jaki telefon, duży szybki, z długo trzymającą baterią.

Data: 2013-01-01 10:39:46
Autor: ToMasz
jaki telefon, duży szybki, z długo trzymającą baterią.
witam

Mam S/E Arc S i.. czasami zaczyna spowalniać. Dużo rozmawiam, a również często muszę czekać. Tzn mam parę godzin i nic do roboty. wtedy taki telefon się przydaje. nie da rady zastąpić go tabletem, laptopem, bo musi to być "chowalne" do kieszeni (kabury)
Pomyślałem sobie że idealny dla mnie będzie galaxy note. Dwa rdzenie, 5.3 cala ekranu.... cud miód. po za jednym. bateria. Arc jest i tak codziennie ładowany, ale mało użytkowany (tylko rozmowy) wieczorem ma50% baterii. note nie dotrzymał wieczora. druga sprawa, to szerokość. Celowo nie piszę "rozmiar" bo kieszeni mi nie brakuje, ale 9cm telefonu z etui, to można tylko trzymać, a numer trzeba wybierać nosem. (chyba że ktoś woli drugą ręką :) )
Pytanie do znawców rynku. Czy są jakieś telefony, lepsze od arca (najlepiej większe), z androidem, dostępne na rynku, które nie wysysają tak szybko baterii?

pozdrawiam
ToMasz

Data: 2013-01-01 11:09:31
Autor: JoteR
"ToMasz" napisał:

[...]

IMHO zostaw sobie tego SE tylko do dzwonienia, a do "parę godzin i nic do roboty" dokup sobie choćby tego Note, który nie musiałby w takim układzie być cały czas włączony, żrąc baterię. Wszak "kieszeni ci nie brakuje" ;->

JoteR

Data: 2013-01-01 12:40:51
Autor: ToMasz
W dniu 01.01.2013 11:09, JoteR pisze:
"ToMasz" napisał:

[...]

nie tak. Teraz mam parę telefonów z czego arc i note są najlepsze, ale zostanie jeden. "boksuje" się z takim pomysłem: Note jako główny telefon, plus drugie maleństwo za 50zł z Media markt z zapasowym numerem. W główny numer tak ustawiony, aby w przypadku "niedostępny" rozmowy były przekierowywane na zapasowy numer. Niestety ani hunday mb108 ani samsung e1200 nie są telefonami "długo trzymającymi" i nie mają gniazda microusb
ToMasz

Data: 2013-01-01 13:08:56
Autor: atm
[...]

Ostatnio Samsung wydal powiekszona baterie do SGS3. Ma pojemnosc 3000 mAh. Telefon nieco przytyl: http://www.mobilefun.com/37555-genuine-samsung-extended-battery-kit-for-galaxy-s3-- -3000mah-- -white.htm
Jednak nie jest to nic znaczacego, moze Samsug zrobil tez cos podobnego dla Note?

Data: 2013-01-01 15:54:50
Autor: ToMasz
W dniu 01.01.2013 13:08, atm pisze:

[...]

są większe baterie do note, ale wraz z baterią w komplecie sa grube plecki. miałem takei coś w mda4. działało dobrze. niestety, jak już wspominałem note jest sam w sobie szeroki, wiec zwiększenie grubości....
myślałem też o batery packu. Nie mam 2 lewych rąk, więc jak juz będzie trzeba to poskładam z 2x4 AA  wyjdzie ok 75zł za prawdziwe 4 Ah. inne rozwiązanie batery packa to chińskie ogniwa 18650, ale nie wiem jakie mają realną pojemność, najtańsze można kupić po 8zł, więc wyszło by to jeszcze taniej.
Tylko że mam już swoje lata św spokój staje się coraz cenniejszy. Wolałbym zapłacić tysiaka, za telefon >=4.3 cala z wydajniejszą baterią niż sgs2 i zapomnieć o problemie. Nie da się? może jakieś htc?
ToMasz

Data: 2013-01-01 15:57:54
Autor: Titus Atomicus
jaki telefon, duży szybki, z długotr zymającą baterią.

