jaki telefon, duży szybki, z długotr zymającą baterią.

Data: 2013-01-01 15:57:54
Autor: Titus Atomicus
jaki telefon, duży szybki, z długotr zymającą baterią.
In article <50e2aee2$0$1308$65785112@news.neostrada.pl>,
 ToMasz <news.neostrada.pl@news.neostrada.pl> wrote:

witam

Mam S/E Arc S i.. czasami zaczyna spowalniać. Dużo rozmawiam, a również często muszę czekać. Tzn mam parę godzin i nic do roboty. wtedy taki telefon się przydaje. nie da rady zastąpić go tabletem, laptopem, bo musi to być "chowalne" do kieszeni (kabury)
Pomyślałem sobie że idealny dla mnie będzie galaxy note. Dwa rdzenie, 5.3 cala ekranu.... cud miód. po za jednym. bateria. Arc jest i tak codziennie ładowany, ale mało użytkowany (tylko rozmowy) wieczorem ma50% baterii. note nie dotrzymał wieczora. druga sprawa, to szerokość. Celowo nie piszę "rozmiar" bo kieszeni mi nie brakuje, ale 9cm telefonu z etui, to można tylko trzymać, a numer trzeba wybierać nosem. (chyba że ktoś woli drugą ręką :) )
Pytanie do znawców rynku. Czy są jakieś telefony, lepsze od arca (najlepiej większe), z androidem, dostępne na rynku, które nie wysysają tak szybko baterii?
Moze to: <http://www.motorola.com/us/consumers/DROID-RAZR-MAXX-HD-BY-MOTOROLA/m-DR
OID-RAZR-MAXX-HD,en_US,pd.html>
http://tinyurl.com/8nwyhkx
?
--
TA

Data: 2013-01-01 21:29:02
Autor: ToMasz
W dniu 01.01.2013 15:57, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world pisze:
[...]

dzięki. Niestety cena jakaś z kosmosu. Zainteresowała mnie dostępna na allegro motorola Motorola RAZR XT910, ona mogła by byś konkurencją nawet dla sgs2, ale jakoś testów brakuje. kupujących też jakoś mało. jeszcze lepsza byłaby motorola razr MAXX bez hd, ale też jakoś tak 1200zł - przesada. W testach trafiłem na HTC sensation, także z dwoma literkami na końcu nazwy. Niestety (nie wiem na ile wiarygodne) testy jako najbardziej oszczędnego wskasują.... arc s, a sensation jest w czołówce telefonów zżerających baterie. Musze to przemyśleć, bo wszystkie testowane nie wytrzymywały dłużej niż 6 godzin pracy z załączonym ekranem. Sory, iPhone 4 s wytrzymywał. :)

ToMasz

Data: 2013-01-03 05:42:27
Autor: Titus Atomicus
jaki telefon, duży szybki, z długotr zymającą baterią.
In article <50e3470e$0$1294$65785112@news.neostrada.pl>,
 ToMasz <news.neostrada.pl@news.neostrada.pl> wrote:

. Zainteresowała mnie dostępna na allegro motorola Motorola RAZR XT910,
E, wszystko bez 'Maxx' w nazwie odpada jesli chcesz miec dlugotrzymajaca baterie.

lepsza byłaby motorola razr MAXX bez hd, ale też jakoś tak 1200zł - przesada.
1200zl? Gdzie znalazles w takiej cenie?
--
TA

jaki telefon, duży szybki, z długotr zymającą baterią.