jaki telefon dostęp do sim bez wyjmowania baterii

Data: 2012-09-15 22:06:33
Autor: Grzexs
jaki telefon dostęp do sim bez wyjmowania baterii
szukam obojętnie jaki telefon, jak najtańszy
ale z dostępem do karty sim bez wyjmowania baterii

Mitsubishi Trium Aria :-) Nie wiem, czy jeszcze gdzieś można dostać.

--
Grzexs

Data: 2012-09-15 22:26:26
Autor: sunwick
jaki telefon dostęp do sim bez wyjmowania baterii

Mitsubishi Trium Aria :-) Nie wiem, czy jeszcze gdzieś można dostać.
aaa... pamietam w reklamie byl bodajze saleta i mowil moje srebrne
mitsubishi :) gdzies lezy w szafie :D

Data: 2012-09-16 23:51:40
Autor: empe

Użytkownik "sunwick" <sunwoj@WYMAZTO.op.pl> napisał w wiadomości news:61p9589venav9a2hoticfdl0mkqa3ripiq4ax.com...

Mitsubishi Trium Aria :-) Nie wiem, czy jeszcze gdzieś można dostać.
aaa... pamietam w reklamie byl bodajze saleta i mowil moje srebrne
mitsubishi :) gdzies lezy w szafie :D

Siemens S4?
;)

--
empe

jaki telefon dostęp do sim bez wyjmowania baterii