Moze to: <http://www.motorola.com/us/consumers/DROID-RAZR-MAXX-HD-BY-MOTOROLA/m-DR
OID-RAZR-MAXX-HD,en_US,pd.html>
http://tinyurl.com/8nwyhkx
?
--
TA

Data: 2013-01-01 21:29:02
Autor: ToMasz
W dniu 01.01.2013 15:57, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world pisze:
[...]

dzięki. Niestety cena jakaś z kosmosu. Zainteresowała mnie dostępna na allegro motorola Motorola RAZR XT910, ona mogła by byś konkurencją nawet dla sgs2, ale jakoś testów brakuje. kupujących też jakoś mało. jeszcze lepsza byłaby motorola razr MAXX bez hd, ale też jakoś tak 1200zł - przesada. W testach trafiłem na HTC sensation, także z dwoma literkami na końcu nazwy. Niestety (nie wiem na ile wiarygodne) testy jako najbardziej oszczędnego wskasują.... arc s, a sensation jest w czołówce telefonów zżerających baterie. Musze to przemyśleć, bo wszystkie testowane nie wytrzymywały dłużej niż 6 godzin pracy z załączonym ekranem. Sory, iPhone 4 s wytrzymywał. :)

ToMasz

Data: 2013-01-03 05:42:27
Autor: Titus Atomicus
jaki telefon, duży szybki, z długotr zymającą baterią.
In article <50e3470e$0$1294$65785112@news.neostrada.pl>,
 ToMasz <news.neostrada.pl@news.neostrada.pl> wrote:

. Zainteresowała mnie dostępna na allegro motorola Motorola RAZR XT910,
E, wszystko bez 'Maxx' w nazwie odpada jesli chcesz miec dlugotrzymajaca baterie.

lepsza byłaby motorola razr MAXX bez hd, ale też jakoś tak 1200zł - przesada.
1200zl? Gdzie znalazles w takiej cenie?
--
TA

Data: 2013-01-01 16:53:48
Autor: frank drebin
Użytkownik "ToMasz" <news.neostrada.pl@news.neostrada.pl> napisał w wiadomości news:50e2aee2$0$1308$65785112news.neostrada.pl...
[...]
Też mam Arc S i wrzuciłem mu fajną modyfikację romu Ultimate HD.
Telefon jest szybki i oszczędny, po dodatkowych ustawieniach jest jeszcze lepiej.
Ustawiłem mu min. 122 Mhz a max 1400 Mhz, ondemand - noop, kernel "advanced stock kernel" i na samym dzwonieniu 3 dni bangla a nie oszczędzany cały dzionek bez problemu wytrzymuje.
Rom (UHD) zmodyfikował retrohaq, post nr 553

http://forum.android.com.pl/f308/xperia-ultimate-hd-2-0-aroma-ota-piae-kny-i-szybki-221602/index56.html
lub króciak http://tinyurl.com/azkoh46

Data: 2013-01-01 21:30:57
Autor: ToMasz
W dniu 01.01.2013 16:53, frank drebin pisze:
[...]

Dzięki za poradę. Roota zrobiłem, ale przed zmianą softu powstrzymuje mnie utrata hdmi, filmowania, wifi, i jeszcze parę braków. Czy możesz mi powiedzieć co straci Arc po wgraniu polecanego softu?

ToMasz

Data: 2013-01-03 23:31:29
Autor: frank drebin
Użytkownik "ToMasz" <news.neostrada.pl@news.neostrada.pl> napisał w wiadomości news:50e34781$0$1294$65785112news.neostrada.pl...
[...]

sorry za zwłokę ale byłem 2 dni na wyjeździe.

Jest oryginalny rom zrobiony przez jadera i nazywa się Ultimate HD.
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1920207
Polecam wersję 2.0. Podstawowy brak w tej wersji to niedziałający Poweramp którego ja i tak nie używałem. Miałem ten rom ponad 2 m-ce i nie miałem z nim żadnych problemów, zamiast Powerampa używałem Walkmana a wszystko działało.
Wątek ma 600 stron i przestałem go śledzić w okolicach 450 strony. Generalnie jakieś problemy się ludziom trafiały ale u mnie nie.

Wersje 2.0.2 i 2.0.3 coś naprawiały (i coś pogarszały niestety) ale ja nie ruszałem ich bo pojawiła się przeróbka tego romu (UHD 2.0) zrobiona przez retrohaqa i o tym jest nowy wątek na naszym android forum http://tinyurl.com/arlwepz Ja ten rom zainstalowałem kilka dni temu i w momencie jak pisałem o nim w tym wątku to nie działał u mnie Handcent SMS. Retrohaq wczoraj zrobił fixa który innym naprawił ten program ale u mnie nie. Zaczął się w prawdzie uruchamiać ale smsów nie wypuszcza a systemowy program wypuszcza. Dziś zauważyłem (chyba wina fixa), że nie mogę robić aktualizacji z google play ani nic zainstalować. Poczekam co na to retrohaq albo ewentualnie zrobię restore z UHD 2.0

jaki telefon, duży szybki, z długo trzymającą baterią.