaje, i nieźle robi za empetróję.
--
Grzexs

Data: 2012-09-16 21:15:47
Autor: zlotowinfo
jaki telefon dostęp do sim bez wyjmowania baterii
Użytkownik "sunwick" <sunwoj@WYMAZTO.op.pl> napisał w wiadomo¶ci news:o3p9585e0aa390g8ltqnj9ngkr6k7im5jp4ax.com...

[...]

jaki sens ma dla mnie dual? w którym¶ nie trzeba wyjmować baterii?